X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם "חיים לידל"
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

עייפים אך מרוצים חזרו משוויץ חולי מחלת ריאה, מונו וסיסטיק פיברוזיס ממחנה הנופש הבריאותי שארגנה עמותת "חיים לילד" שבראשותו של הרב ראובן סקלר.
חודשים ארוכים לפני יציאת מחנה הנופש הבריאותי לפועל עמלו במשרדי ארגון "חיים לילד" רבות בגיוס משאבים בהתרמת נדיבי עם ובארגון כל הפרטים הלוגיסטיים הרבים הכרוכים בהוצאת המחנה אל הפועל.
טונות של מזון וציוד הוטסו לעיירה פראפן בשוויץ שם נערך המחנה. עשרות חולים ומדריכים לצד בני משפחה ואנשי רפואה הוטסו לשוויץ ושוכנו במלון בעיירה פראפן. המלון נשכר כולו בידי "חיים לילד" ונוהל בידי צוות מתנדבי הארגון מישראל.
במהלך המחנה נהנו החולים ממגוון פעילויות המותאמות במיוחד להם, תוך שילוב אלמנטים טיפוליים שיקלו עליהם במחלתם. בין היתר הושם דגש על פיזיותרפיה בהליכה, שידועה כמיטיבה עד מאד עם החולים.
לא קל להיות חולה CF, זו מחלה שדורשת מהחולה שעות של טיפולים וכוחות נפשיים רבים על-מנת לשמור על איכות חיים ועל בריאות תקינה. על החולה לבצע מספר אינהלציות ביום, לעשות פיזיוטרפיה נשימתית, ליטול עשרות כדורים מידי יום ולאכול תזונה עשירת קלוריות. כידוע, חולי מחלת סיסטיק פיברוזיס סובלים מקשיי נשימה וכל המסתעף, כשאוויר ההרים והפסגות של האלפים נודע בסגולותיו הרפואיות בהתמודדות עם מחלה זו כמו גם עם שאר מחלות הריאה והמונו.
ארגון "חיים לילד" שבראשותו של איש החסד הרב ראובן סקלר, דואג במשך השנה כולה לחולי הCF ובמשך שנים רבות דואג להוציא את החולים למחנה נופש בריאותי בהרי האלפים.
על-אף ההוצאות הרבות הכרוכות בכך, אינם מתעייפים אנשי "חיים לילד" ודואגים שמחנה הנופש יתקיים על-פי מסורת אירוח מכובדת ויוקרתית, לבל יחסר מאום לחולים, ברמה הגשמית והרוחנית.
לאחר שלושה שבועות של פעילות מהנה, טיפולית וחווייתית חזרו עשרות החולים לישראל.
במשרדי "חיים לילד" לא מפסיקים הטלפונים לצלצל כשעוד ועוד הורים לילדים חולים מתקשרים להודות על הפעילות ומבקשים להירשם כבר מעתה למחנה הנופש הבריאותי הבא ומדגישים את השינוי הרפואי שחל בחולים לאחר שובם מהמחנה.
2 רכבים הצמודים לקבוצה ובתוכם חמצן וציוד רפואי חיוני, תרומתו הנדיבה של מר שמעון דנאי מייסד ומנהל חברת "אופרן הולידיי אוטו" זו השנה ה 10 ברציפות סייעו רבות לתחושת הביטחון של החולים בהליכתם המרובה, חולים שבארץ לא פוסעים יותר ממטר, כששהו במחנה, רצו במסלולים, כשהחם יודעים שבמידה וכוחם לא יעמוד להם, יעמדו הרכבים לרשותם, והחולה יוכל להמשיך במסלול יחד עם חבריו. כמו גם ר' יוסי לנדאו מלנדאוס אקספרס ששינע את טונות המזון והציוד מישראל ולחברת אל על שדאגה להטסת החולים והציוד על הצד הטוב והמכובד ביותר.
יו"ר ארגון "חיים לילד" הרב ראובן סקלר סיכם בסיפוק את הפעילות ואמר: "מרגש אותי בכל שנה מחדש לקיים את המחנה. מחנה נופש בריאותי זה הוא המקור לסיפוק במשך השנה כולה עבור החולים, ובכל ימות השנה הם שואלים ודורשים מתי יתקיים המחנה. אני חייב להודות לכל המסייעים ובראשם לנדיבי העם שנרתמו לסייע לנו למען נוכל לפעול עבור החולים. לולי תרומתם ונדיבות לבם לא היינו יכולים לקיים את הפעילות".

תאריך:  05/09/2012   |   עודכן:  05/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי שוימר
נחום דוניצה
רז קורן מונה למנהל קו מוצרי ה-Megaplex ברד תקשורת
נחום דוניצה
הצעד הבא באבולוציה של פלטפורמות הקוד הפתוח: ווינד ריבר משיקה את ה-Wind River Linux 5 על בסיס תשתית הפיתוח בקוד פתוח - ה-Yocto Project
נחום דוניצה
טלפוניקה דיגיטל KPN, NTT Docomo, SingleTel, Rogers, Telstra ו-Vimplecom ישתפו פעולה בפיתוח פתרונות M2M
ורד מודעי
באירוע VMworld 2012 השנתי שהתקיים בסן פרנסיסקו חשפה חברת VMware את פתרון VMware vCloud® Suite 5.1 החדש למרכזי מחשוב מבוססי תוכנה לניהול תשתיות ענן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il