X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רשת ESPN פירסמה את הרשימה: הווארד עקף את בראיינט. פול רביעי
▪  ▪  ▪
ג'יימס. הכי טוב בעולם (gettyimages)

בכל שנה רשת ה-ESPN מדרגת את רשימת השחקנים הטובים בעולם בליגת הכדורסל הטובה בעולם. כצפוי, לברון ג'יימס שסוף סוף הוכיח שבנוסף לכישרון האדיר שלו יש לו גם טיפת מזל כשהוביל את מיאמי היט לאליפות זכה במקום הראשון. מיד אחריו הגיע יריבו המושבע מגמר הפלייאוף, האיש שעשה עם אוקלהומה מסע מדהים ומרגש, קווין דוראנט.

כנראה שאיש לא ציפה לתוצאה אחרת. 104 המומחים שהתכנסו על מנת לבחור את השחקן הטוב ביותר, הגיעו לאותה המסקנה כמו בשנה שעברה, אין מתחרים ללברון. פרט לאליפות, הוא זכה גם בתואר ה-MVP של העונה הסדירה וסדרת הגמר, ואיך אפשר לשכוח, מדליית זהב עם נבחרת ארה"ב במשחקים האולימפיים בלונדון. אף אחד לא הצליח לשחזר את ההישג הזה מאז ימי מייקל ג'ורדן ב-1992. הוא קלע 27.1 נקודות בממוצע למשחק, אסף 7.9 ריבאונדים ומסר 6.2 אסיסטים בממוצע כשהוא שובר את שיאיו האישיים באחוזים מהשדה (53) ומהשלוש (36).

במקום השני, יריבו הנהדר של ג'יימס מסדרת הגמר מול אוקלהומה ת'אנדר, קווין דוראנט. הפורוורד המוכשר, שהוביל את הקבוצה המפתיעה והצעירה עד לגמר ה-NBA, עלה 4 שלבים מהעונה שעברה, אבל לא יכול היה לעצור את מספר 1.

במקום השלישי, דווייט הווארד מהלייקרס שעקף בלי למצמץ את קובי בראיינט בתואר "השחקן הכי טוב של הלייקרס". לממבה השחורה ממוצעים טובים יותר משל הווארד (27.9 לעומת 20.6), אבל המומחים החליטו כי הווארד הוא הסנטר הכי מוכשר בליגה. בראיינט יכול לראות עצמו מאוכזב כי כלל לא נכנס לחמישייה הראשונה ודורג רק במקום ה-6. הלייקרס עצמם, יכולים להיות מרוצים כיוון ש-4 משחקני הקבוצה מדורגים בתוך 20 השחקנים הטובים בעולם (פאו גאסול במקום ה-15 וסטיב נאש במקום ה-19), ע"פ הדירוגים הם שווים אליפות? נחיה ונראה.

במקום ה-4 הוצב כריס פול, הרכז המצויין של הקליפרס ובמקום ה-5 והדי מפתיע, דריק רוז משיקאגו שלא שיחק הרבה העונה עקב פציעה וצפוי להיות מושבת גם בעונה הקרובה.

אתם בוודאי שואלים את עצמכם, מי הכי גרוע? אז הנה התשובה האלמונית יחסית: במקום ה-500 והאחרון, אדי קורי. בשנה האחרונה הוא שיחק באותה הקבוצה כמו האיש שדורג במקום הראשון, מיאמי היט. הוא נכנס הפתיע את כולם כשקלע 6 נקודות באחד המשחקים, פרט לכך, הוא לא קיבל יותר מדי דקות משחק. היו ציפיות גבוהות ממנו אבל הוא השקיע את זמנו בעיקר בלהשמין מנחת. אין לו קבוצה נכון לעכשיו, אבל הנטס הודיעו כי הוא יתאמן איתם. סביר להניח שהוא ייעלם בעונה הבאה וזו הפעם האחרונה שתשמעו עליו.

תאריך:  28/09/2012   |   עודכן:  28/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
שרית דנה מסיימת את תפקידה בחודשים הקרובים    ועדת האיתור היא שתבחר למעשה את המחליף, אשר ימונה לשמונה שנים - קדנציה ארוכה מזו של היועץ המשפטי לממשלה עצמו
איתמר לוין
העירייה והוועדה המקומית מבקשות לעיין במסמכים הנוגעים למכירת 80% מהפרויקט לקבוצה בראשות קלד"ש - לקראת דרישה לתשלום של לפחות 39 מיליון שקל בגין הפרשים בהיטל ההשבחה
רועי גלדסטון
האמריקני ישתכר כ-450 אלף דולר. לצדדים אופציה לעוד עונה בקבוצה
מערכת אתר ערוץ הספורט
ארסנל מול צ'לסי בפתיחת המחזור השישי. יונייטד ממתינה לטוטנהאם
איתמר לוין
סניגוריה של זקן מבקשים לקבל את הראיות והנימוקים שהביאו את הפרקליטות שלא להעמיד לדין חשודים נוספים: אורי מסר, עובד יחזקאל, מתי חותה, יהושע פולק, משה שמעוני ועמרם בניזרי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il