X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סיני בפסגה. הפועל פ"ת הפסידה 2:1 בנס ציונה, ניצחון בכורה לכפ"ס
▪  ▪  ▪
סיני. קשה, אבל עשו את העבודה (צילום: באדיבות וואלה!)

היום (שישי) נערך משחק הצמרת הראשון כשמכבי יבנה אירחה את מכבי פ"ת, כל אחת מהקבוצות היתה מצויינת רק במחצית אחת והן נפרדו ב-2:2. מאור פרץ הכניס את הראשון בבעיטה חופשית אדירה (11) ובישל לאוראל אדרי שכבש בוולה (21). דני פרדה בדקה ה-59 ויוסי אופיר הישווה 3 דקות לסיום המשחק. בעקבות השער האחרון, עלתה מכבי פ"ת לראש הטבלה, לפחות זמנית עד המשחק מחר של הפועל ראשל"צ מול הפועל ירושלים.

המחצית הראשונה היתה כולה של יבנה, אך מכבי פ"ת לא נראיתה גרוע בכלל. חניכיו של משה סיני לא הפסיקו לתקוף לרגע והגיעו למצבים מצויינים. רק משחק מצויין של שוער יבנה, יוסי שקל, הוריד את המארחים להפסקה ביתרון. לבסוף, המלאבסים הצליחו להשתלט על המשחק במחצית השנייה והישוו את התוצאה בצדק.

זו תהיה סנסציה אדירה אם מכבי יבנה תעלה לליגת העל בסוף העונה, אבל עם היכולת הזו, זה בהחלט אפשרי. שתי הקבוצות שיחקו מצויין, מהיר וקצבי ונתנו שואו למי שבחר בצהרי שישי לבוא ולראות משחקים בלאומית. היכונו היכונו, במחזור הבא יגיע המשחק הגדול של הליגה הלאומית: דרבי פתח תקווה.

מהלך המשחק: דווקא אחרי פתיחה בשליטת המלאבסים, המארחת עלתה ליתרון ראשון. בדקה ה-11 נשרק כדור חופשי לטובת המארחים ופ"ת החליטה שלא לעבות את החומה. מאור פרץ ניצל את זה ובעט כדור אדיר לפינה הימנית של שקל. 0:1 ליבנה. יבנה המשיכה לשלוט במגרש ולא הרפתה. בדקה ה-20, פרץ הגביה כדור מצויין לאוראל אדרי שמהאוויר בעט פנימה. שער ענק! 0:2 ליבנה תוך 20 דקות. מכבי פ"ת ניסתה להתאושש ותקפה יפה. יוסי אופיר הגיע למצב מצויין מול השער (37) אבל בעט מעל המשקוף. מספר דקות אחר כך, עומר גולן ניסה לכבוש במספרת, אבל יוסי שקל עמד במקום.

המחצית שנייה נפתחה בלחץ של המלאבסים, שבסופו של דבר השתלם. דני פרדה הצליח לצמק בבעיטה חופשית (59) אחרי שיוסי שקל עמד לא נכון בשער. 1:2 ליבנה. מכבי פ"ת הריחה את השיוויון והתחילה ללחוץ. בדקה ה-70 גררו מצא את עצמו ברחבה, בעט, אבל שקל הצליח להדוף. בדקה ה-75 גולן החמיץ נגיחה ממצב מצויין. בדקה ה-87 זה סוף סוף הגיע. יוסי אופיר נגח פנימה והשווה 2:2.

הפועל פ"ת - נס ציונה 2:1
זה לא היה היום של המלאבסים. אחרי שניצחו 0:1 את בני לוד, הפועל פ"ת אירחה את נס ציונה ולא הצליחה לנצל את המומנטום. אואלה מגלאן העלה את האורחת ליתרון תוך 7 דקות בלבד ובדקה ה-30 נשרק פנדל, סהר לוי ניגש לכדור וכבש. מוחמד נאטור הצליח רק לצמק בדקה ה-55.

הפועל כפ"ס - הפועל אשקלון 0:2
תגידו מברוק לאלופת 1982, שהשיגה ניצחון בכורה וגם נקודות ראשונות העונה. הירוקים מהשרון פגשו את הקבוצה שחלקה איתם את השהות מתחת לקו האדום וחלפו על חשבון הדרומיים, שנשרו למקום האחרון. צמד דרמטי של גיא מלמד (89, 90) הקנה 3 נקודות.

הפועל רעננה - מכבי הרצליה 1:2
מה תאמרו על הרעננים? בפיגור של שער ושחקן אחד, הם הצליחו להפוך ולסיים המחזור עם 3 נקודות, שהשאירו אותם קרוב מאוד לחבורת הצמרת. אלון זיו הורחק כבר בדקה ה-6, וחלוץ הרכש מבית"ר ירושלים, לירון דיאמנט, כבש (38) לזכות עופר טלקר. אלא שבחצי השני המקומיים התעוררו וצמד מהיר של בן מלכה (54) ויוסי אסייג (57) השאירו את הנקודות בבית.

מכבי אחי נצרת - הכח עמידר ר"ג 1:4
ה-תוצאה של היום. אבי סבג ושחקניו הוכיחו שוב שכדאי מאוד לספור אותם במאבקים על אחד משני המקומות הראשונים. אמג'ד סולימן הבקיע כבר אחרי 5 דקות, עוביידה אבו רביע קבע 0:2 כעבור 14 דקות. גם בחצי השני התנועה הייתה בכיוון אחד ואלן מסודי הוותיק נעץ את השלישי (57). זיו מחלוף האורח צימק בחלוף דקה, אך אנאס דאבור קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-77. הצפוניים כבר במקום השלישי.

בית"ר ת"א/רמלה - מכבי אום אל פאחם 1:3
גם קבוצת האיחוד השיגה ניצחון ראשון העונה. האורחים, שרצו להישאר קרובים לחלק העליון של הטבלה דווקא עלו ליתרון ראשון מער של רוברטס וזאביצ'יוס בדקה ה-11, אך מור גולן (37) ודודו בן שושן (48) הפכו. מיכאל קירטיבה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-90, לא לפני שאשרף סולימאן האורח החטיא כדור עונשין מהנקודה הלבנה (79).

תוצאה נוספת: הפועל נצרת עילית - בני לוד 0:0

תאריך:  28/09/2012   |   עודכן:  28/09/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי פשכצקי
הקשר זכה ב-60% מקולות המשאל בו לקחו חלק כרבע מיליון אוהדים
שירלי בר דיין ומוטי פשכצקי
אחרי שנבחן במדי סיטי, קשר אשדוד הגיע ל"קבלת שבת", וחושב בגדול
עופר וולפסון
בלילה שבין יום שני ליום שלישי ירדו מחירי הדלק בשירות מלא ב-31 אגורות ל-7.94 שקלים לליטר    עמלת מתדלק תתייקר באגורה
שירלי בר דיין
השתתפו במשאל הגדול של פיפ"א. למעט ורד, נערך אימון בסגל מלא
זיו אברג'יל
יו"ר בית"ר עדיין אופטימי: "נתאושש בתוך 2 משחקים. יש לנו סגל מצוין"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il