X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפתעה: פרשת העלאת המחירים תידון בביה"ד. האדומים ייקנסו?
▪  ▪  ▪
אוהדי מכבי ת"א. 1,600 מהם יגיעו למשחק

טוויסט בעלילה שישה ימים לפני הדרבי? מכבי ת"א קיבלה היום (שני) הודעה מנשיאות בית הדין של ההתאחדות לכדורגל לפיה הפועל ת"א תעמוד לדין כבר מחר ותצטרך להסביר את ההבדלים במחירי הכרטיסים בין אלה שנמכרים לאוהדיה לבין אלה שנמכרים לצהובים. כזכור, אמש הגישה מכבי פניה במטרה לכנס דיון דחוף בנושא, אשר מטרתו למנוע אפליה בין הקהלים. גם נציגים של הפועל ת"א יגיעו לדיון, בנוסף לנציגי ההתאחדות.

במקביל, יש לציין, עמדת ההתאחדות לא השתנתה גם היום והיא תטען שלא ניתן להעניש את הקבוצה אלא רק אחרי המשחק, ורק אחרי שיוכח שמחירי הכרטיסים אינם זהים. עם זאת, במכבי ציינו שהרווח אותו צפויה הפועל לשלשל לקופת המועדון לא עולה על 30,000 שקלים ובקרית שלום מצפים שהקנס יהיה גבוה יותר על מנת להרתיע את היריבה העירונית.

הצהובים כבר הגיבו להתפתחויות וציינו בהודעה כי הדיון ייערך בשעה 17:00 ו-3.5 שעות אחר כך, תיפתח מכירת הכרטיסים למנויי הקבוצה באתר 'לאן'.

מוקדם יותר, בקבוצה התקבלה החלטה עקרונית כי גם אם לא יצליחו לגרום להפועל תל אביב להוריד את מחירי הכרטיסים, הם יקחו את 1,600 הכרטיסים שהוקצו להם וימתינו להחלטת ההתאחדות לכדורגל, בתקווה שזאת תמצה את הדין עם האדומים אחרי המשחק בהתאם לחוקי ההתאחדות. "לא ניתן פרס להפועל ונשאיר את היציעים שלנו ריקים", אמרו במועדון, "אבל בדרבי שאנחנו נארח נזכור להם את זה".

כזכור, במכבי תל אביב הגישו אתמול בקשה לדיון דחוף של בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, בתקווה שזאת תדרוש מהפועל להשוות את מחירי הכרטיסים לאוהדי מכבי בהתאם למחיר שנגבה מהאוהדים האדומים. בהתאחדות הבהירו שהיריבה עומדת בסירובה ולהתאחדות אין למעשה דרך לכפות עליה להוריד את המחירים, אלא ביכולתה רק להעמיד לדין את הפועל אחרי המשחק.

שחקנים במכבי ת"א יזכו ליום חופשי ויחזרו להתכונן לדרבי בשלישי. בכל מקרה, במועדון ינסו להוריד את השחקנים לקרקע אחרי שאתמול הבהיר המאמן לשחקנים כי הוא לא היה מרוצה מהיכולת מול הפועל רמת גן.

בקבוצה אגב לא התרגשו מההפסד של הפועל ת"א לנתניה ושחקן בקבוצה אמר: "זה ממש לא משנה שהפועל מגיעה אחרי שני הפסדים בליגה ושהשחקנים יהיו עייפים מאירופה, הפועל קבוצה מסוכנת עדיין ובדרבי הם יבואו להתאושש על חשבוננו. כמו שאוסקר אמר לנו, קבוצה יותר טובה מהפועל רמת גן הייתה מענישה אותנו ואוי ואבוי אם ניתן להפועל פרצה".

תאריך:  05/11/2012   |   עודכן:  05/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
בפגישה עם שר האוצר, סיכם סטיב באלמר על שיתוף פעולה אסטרטגי עם ממשלת ישראל לקידום טכנולוגיית התקשוב
איתמר לוין
שינה את גירסתו בנוגע לסכומי השוחד שלטענתו ניתנו בקיץ 2005 לאורי שטרית, אלי שמחיוף ויהושע פולק    מסביר שבזמן אמת לא בדק מי קיבל כמה, אלא רק וידא שיקבל בחזרה מיזמי הולילנד את כל כספי השוחד
איתמר לוין
יו"ר ועדת הכנסת לביקורת המדינה אומר שנחרד מן המידע שקיבל בפרשת הרפז    תוקף גם את וינשטיין על העיכוב בטיפול בהיבטים הפליליים של הפרשה: "התנהגות של אחרון האנשים"
איציק וולף
בשנת 2010 הורה ראש הממשלה לראשי מערכת הביטחון להיכנס למצב "פ' פלוס"    הרמטכ"ל דאז חשש מפני היגררות למלחמה לא רצויה וראש המוסד טען שנתניהו וברק "ניסו לגנוב מלחמה"
שירות גלובס
בניגוד לפורבס, שמכתיר את עידן עופר כישראלי העשיר בעולם, בבלומברג מעריכים כי הבכורה לשטיינמץ עם 8.1 מיליארד דולר    מיהם עשרת האנשים העשירים בעולם?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il