יותר מ- 150 לקוחות בחרו ב- InfoExchange Portal
של ברודויז'ן כפלטפורמת שירות עצמי ארגוני.
ברודויז'ן, הספקית המובילה של יישומי שירות עצמי ארגוניים, הודיעה כי יותר מ- 150 לקוחות בחרו ב- InfoExchange Portal כפלטפורמה האסטרטגית שלהם עבור שירות עצמי ארגוני.
משתמשי InfoExchange Portal כוללים תאגידים גלובליים מובילים כמו ABN AMRO, אג'ילנט, בריטיש טלקום, יצרנית הבירה כורס, לוידס TSB, נ.סי.ר, נורטל נטוורקס, סירס, מדינת קליפורניה, טושיבה אמריקה, וול-מארט וזירוקס.
עוזי אחיטוב, מנכ"ל ברוד-נט, נציגי ברודויז'ן בישראל, אומר כי פלטפורמה מובילה זאת מפחיתה מורכבות ועלויות IT, באפשרה לארגונים לא רק למזג מאות אתרי Web סטטיים למספר קטן של פורטלים ארגוניים מותאמים אישית, אלא גם לספק גישה למגוון רחב של יישומי משרד אחורי ומשרד קדמי המותקנים במרבית הארגונים.
חברת המחקר IDC צופה כי שוק פורטלי המידע הארגוניים (EIP) ימשיך לגדול בקצב מהיר מאוד, ויגיע להיקף של 555.4 מיליון דולר ב- 2001. בין 2000 ל- 2005 צופה IDC קצב גידול שנתי מצטבר של 57.5 אחוז, עם הכנסות מתוכנות EIP שיגיעו ל- 2.4 מיליארד דולר ב- 2005.
IDC דירגה לאחרונה את ברודויז'ן כחברת תוכנות ה- EIP מס' 2 על בסיס נתח שוק. בנוסף פרסמה חברת המחקר גרטנר גרופ ריבוע קסם חדש למוצרי פורטל, בו דורגה ברודויז'ן לראשונה כבעלת חזון.