X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בשורה משמחת לישראל. מעיין: "זה מאוד חשוב לנו''. הקייט סרף בחוץ
▪  ▪  ▪
צוברי. בשורה מצוינת עבורו

בשורה משמחת לספורט הישראלי. האסיפה הכללית של איגוד השייט העולמי החליטה להשאיר את דגם הניל פרייד כדגם תחרותי במשחקים האולימפיים. לעומת זאת, דגם הקייט-סרף נשאר בחוץ. המשמעות: לי קורזיץ', שחר צוברי, נמרוח משיח, מעיין דוידוביץ' ונעמי כהן יוכלו להיות מבין הספורטאים הישראלים שייצגו אותנו בריו 2016 בגלשן הרוח החזק שלהם.

"קודם כל ההרגשה טובה מאוד", אמר יהודה מעיין, "כי לשייט הישראלי זה חשוב מאוד. זה חלק מאוד חשוב במסורת הישראלית. אנחנו לחצנו הרבה בעניין הזה. השגנו כל כך הרבה מדליות ולהפסיק את זה יהיה חבל מאוד. אני מרוצה מהעבודה שעשינו את זה".

"אתמול הפסדנו בישיבת ההנהלה אבל המשכנו ועבדנו קשה כדי להצליח באסיפה הכללית. פתחנו את הדיון באסיפה הכללית ושיחקנו אותה. אני מקווה שנראה גולש וגולשת על הפודיום כבר בברזיל. צריך לפרגן למנכ"לית דורית שטירלר שבמשך השבוע האחרון עשתה עבודה רצינית וגיבשה קואליציה לתמיכה בגלשני הרוח".

יש לציין כי ישראל זכתה בעבר בשלוש מדליות אולימפיות בתחום גלישת הרוח ושלחה נציגים רבים בענף זה לאולימפיאדות השונות. גל פרידמן היה הגולש הראשון לעלות על הפודיום כאשר זכה במדליית ארד עם גלשן המיסטרל במשחקי אטלנטה ב-1996.

שמונה שנים לאחר מכן פרידמן עשה היסטוריה כשזכה במדליית הזהב הראשונה והיחידה עד כה של ישראל. שחר צוברי, הספורטאי האחרון בכחול-לבן שעלה על פודיום אולימפי, קטף את הארד בתחרות גלשן הניל פרייד (RS:X) באולימפיאדת בייג'ין.
 
רק לפני שלושה חודשים החמיץ ענף השייט מדליה אולימפית רביעית בגלשני רוח, לאחר שלי קורזיץ החמיצה את המדליה בשיוט האחרון והקובע בתחרות באתר השייט בוויימות' במסגרת המשחקים האולמפיים, לונדון 2012.

תאריך:  10/11/2012   |   עודכן:  10/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
כאשר בעל דין אינו מיוצג, הדבר יוצר בעיות לא רק לו אלא גם לצד האחר ולבית המשפט. מצד שני, יש מקרים בהם הייצוג גורם ללקוח נזק של ממש. הנה דוגמאות מן השבועות האחרונים
עידן יוסף
בבוקר יום שישי, הגיעה אל חיפה MSC MAEVA - האונייה הגדולה ביותר שפקדה אי פעם את הנמל    גודלה העצום אפשר לעובדים לשבור שיא בקצב פריקת המכולות    אחר-הצהריים, נפרדה האונייה מהנמל במסעה לארה"ב, ללא אף עצירה בדרך
עידן יוסף
פרויקט האוטובוס המפרקי המתוחכם בחיפה ובקריות יתעכב בחצי שנה    מטרוניות ראשונות ייראו על כביש 4 בחודש ינואר    פעימה ראשונה - בקריות    בתכנון: נתיבי תחבורה ציבורית על רכס הכרמל
מערכת אתר ערוץ הספורט
סוויסה סידר לאלישע נקודה דרמטית. המאמן: "זה כמו נצחון". צמד לקדוסי
עידן יוסף
בפצועים שניים באורח קשה מאוד    צה"ל השיב באש ותקף ממזרח לעזה ובדרום הרצועה    נהרגו לפחות חמישה פלשתינים    עשרות רקטות נורו לעבר ישובי הדרום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il