X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שרף: פנדל מפוקפק לבנאדו, אסור לבנין להילחם בסבע
▪  ▪  ▪
ניצחון יש, יכולת לא

מכבי חיפה. היא אמנם ניצחה אבל היא נראית לא טוב בכלל. עוד ניצחון כזה ואבדנו. הירוקים היו חלשים ממכבי נתניה במחצית שלמה אפילו כשהם שיחקו מול 10 שחקנים ופשוט לא ידעו לנצל את היתרון המספרי ולכבוש עוד שערים.

אני מכיר הרבה שופטים שלא היו שורקים את הפנדל המפוקפק הזה ויש לחיפה הרבה מזל שהיא קיבלה את בעיטת העונשין. פעם, מכבי חיפה הייתה מפרקת קבוצה כזאת במצב כזה. מכבי חיפה לא יכולה להתמודד ככה על אליפות, היא יכולה לשאוף לפלייאוף עליון ואולי להגיע אירופה, אבל מי שדיבר על לקחת תואר בימים האחרונים הגזים לחלוטין.

זה אמנם היה ניצחון שלישי אבל אין מה להתרגש, זה לא יחזיק הרבה זמן ומול מכבי ת"א יהיה לה קשה מאוד.

קלינגר ובנין. אני לא אומר למאמנים להתפטר. הליגה צפופה ומספיקים שני ניצחונות של הפועל חיפה כדי שהיא תשתווה לכל יתר הקבוצות בתחתית. הבעיה הגדולה של הפועל חיפה - היא פשוט נראית רע כי היא לא כובשת. 6 שערים ב-13 משחקים מעידים על יכולת חלשה מאוד בהתקפה. יתר קבוצות התחתית כבשו לפחות כפול מזה.

אני צפיתי שמכבי נתניה תיאבק בתחתית. טל בנין חייב להבין שהוא לא יכול להיכנס למלחמות עם קובי דג'אני ואחמד סבע, שני השחקנים הכי טובים שיש לו. עדיין, נתניה נראתה יותר טוב ממכבי חיפה כשהיא הייתה ב-10 שחקנים במיוחד ב-20 דקות האחרונות של המשחק.

המשחק המרכזי. מכבי ת"א ובית"ר ירושלים הן הקבוצות שבמשחקים שלהן נכבשים הכי הרבה שערים. 38 שערים עד היום במכבי ו-37 בבית"ר. כך שבטוח שלא נראה תיקו משמים, אני משער שיהיו הרבה שערים ונזכה למשחק פתוח, קצבי ומעניין.

היתרון של מכבי, המגרש יהיה יותר ביתי עבורה מלבית"ר והיא אמורה לנצח. זו גם קבוצה הרבה יותר טובה. בית"ר תבוא בהתלהבות אבל מכבי נאבקת בצמרת וחייבת את הנקודות. אני הייתי עושה קרנבל מהמשחק הזה ונותן לנוער ונשים להיכנס בחינם. שהאצטדיון יהיה מלא עד אפס מקום, חגיגת כדורגל מול עשרות אלפי צופים.

תאריך:  09/12/2012   |   עודכן:  09/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
נשיא המדינה אמר כי אינו שולל על הסף הידברות עם ראש הלשכה המדינית של חמאס אם זה רק יסכים להידבר    "הוא מאוד חד-צדדי, הוא חי בעידן אחר של מוות ודם"
יפעת גדות
חוקרים חישבו ומצאו כי הסבירות לזיהומים בדרכי השתן בשנים שבין הלידה לגיל שנה היו גבוהים פי 9.9 אצל בנים שלא נימולו בהשוואה לבנים שנימולו    בין הגילאים 16-1, בנים שלא נימולו היו בסיכון גבוה פי 6.6
איתמר לוין
ביהמ"ש הטיל על אב ובנו את העונשים המירביים שביקשה המדינה במסגרת הסדר טיעון, תוך שהוא מציין שמדובר בענישה מקלה ושהיסס האם לאשר אותו
תומר לוי
בעלי הפועל חיפה ממשיך לתת גב למאמן שלו
איתמר לוין
הרוכש שפעל בתום לב מכר את הדירה לזוג רוכשים נוספים    ביהמ"ש הורה להחזיר למינץ את הדירה בתוך 12 חודש, אם כי הכנר יחזיר את הסכום שהושקע בשיפוצה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il