X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בקמן קולטר
▪  ▪  ▪

"בקמן קולטר" - חברת הדיאגנוסטיקה מהמובילות בעולם חתמה על הסכם ייצוג בישראל עם חברת "טבע מדיקל" - מקבוצת טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ.
בחודש אפריל השנה נחתם הסכם בין 'טבע מדיקל' - מהחברות המובילות בישראל בשיווק ציוד רפואי לבתי חולים, לבין חברת 'בקמן-קולטר', שמחזור מכירותיה השנתי מעל 2 מילארד $. לרגל השקת הפעילות המשותפת יתקיים ב 22 וה 23 לאוקטובר כנס במלון דן אכדיה הרצליה עם מומחים מתחום הדיאגנוסטיקה בישראל, מנהלי בתי החולים, מנהלי מעבדות רפואיות, מנהלי רכש,מנהלי 'בקמן קולטר' מחו"ל ומנהלי 'טבע ישראל'.
בכנס יוצגו טכנולוגיות חדשות שמשפרות את השרות ו/או מסר של העלאת רמת האיכות של הבדיקות בישראל ו/או מחוייבות של טבע ליצור פורום דיונים פורה בנושא ובמה להצגת חידושים ושיתוף ידע.
מייק נץ,סגן נשיא בקבוצת טבע ומנהל טבע ישראל: "ההתקשרות של טבע מדיקל עם חברת bc בתחום הדיאגנוסטיקה המעבדתית הינה במסגרת התוואי האסטרטגי שטבע ישראל הגדירה לעצמה - להמשיך ולחזק את מעמדה כחברה המובילה בישראל בתחום ה- healthcare באמצעות הרחבת מגוון המוצרים והשרותים והמשך שיפור השרות והקשר עם כל לקוחותיה."
ד"ר שאול מוכתר, מנכ"ל טבע-מדיקל' מסר כי: "חזונה של "טבע מדיקל" הינו להיות הספק עם קו המוצרים והשרותים הרחב ביותר לבתי חולים ולקופות החולים, תוך מחויבות לשיווק האמצעים הטובים ביותר הקיימים היום בתחום הציוד הרפואי בכלל והדיאגנוסטיקה המעבדתית בפרט. מהלך שיתוף הפעולה עם חברת "בקמן קולטר" הינו יישום של חזון זה ומבטא כניסה לתחום נוסף בקרבת ליבת הפעילות הנוכחית ובעל סינרגיה חזקה לתחומי הפעילות הקיימים .
במהלך אוקטובר מותקנים בישראל שני מכשירים של 'בקמן קולטר' מהחדישים בעולם בתחום הדיאגנוסטיקה. מכשירים אלו מאפשרים אבחנות דיאגנוסטיות למגוון רחב של בדיקות בפרק זמן קצר מהמקובל כיום.
המכשיר האחד נקרא UNICEL DXI 800 המכשיר נחשב למתקדם בעולם בתחום האימונוכימיה, וישמש לבדיקות כגון - פוריות, אנמיה, בלוטת התריס, סמני סרטן, בדיקת וירוסים למניהם, סמני לתפקוד הלב.
המכשיר השני הינו מכשיר חדיש בתחום ספירות הדם. המכשיר מותקן בימים אלה באחד מבתי החולים בארץ ומתוכנן להיכנס בקרוב לבתי חולים נוספים.
טבע מדיקל הינה חברת בת בבעלות מלאה של חברת טבע תעשיות פרמצבטיות ואחראית לכל פעילות השיווק, המכירות והשרות של טבע ישראל בתחום הציוד הרפואי לבתי החולים.

תאריך:  21/10/2003   |   עודכן:  21/10/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il