X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שרם כבש שער שדה ראשון בעידן דוד, שסיים ב-9 שחקנים
▪  ▪  ▪
(אלן שיבר)

למרות שכל הסימנים פעלו לרעת הפועל תל אביב, אולי הם פתחו דף חדש הערב (שבת) בפתיחת משחקי הפלייאוף העליון. האדומים גברו 0:1 על הפועל קרית שמונה בחוץ משער של עדן שרם הצעיר, עלתה למקום השלישי ולמרות תקופה קשה היא חזק בתמונת הכרטיס לאירופה.

הקבוצה של פרדי דוד הודחה מהגביע רק בשלישי האחרון בצורה מביכה על ידי הפועל ראשל"צ, ומאז שהמאמן הגיע באופן בהול במקומו של יוסי אבוקסיס, שחקניו לא הבקיעו שער שדה. למעשה, 4 שערי הליגה של הפועל תחת דוד באו מ-3 פנדלים מעוררי מחלוקת ועוד שער עצמי. מנגד, קרית שמונה באה בכושר פנטסטי, לא ספגה בשלושת משחקיה הקודמים בליגה ובדיוק עלתה לחצי הגמר בגביע הודות לשובו של שמעון אבוחצירה.

אבל כל אלה ממש לא שינו. גם לא העובדה שהאלופה היוצאת הייתה הרבה יותר מסוכנת, ואפילו לא הכרטיסים האדומים שספגו מור שושן ואלמוג כהן לקראת הסיום. דוד זרק להרכב שלו את שרם וגם את ראמזי ספורי בן ה-17 וחצי, גם בגלל אילוצי סגל חסר, וקיבל על כך תמורה מלאה. החלוץ כבש את שערו השני אי פעם בבוגרים והעלה את הפועל מעל ק"ש עם הרבה אופטימיות לעתיד, חרף היכולת והעובדה שייאלץ להסתדר בלי כהן ושושן במשחק הבא.

ברק בכר צריך להיות מתוסכל. שחקניו הגיעו למספיק מצבים טובים כדי להכניע את אפולה אדל, אבל פשוט לא הצליחו לדייק. הוא בוודאי גם רצה לקבל בעיטה מהנקודה הלבנה כאשר שושן נגע בכדור בידו על קו הרחבה. כעת הוא צריך להתרגל לעובדה שבפלייאוף העליון פותחים דף חדש וששום דבר לא סגור. הוא יקווה שאבוחצירה ודויד סולארי השבים מפציעות, גם ייכנסו לכושר יותר טוב בשבועות הקרובים.

מהלך המשחק
נדרשו 25 שניות בלבד עבור שמעון אבוחצירה כדי לייצר איום ראשון על השער של אדל, עם בעיטה מקצה הרחבה שחלפה ליד הקורה. בדקה ה-6 השוער היה צריך להתערב כדי להדוף את הניסיון של אחמד עאבד שפרץ נהדר לרחבה. ק"ש המשיכה לשלוט ובדקה ה-27 עאבד נשלח לרחבה, כדור הרוחב שלו הגיע לאיינבינדר שמ-3 מטרים הצליח לירות כדור לגופו של אדל.

הפועל התעוררה בפתיחת המחצית השנייה ובדקה ה-58 אפילו כבשה שער שדה ראשון אחרי זמן רב. הרוש פרץ לרחבה באגף שמאל ושלח כדור רוחב מדויק לעבר שרם, שמשני מטרים לא נותרה לו אפשרות מלבד להמשיך פנימה. 0:1 להפועל. בדקה ה-71 הגיע הרגע מעורר המחלוקת במשחק. מור שושן חסם בעיטה עם ידו על קצה הרחבה וראה צהוב שני ואדום, אבל השופט מנשה משיח לא הצביע לנקודה הלבנה.

בבעיטה החופשית שהגיעה מיד לאחר מכן, עאבד ירה כדור שטוח אותו אדל שמט לכיוון השער, אבל השוער התעשת בזמן ולקח. 2 דקות לאחר מכן שוב אדל היה עירני מספיק כדי לעצור נגיחה של גרזיצ'יץ' מקרוב. בדקה ה-89 גם אלמוג כהן הורחק בצהוב שני על משיכה בחולצה מאחור.

הרכבים:
קרית שמונה:
דני עמוס; ליאור לוי, סאלח חסארמה, שיר צדק, אלעד גבאי; בראיין גרזיצ'יץ' (דויד סולארי /76), דן איינבינדר (אדריאן רוצ'ט /60), דארקו טאסבסקי; אחמד עאבד, שמעון אבוחצירה (סנטיהו סולליך /69), אוסיי מאולי.

הפועל ת"א: אפולה אדל; דויד רוצ'לה, מור שושן, סאבו פאביצ'ביץ', שמעון הרוש; אריק דג'מבה דג'מבה, אלמוג כהן, טל בן חיים (ניר נחום /86), חנן ממן (טיאגו קוסטה /78), ראמזי ספורי; עדן שרם (רועי גורדנה /92).

תאריך:  16/03/2013   |   עודכן:  16/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי פשכצקי
הקפטן התייחס לראשונה לזימונו: "מעריך את גוטמן"
תומר לוי
עימותים, פיטורים ובעיות עם השחקנים. הנפילה הגדולה
תומר לוי
השניים שבים לאחר זמן רב. בנאדו: "נמשיך באותה דרך"
מערכת אתר ערוץ הספורט
אוסמן וילאביץ' כבשו. יונייטד תגדיל את הפער ל-15?
דור שאולוף
הוא נזרק מצ'לסי ועכשיו הוא מוכן לסגור חשבונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il