X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אלברמן: "פורטוגל פגיעה". גוטמן תרגל רק 4 בהגנה
▪  ▪  ▪
פורטוגל באופק... (צילום: אלן שיבר)

אם לא שמתם לב, שבוע נבחרת ישראל החל רשמית. היום (שני) התכנסה לראשונה החבורה בכחול-לבן לקראת ההתמודדות מול פורטוגל שתיערך בשישי הקרוב. ואם מישהו חשב שהתבוסה הביתית 4:0 לרוסיה או אולי חוזק היריבה יורידו את הציפיות, דווקא ההיפך הוא הנכון: השחקנים נראו מוכנים ודרוכים לקראת המשימה הסופר-חשובה המוקדמות מונדיאל 2014.

"אנחנו יודעים שהרבה אנשים יבואו לראות אותנו ואנחנו רוצים להחזיר לקהל", אמר תומר חמד במסיבת העיתונאים, ולאחר מכן התייחס כמובן לכוכב הכי גדול שיהיה על כר הדשא ברמת גן: "אחרי משחק הליגה האחרון אמרנו אחד לשני להתראות עד שישי הקרוב. הוא יצא מנצח, נקווה שהפעם אני זה שאהיה בצד מנצח".

החלוץ המשיך לפזר אופטימיות: "אני לא קונה 0:0, רק ניצחון. ודאי שאנחנו יודעים שיהיה קשה אבל נעבוד כל השבוע על המערך כדי להגיע הכי מוכנים שאפשר. אחרי המשחק האחרון, בו פגשתי או פפה ופאביו קואנטראו, אני יודע כמה שהמשימה מסובכת, אבל אפשרית".

"אף פעם לא באתי בהרגשה שאני באנקר בהרכב", התייחס חמד לעצמו. "בסך הכל אני בא עם בטחון ואני תורם כשאני יכול. כשאני בא לנבחרת אני שם את הקבוצה בצד. כולנו רוצים לצאת עם תוצאה טובה בשישי, זה פחות חשוב מי ישחק ומי לא".

למרות זאת, לאלי גוטמן ויוסי אבוקסיס כבר יש כאב ראש אחד: אחד הבלמים, איתן טיבי, חולה בשפעת וסובל מדלקת גרון ודלקת באזניים. על אף שטרם ידוע מתי יחלים שחקן מכבי תל אביב, בצוות הרפואי של הנבחרת בטוחים שהוא יהיה כשיר. בנוסף, מהראן ראדי התלונן על רגישות בשריר. אולי בשל העדרותו של טיבי, גוטמן תרגל רק 4 שחקנים בהגנה ומתלבט האם לפתוח במערך כזה שיכלול 3 קשרים אחרים. מחר צפוי המאמן לתרגל מערך של 3 בלמים, איתו הוא צפוי לפתוח במשחק בסופו של דבר.

חברו לקבוצה, גל אלברמן, בריא לחלוטין ועשוי אף לשחק. "ראינו כבר שכמה נבחרות מסוגלות לעשות צרות לפורטוגל, אז גם אנחנו מסוגלים", המשיך קשר מכבי תל אביב את בקו העלאת הציפיות, "כמובן שיש לנו הרבה כבוד לרונאלדו וננסה לעשות את המקסימום".

אלברמן סיכם: "נפגשנו אחרי תקופה ארוכה ואנחנו שמחים לראות אחד את השני. למרות שמולנו זו פורטוגל, אנחנו באים כדי להצליח. ברמת גן הכל אפשרי, אנחנו רוצים לשחק טוב מול הקהל שלנו".

תאריך:  18/03/2013   |   עודכן:  18/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
סטול ניצח בתחרות השלשות, סקוטי הופסון בהטבעות
אלעזר לוין
המכרז האחרון של יו"ר המינהל, אריאל אטיאס, יום לפני פרישתו, הסתיים בכישלון: איש לא הגיש הצעה לרכוש מגרש לבית דיור מוגן בשכונת בוכמן
אלעזר לוין
לעומת הפסד של 127 מיליון שקל ב-2011    רווחים בביטוח כללי ובריאות    הפסד בביטוח חיים כתוצאה מהפרשה גדולה בגין התארכות תוחלת החיים    כלל פיננסים הפסידה 100 מיליון שקל    החברה חידשה גביית דמי ניהול בחיים
מערכת אתר ערוץ הספורט
שניהם זקוקים לניצחון נוסף כדי להעפיל לתחרות
איתמר לוין
הבקשה הוגשה על-רקע חלוקת הדיבידנדים בידי פרטנר לאחר שנרכשה בידי בן-דב    ביהמ"ש: המגיש אינו תם לב, לא הוכח שנגרם לחברה נזק, חלוקת דיבידנד אינה עסקה הזקוקה לאישור מיוחד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il