X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ייפגשו וידונו על הצעד הבא לאור שביתת השחקנים
▪  ▪  ▪
אוחיון, יהיה במפגש

שביתת השחקנים עדיין בתוקף, עתיד ליגת ווינר לוט בערפל, והערב (חמישי) ייפגשו חלק מבעלי קבוצות הליגה על מנת לדון על הצעד הבא. מי שיארח את המפגש הוא עודד קטש, כאשר בין המשתתפים יהיו דורון הרציקוביץ' (הפועל אילת), חיים אוחיון ועמית גל (גלבוע/גליל) וצביקה ליבר (ברק נתניה). בנוסף, נציגים ממנהלת הליגה וכן מאמנים אמורים אף הם להגיע לביתו של קטש.

בהודעה רשמית מטעם מנהלת הליגה נכתב: "מנהלת הליגה קיבלה בצער את החלטת חלק מהשחקנים לא להופיע למחזור הליגה הקרוב ולהמשיך בשביתה. אי קיום משחקים פוגע קשות בכדורסל הישראלי ועלול לגרום לנזק בלתי הפיך ואנו תקווה כי השחקנים יתעשתו על עצמם ולא יכרתו את הענף עליו הם יושבים".

בנוסף, בהודעה של המנהלת נרשם כי יושב הראש, שמואל פרנקל, יכנס את הדירקטוריון ביום שלישי הקרוב במידה שהשביתה עדיין תהיה בתוקף, על מנת לדון בהמשך קיום הליגה. בכל אופן, המנהלת כבר החליטה להשהות את מכירת הכרטיסים למשחק הגמר עד להודעה חדשה.

כידוע, סלע המחלוקת בין מנהלת הליגה לארגון השחקנים הוא לגבי כמות הזרים בכל סגל. ארגון השחקנים נשאר בעמדתו ודורש חוק רוסי עם 4 שחקנים זרים בלבד ולא 5 כמו שהמנהלת רוצה ולכן נכון לעכשיו עדיין יש שביתה.

איומים פליליים?

ארגון השחקנים פנה באמצעות עורכת הדין דפנה שמואלביץ' למכבי חיפה בטענה שהאיומים כלפי שחקנים הם בגדר "עבירה פלילית ועוולה אזרחית". הנהלת המועדון איימה בכתב על השחקנים כי תפסיק את החוזה איתם ותגיש נגדם תביעת פיצויים אם ישבתו. בתגובה מסר הארגון: כל מכתב כזה נושא קנס של כ-250 אלף ש"ח, כך שמשלוח 8 מכתבים ל-8 שחקנים יוביל לקנסות בגובה שני מיליון שקלים.

"השביתה שהוכרזה חוקית ולא סתם הקבוצות לא מבקשות צווי מניעה נגדה בבית הדין", נכתב בפניה של עו"ד שמואלביץ', והוסבר כי "מנהל קבוצה שיאיים על שחקניו צפוי לקנסות אישיים". הארגון האשים את סגן יו"ר חיפה ארנון שירן ב"כתיבת המכתב בזדון או בסתם בורות", ואיים בתביעה אישית. ארגון השחקנים הנחה את אנשי מכבי חיפה ושאר קבוצות ליגת העל להתעלם ממכתבים מסוג זה והבטיח הגנה משפטית וארגונית לכל שחקן שייתקל באיומים מסוג זה.

תאריך:  28/03/2013   |   עודכן:  28/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי גלדסטון
הצהובים רוצים ניצחון שיסגור עניין (ישיר באפליקציה)
עידן יוסף
שני הנתינים מקונגו, אחד מהם שחקן בליגת העל, חשודים כי רצחו אתמול בת 20 בחוף הים בנתניה    אחד החשודים הודה כי בילה עם הנרצחת
עופר וולפסון
התורים שנוצרו מחוץ לבנקים בבירת קפריסין, לא לוו בסימני פניקה כלשהי    המלווים של האי פתחו את שעריהם מחדש לאחר הפסקה של כמעט שבועיים, במהלכם דמותה הכלכלית של קפריסין השתנתה ללא היכר    כל בעל חשבון יוכל למשוך עד 300 אירו ביום
אלעזר לוין
מפקחי רשות מקרקעי ישראל הרסו מחסן בלתי חוקי, שהוקם על אדמות מדינה המיועדות למגורים בשכונת במבשרת ציון    הרשות תוציא עתה מכרז למכירת שני מגרשים לבניית דירות
אלעזר לוין
חברת רבד, בשליטתו, מכרה את חלקה בשלושה מרכזים מסחריים בשוויץ    יש תזרים מזומנים, אין רווח הון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il