X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יבמ
▪  ▪  ▪

יבמ וסיסקו פיתחו פתרון אחסון היוצר וירטואליזציה ואיחוד של מחסני מידע.
הסכם משמעותי בתחום אחסון המידע נחתם בין שתי מובילות שוק עולמיות: סיסקו ויבמ.
שתי החברות הציגו בימים אלה פתרון חדשני שפותח במשותף שיסייע למשתמשים ארגוניים המאחסנים בשיטת SAN Storage Area Network)) לנהל משאבי אחסון מבוזרים כאילו היו מאגר אחסון יחיד. הפתרון ישווק החל מחודש דצמבר. הפתרון המשותף יוזיל מאוד את עלויות האחסון, יפשט את ניהול הנתונים ויגמיש את השימוש וההקצאה של משאבי אחסון.
גיא פרבר, מהנדס מערכות בסיסקו ישראל, אומר שפתרון זה מאפשר ללקוחות לנהל יישומי אחסון בסביבת SAN של IBM כמו ניהול נפח נתונים, אחזור נתונים, אחזור של נקודה בזמן
(snapshot) ישירות מהרשת, ומעניק ללקוח נקודה אחת של שליטה וניהול של מערכות אחסון, מתגים ושרתים.
מנהלי מערכות מידע יוכלו בעזרת הפתרון המשותף של יבמ וסיסקו לאחד או לעשות וירטואליזציה של מערכות אחסון שונות או כפולות למאגר יחיד ולוגי. באמצעות הפתרון אפשר לבצע הקצאה דינמית של אחסון ממתגי ה- SAN מבלי להפסיק את פעולתם או את זמינות הרשת בצורה מתוכננת או בלתי מתוכננת. יש לציין שהורדת הרשת ואי זמינותה עלולות לעלות מיליוני דולרים לשעה לארגונים גדולים כגון בנקים, חברות אשראי, רשתות שיווק, חבות ביטוח וכד'.
פרבר מסביר כי היכולת לנהל סביבות אחסון הטרוגניות יכולה לחסוך כסף ללקוחות והם יכולים לאפיין רמות שונות של אחסון לפי יישומים מועדפים או קריטיים באופן שיותאם טוב יותר לצרכים העסקיים שלהם. הפתרון מבוסס על גירסה של תוכנת טוטאל סטוראג' של יבמ שעברה מודיפיקציה והותאמה למתג האחסון של סיסקו ה-MDS 9000. "בעיקרון, ארגונים רוצים להעביר נתונים ממקום למקום מבלי לדאוג מאיזה מכשיר הנתונים יוצאים ואיפה הם נקלטים", אומר פרבר, "הלקוחות גם רוצים להקצות ולשלוט בעומס ובקצב ההעברה של הנתונים בלחיצת כפתור. הפתרון הזה מאפשר זאת לראשונה".
אנליסטים שצוטטו בוול סטריט ג'ורנל אומרים שהשילוב בין החומרה של סיסקו והתוכנה של יבמ עשוי למשוך לקוחות תאגידיים רבים. ננסי מרון-הרלי, אנליסטית אחסון בכירה מחברת ESG, אומרת שזה מהלך גדול לסיסקו מפני שההסכם ייתן ליבמ תמריץ להעדיף את חומרת האחסון של סיסקו ע"פ מתחרותיה הגדולות בתחום האחסון ברוקייד ומק-דאטה.
אולם אנליסטים אחרים אומרים שההסכם לא בלעדי וסיסקו יכולה לחפש שיתופי פעולה דומים עם יצרני אחסון נוספים כמו HP ו- EMC. הסכם זה הוא הסימן האחרון להידוק הקשרים העסקיים בין יבמ וסיסקו. לפני שבועיים, הודיעו החברות שהן עובדות במשותף על פתרונות לאיתור ותיקון אוטמטיים של תקלות ברשתות מחשוב. בנוסף מדברות החברות על מיזם שבו תשולב טכנולוגיית מיתוג של סיסקו על מחשבי יבמ. ההיסטוריה העסקית של החברות כוללת שיתוף פעולה בתחומי הייצור וההמכירות: חברת התמיכה והשירות של יבמ IGS היא מפיץ עולמי של סיסקו, וחטיבת המוליכים למחצה של יבמ מייצרת שבבים לסיסקו.
סיסקו סיסטמס (www.cisco.com) הינה הספק המוביל למוצרי קישוריות ומתן פתרונות תקשורת מקצה לקצה. החברה, אשר הוקמה בשנת 1984 על-ידי קבוצה קטנה של מדעני מחשב מאוניברסיטת סטנפורד, גדלה מאז לחברת ענק המעסיקה מעל 38,000 עובדים, ואשר מוצריה מהווים היום 88% מתשתיות האינטרנט בעולם. הכנסות החברה לשנת הכספים 2002 הסתכמו ב- 20 מיליארד דולר. בשנת 1997 הקימה סיסקו מרכז פיתוח בישראל הממוקם בנתניה. מרכז הפיתוח עובד בשיתוף פעולה עם סיסקו אירופה האחראי על פעילות השיווק של החברה.

תאריך:  27/10/2003   |   עודכן:  27/10/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il