X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
רפא בניטס בטוח בעצמו לפני חצי גמר הליגה האירופית
▪  ▪  ▪
בניטס וטורס. בעונה הבאה ביחד? (gettyimages)

העונה הזו של צ'לסי, ככל הנראה, תוכתר ככשלון די גדול. ההדחה כבר בשלב הבתים של ליגת האלופות, ההפסדים בליגה, היכולת הפושרת. אלא שהערב (חמישי) ב-22:05 היא יכולה להמשיך ולנסות להציל את 2012/13 כשתתארח בבאזל, במשחק הראשון של חצי גמר הליגה האירופית. במקביל ייערך החצי השני, בו פרנבחצ'ה תתמודד בביתה מול בנפיקה ליסבון.

על אף שהיריבה של הבלוז לא נחשבת לאחת מאריות אירופה, אף אחד בלונדון ממש לא מקל ראש. ההיפך, רק ברבע הגמר השוייצרים השאירו אבק לטוטנהאם וגם העובדה שהם טרם נוצחו השנה בבית באירופה ממש לא מוסיפה לשקט הנפשי של רומן אברמוביץ'.

עם זאת, לרשותו של רפא בניטס יעמוד סגל כמעט מלא, כאשר אשלי קול וגארי קייהיל נמצאים בספק. הראשון לא אמור לפתוח וריאן ברטראנד צפוי לקבל את חלוצת ההרכב כמגן שמאלי, אך השני צפוי להיות כשיר ולשחק במרכז ההגנה לצידו של ג'ון טרי.

בהתקפה, על פי ההערכות באנגליה, המאמן הספרדי יעדיף את פרננדו טורס כחלוץ בודד, כאשר מאחוריו ישחקו ויקטור מוזס, חואן מאטה ואוסקר. יוסי בניון לא יפתח, אך טס עם חבריו לבאזל ועשוי להשתלב בהמשך.

מעבר לכך, דווקא בניטס כבר התחיל לתכנן את העונה הבאה, בלי קשר למה שעוד יקרה העונה במאבקי הליגה ובאירופה. "אני מאמין שהרבה קבוצות ירצו אותי, הרזומה שלי מדבר בעד עצמו", אמר הספרדי, ושלח רמז למעסיקים הנוכחיים שלו: "אולי גם צ'לסי תרצה אותי בעונה הבאה, הכל יכול להיות".

פנרבחצ'ה - בנפיקה (22:05)
המשחק השני של חצי הגמר מפגיש אולי שתי קבוצות פחות נוצצות מצ'לסי, אך בוודאי כאלו שיכולות לראות את עצמן כמועמדות לגיטימיות לזכיה. האורחים נמצאים במקום הראשון בליגה הפורטוגלית החזקה עם 4 נקודות יתרון על פני פורטו, בעוד שהמקומיים רואים רק את הגב של גלאטסראיי בליגה הטורקית.

"ידעתי שאני מגיע למועדון מפואר שתמיד רוצה לזכות בתארים", אמר כוכב פנר, דירק קויט, שיעלה ב-11 לצידו של ג'וזף וובו בחוליה הקדמית. "אנחנו יודעים שאנחנו עומדים מול יריבה איכותית, אבל בבית נוכל להשיג יתרון טוב לקראת הגומלין".

תאריך:  25/04/2013   |   עודכן:  25/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל יועז
(עידכון) - שלב העדויות במשפטו של אביגדור ליברמן החל הבוקר    בן-אריה, שמסר לליברמן פרטים ממסמך חיקור הדין באוקטובר 2008, שינה פרטים מהותיים בגירסתו בין חקירתו במשטרה בינואר 2010 לבין עדותו בביהמ"ש הבוקר
עופר וולפסון
בפגישה עם מנכ"ל WOODSIDE האוסטרלית, אשר תשקיע בפיתוח מאגר לוויתן, אמר שר האנרגיה והמים כי "בכל מקרה, לא יהיה אפס ייצוא של גז"
איתמר לוין
דכנר העיד שנזקק למאות אלפי דולרים לטיפול רפואי באדית וולף - אך היא העידה שהטיפול כוסה בידי ביטוח הבריאות    בכיר בעולם התחתון הוציא "פסק בוררות" נגד דכנר
עופר וולפסון
במסגרת ההבנות אליהן הגיעו הצדדים, קבוצת טהורי תוותר על אופציית המכר שעומדת לרשותה בכלל טהורי תמורת סכום של 9.2 מיליון שקל במקום סכום של 14.5 מיליון שקל שנקבע באופציית המכר
איתמר לוין
החברה טוענת, כי היא סולבנטית ויכולה לפרוע את התחייבויותיה עד סוף השנה, כאשר תוכל גם לממש נכסים ולפרוע את ההתחייבויות ב-2014    "מדובר בבקשת פירוק מוסווית שיש לדחות על הסף"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il