X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן בארסה במסע"ת נדירה: "קשה לשמור על אותה רמה"
▪  ▪  ▪
וילאנובה. לא חושב לעזוב (gettyimages)

אחרי התבוסה הצורבת 4:0 לבאיירן מינכן בחצי גמר ליגת האלופות, ברצלונה עשויה לזכות בנחמה כבר בשבת הקרובה. הקטאלונים יוכלו להבטיח את הזכיה בתואר האליפות אם ינצחו בחוץ את אתלטיק בילבאו (שבת ב-19:00, שידור ישיר באתר) ואילו מאוחר יותר ריאל מדריד תפסיד בדרבי לאתלטיקו (21:00, שידור ישיר באתר).

  • 19:00, שידור ישיר באתר: אתלטיק בילבאו - ברצלונה
    21:00: שידור ישיר באתר: אתלטיקו מדריד - ריאל מדריד

כרגע הפער בין השתיים עומד על 13 נקודות, אך אם התסריט החיובי מבחינת ברצלונה יתממש ההפרש יצמח ל-16, כאשר ישארו רק עוד 5 משחקים עד לסיום העונה. כך או כך, נראה שאליפות קטאלונית היא רק שאלה של זמן ובמועדון בכל מקרה מקווים להתאושש מתצוגת הנפל באליאנץ ארינה. כבר ביום רביעי הבא בארסה תארח את באיירן למשחק הגומלין, שכרגע נראה לפרוטוקול. היא תרצה להגיע אליו במצב רוח מעט יותר טוב.

אבל מה שעניין את התקשורת בקטלוניה היום (שישי) הייתה ההופעה הראשונה של טיטו וילאנובה במסיבת עיתונאים מאז יצא לטיפולים בניו יורק לפני 4 חודשים. המאמן הזים רחשים על האפשרות שיעזוב את התפקיד: "מהרגע שהסרטן חזר, הרגשתי נאהב על ידי השחקנים. באף שלב לא חשבתי לעזוב. צריך להבין שכאשר יש יומיים של מנוחה אני משתעמם. הרופאים אמרו לי שהדבר הכי טוב שאני יכול לעשות זה להמשיך לעבוד".

כמו כל אדם שקשור לבארסה בימים האחרונים, גם וילאנובה נשאל בנוגע לשושלת של המועדון. "אומרים כל הזמן שזה סוף עידן", ציין, "בספורט ברמה הכי גבוהה קשה לשמור על הרמה, ואנחנו עשינו את זה בצורה גבוהה ביותר. במהלך העידן מנצחים יותר או פחות, אבל אי אפשר לשחזר את 3 השנים הראשונות".

ומה לגבי הסיכוי למהפך נגד באיירן מינכן? "אנחנו ברצלונה ואנחנו משחקים בבית. זה לא יהיה אמין במיוחד אם אבוא ואומר שאנחנו הולכים לעשות את זה, אבל יש לנו מחויבות להראות שאנו מסוגלים להתמודד עם באיירן. אנחנו יודעים איזו קבוצה עומדת לפנינו. אני מבין את הביקורת שהייתה אחרי המשחק בגרמניה, אבל אני לא הולך לזרוק את המגבת. אני לא חושב שבאיירן יותר טובים מאיתנו או מריאל, אבל בשלבי הנוק-אאוט יש כל מיני גורמים שמשפיעים. יש לנו צ'אנס להוכיח שההבדל לא כזה גדול".

ליונל מסי, שעדיין לא החלים לגמרי מהפציעה שמלוה אותה בתקופה האחרונה, לא צפוי לפתוח בהרכב, כאשר טיטו וילאנובה מעדיף לשמור אותו ליום רביעי. במקום הארגנטינאי נראה שמי שיפתח בחלק הקדמי הוא ססק פברגאס כמו גם כריסטיאן טייו ודויד וייה. מלבד זאת וילאנובה צפוי לערוך שינויים נוספים כאשר, אלכס סונג וטיאגו אלקנטרה עשויים לקבל קרדיט על חשבון צ'אבי וסרחיו בוסקטס שינוחו ואילו בהגנה מרטין מונטויה אמור להחליף את דני אלבס כמגן ימני.

תאריך:  26/04/2013   |   עודכן:  26/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
"בעיות לא פתירות: שנאת הערבים, הגבולות, ירושלים, טענתם לזכות שיבה"    "הבטיחו לנו 250 ארגזי שמפניה, ולא נתנו"    "אני חרש באוזן אחת"
איציק וולף
ראש ממשלת בריטניה הצהיר כי על-אף שהתקבלו ראיות מוגבלות על שימוש שעשה משטר אסד בנשק כימי אין נכון לעכשיו כוונה להיכנס לעימות צבאי בתוך סוריה    סגן שר החוץ הסורי מכחיש את הטענות לשימוש בנשק כימי נגד אזרחים
רועי גלדסטון
אחרי עזיבת קופל, באיגוד הכדורסל יקימו ועדת איתור
מוטי פשכצקי
אלי טביב מתייחס לראשונה למגעים הנוכחיים עם גאידמק
איתמר לוין
שופט בית המשפט העליון סבור ששמירת החיסיון חשובה יותר מאשר הסכנה שישראל תוכרז כמדינה "מפרה" בתחום הלבנות ההון    עו"ד בלקין: אדם מן היישוב עלול לבצע הלבנות הון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il