אוליביה ממשיכה לתמוך במותג ויקול ויוצאת בקמפיין ל"אוליביה-ויקול".
אוליביה יצרנית ומשווקת ממרחים ורטבים על בסיס טבעי בבעלות תנובה, מציגה השבוע זהות חדשה ל"ויקול" שהינו פורץ דרך בתחומו.
החל מהשבוע תכנס אוליביה את ויקול תחת המותג אוליביה. לדברי איריס פיין, מנכ"ל אוליביה, ההחלטה נבעה מהתאמת ערכי המותג ויקול למותג אוליביה. בשני המקרים מדובר במוצרים המבוססים על שמן זית אשר נהנים מערכי בריאות וטעם. כמו כן, האיחוד יתרום לייעול ניהול הוצאות השיווק בחברה.
אסטרטגיית הקמפיין מתמקדת ביתרונות ממרח אוליביה ויקול המכיל כ- ¼ מכמות השומן ו- 1/3 מכמות הקלוריות.
הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בהיקף מדווח של כ- 200 אלף דולר תחת הסיסמא "אוליביה ויקול - היחיד משמן זית טהור", במסגרת חברת ג.יפית.