X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן איטליה סייר במתקןו: "מרגש לבקר בישראל"
▪  ▪  ▪
פראנדלי, התלהב מבלומפילד (צילום: דרור פלדמן)

מאמן נבחרת איטליה צ'זארה פראנדלי ועוזרו אנטוניו קאבריני סיירו באיצטדיון בלומפילד, שיארח גם את משחקי נבחרת איטליה במשחקי טורניר הגמר של היורו עד גיל 21 שייערך בקיץ הקרוב בישראל. לאחר מכן התקיימה עם פראנדלי ועם מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון מסיבת העיתונאים.

"אני רוצה להודות לכל המארגנים של הביקור, זאת קבלת פנים מאוד חמה ולבבית", אמר פראנדלי, והוסיף: "מאוד התרשמתי לטובה מהאיצטדיון. זה איצטדיון יפה והמשטח שמור כל כך טוב שהוא נראה סינטטי. גם העובדה שאין גדרות זה דבר חיובי לטובת האוהדים. אני מקווה שזה יוכל להיות האיצטדיון הביתי עבור הנבחרת האיטלקית".

על ישראל אמר המאמן, שהוביל את הנבחרת האיטלקית עד לגמר היורו האחרון: "התרגשנו לבקר בישראל. הדבר המצחיק שאנחנו עדיין פה ואנחנו כבר מתכננים את הביקור הבא. יש קשר מאוד טוב בין שתי ההתאחדויות גם ברמה הטכנית וגם ברמה המעשית".

"הפוטנציאל של האיטלקים מצוין, אבל זה טורניר קשה ואני לא יכול לצאת בהצהרות לפני. אני מקווה שהנבחרת האיטלקית תעמוד בציפיות", הצהיר פראנדלי לקראת היורו U21. "כמובן שהמטרה היא לחזור להוביל, אבל המשבר הכלכלי לא מקל בעניין הזה. יובה, למשל, כן הוכיחה שהיא מובילה ואני מקווה שהאיטלקיות יחזרו להוביל".

לקראת משחקי הגומלין בחצי גמר ליגת האלופות, לאחר רביעיות של דורטמונד ובאירן מינכן מול ריאל מדריד וברצלונה בהתאמה, אמר המאמן האיטלקי: "מה שאני מאמין ומה שיפה בכדורגל זה שתמיד יש תקווה. אני מאמין שהכל יכול לקרות ותמיד יכולה להיות הפתעה".

תאריך:  30/04/2013   |   עודכן:  30/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ההסתדרות הרפואית הכריזה על סכסוך עבודה - לאחר שבקשתה מן הממונה על השכר באוצר שלא לפגוע בהסכם הרופאים במסגרת חוק ההסדרים - לא נענתה    ד"ר אידלמן: "לבריאות אזרחי ישראל אי-אפשר להתייחס כאל עמודי אקסל"
מחלקה ראשונה
פרופ' ביגר: מדובר במבנה שנועד להעניק את מיטב התנאים לסטודנטים להצליח בלימודיהם בסביבת לימודים מודרנית ונעימה, ובחיצוניותו מהווה הבניין אטרקציה חזותית
אלעזר לוין
המנכ"ל חוזר לכיסא שכבר ישב בו לפני 12 שנים    ניסיון עשיר בנדל"ן - היה גם מנכ"ל המינהל וראש החטיבה להתיישבות בסוכנות    בנו של הרב מרדכי אליהו והמו"ל של ספריו
עופר וולפסון
לאחר ששער הדולר ירד מתחת לרמת 3.58 השקלים, זינק שערו בפתאומיות, עם רכישה של 100 מילון דולר על-ידי הבנק המרכזי    מוקדם יותר החודש רכש הבנק דולרים בהיקף דומה    אנליסטים: דרושה התערבות בהיקף גדול יותר כדי לגרום לשער להתייצב מעל לרמה של 3.60 שקלים
מירב ארד
כך עולה ממחקר שערך פרופ' אבי דגני, נשיא קבוצת 'גיאוקרטוגרפיה' - כרבע אינם יודעים אם ראש הרשות שלהם יתמודד שנית; כמחצית אינם מכירים מועמדים לראשות העיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il