X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ליגה אירופית: תיקו יספיק לבלוז. במקביל, בנפיקה-פנר
▪  ▪  ▪
לואיז חוגג את שער הניצחון. המטרה: אמסטרדם (gettyimages)

מאז שז'וזה מוריניו רמז שדרכו בריאל מדריד עשויה להסתיים בקיץ, אחרי שהבלאנקוס הודחו מליגת האלופות בשלישי, אנגליה גועשת. מזה זמן רב ישנן ספקולציות לפיהן המאמן הפורטוגלי יגיע לצ'לסי וכעת הדיבורים התחזקו. אבל הבלוז צריכים להתרכז בכדורגל אם הם רוצים להעפיל לגמר הליגה האירופית שייערך באמסטרדם ארנה, והערב (חמישי, 22:05) הם יארחו את באזל לגומלין של חצי הגמר.

בשבוע שעבר האנגלים ניצחו 1:2 בשווייץ, והסיכויים נוטים באופן ברור לטובתם. אבל באזל כבר הספיקה להדיח בצורה דרמטית את זניט וטוטנהאם, ולכן בצ'לסי יודעים שהם צריכים להיות בכושר טוב כדי לשמור על אפשרות לקחת תואר אירופי שני תוך שנה.

חואן מאטה הספרדי אמר במסיבת העיתונאים לפני המשחק: "להבקיע שני שערים בחוץ זה חשוב מאוד באירופה, אבל נצטרך להילחם. הם לא ירימו ידיים, אז זה יהיה קשה. כאשר אתה בחצי הגמר אתה יודע שאתה במרחק של צעד קטן. המטרה שלנו היא לקחת את הגביע. אם נשחק כמו ששיחקנו בתקופה האחרונה, נוכל לעשות את שני הדברים: גם לזכות בליגה האירופית וגם להשיג מקום בליגת האלופות".

"מאז שרפא בניטס הגיע לכאן, הוא ניסה לעשות את המיטב", הסביר הקשר בנוגע למאמן בן ארצו, "הוא מכין אותנו בצורה מעמיקה לכל משחק והוא מאמן נהדר. זה מסוג המשחקים שיכול להיות מאוד מסוכן, אנחנו יודעים את זה. באזל קבוצה טובה עם הכדור והם ראויים להיות ברמה הזו".

בניטס עצמו הוסיף את דעתו על המשחק: "הדאגה שלי היא מפני כך שנחשוב שאנחנו כבר בגמר. זה לא נכון. אנו משחקים נגד קבוצה איכותית שיודעת לכבוש בחוץ. עשינו עבודה טובה בכך שהגענו לשלב הזה בעונה עמוסה. נעשה הכל כדי ליהנות מהמשחק, בתקווה שננצח ונגיע לגמר. אבל אני חושב שבאזל יהיו יותר מסוכנים ויבואו לתקוף כי זו הדרך היחידה בה הם יכולים לעלות".

במקביל, פנרבחצ'ה תנסה להגן על יתרון ה-0:1 שלה בחוץ מול בנפיקה ליסבון, כדי להעפיל לראשונה בתולדות המועדון לגמר אירופי. "זה יהיה נהדר עבור הכדורגל הטורקי, המועדון והאוהדים", אמר החלוץ מוסא סו, "אנחנו עושים דבר ענק. לפגוש את בנפיקה בשלב הזה זה יוצא מהכלל, נעשה הכל כדי להיות בגמר - למה שלא נוכל לנצח"?

תאריך:  01/05/2013   |   עודכן:  01/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
הרשות לעסקים קטנים תעמיד המימון בעקבות העלאת המס על הבירה, שתקשה על המשך פעילותן של חלק מהמבשלות    היקף הסיוע: 1.5 מיליון שקל
מערכת אתר ערוץ הספורט
הבדיקה של קשר פלומיננזה חיובית. במועדון לא הגיבו
עופר וולפסון
ד"ר קרנית פלוג, אחת מהמועמדות המובילות להחליף את הנגיד סטנלי פישר הפורש, מציגה תמונת מצב עגומה: "ב-2060 החרדים יהוו כ-27% מהאוכלוסיה והערבים - 23%. אוכלוסיית הקשישים כמעט ותכפיל עצמה, כך שכוח העבודה יישחק משמעותית... בהשוואה בינ"ל פריון העבודה שלנו נמוך כבר היום"
איציק וולף
בהודעת משטרת בוסטון לא נמסרו פרטים נוספים מלבד עצם מעצרם של החשודים    עד עתה נטען כי האחים טמרלן ודז'וחר צרנייב פעלו כמפגעים בודדים
איציק וולף
הפגנת פועלים בטורקיה הפכה למאבק אלים בין המפגינים לבין כוחות הביטחון    ארגוני העובדים ביוון השביתו את המדינה    הפגנות התקיימו גם באסיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il