X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם וורלדספאן
▪  ▪  ▪

וורלדספאן מציגה את SecuRate Air Plus פתרון טכנולוגי חדש להזנת תעריפים של שירותי התיירות דרך האינטרנט.
וורלדספאן, ספקית טכנולוגיות לענף הנסיעות, הודיעה על השבוע על השקת SecuRate Air Plus, פתרון טכנולוגי חדש שמאפשר הכנסת תעריפי שירותי התיירות באופן עצמאי ע"י סוכן הנסיעות דרך האינטרנט. הסוכן בעצמו יוכל להכניס למערכת במשרדו את כל המחירים המעודכנים של השירותים שאותם הסוכנות מציעה כולל המבצעים והמחירים המיוחדים.
היישום נכנס לשלב סופי של בדיקות ויהיה זמין ללקוחותיהם של וורלדספאן ושל חברות התעופה בסוף החודש. SecuRate Air Plus מציע אחסון בלתי-מוגבל של מידע על תעריפים ותמחור שירותי התיירות ללא צורך בסיסמת גישה נוספת באתר. SecuRate Air Plus ייתן מענה הולם לדרישות של סוכני הנסיעות לתמחור מהיר של התעריפים בענף התיירות התחרותי של היום.
SecuRate Air Plus מאחסן את המידע המוקלד על התעריפים בבסיס מידע אחיד ומאובטח. כתוצאה מכך הסוכן מקבל עיבוד מהיר ויעיל של המידע שהוזן. SecuRate Air Plus כולל גם אפשרויות נרחבות לשליפת תעריפים מעונות קודמות. היישום הידידותי החדש מאשר לנהל את תהליך הזנת התעריפים בצורה מהירה וקלה.
" SecuRate Air Plus מאפשר הזנה ועיבוד נתונים על תעריפים דרך אינטרנט ביחד עם השירות הגבוה ביותר ללקוחותינו", אמר גרהם ניקולס, סגן נשיא וולרדספאן ומנכ"ל החברה באזור אירופה והמזרח התיכון. "SecuRate Air Plus מצטרף למגוון רחב של המוצרים שלנו. וורלדספאן ממשיכה להוביל בשוק טכנולוגיות האינטרנט בענף הנסיעות".
"באמצעות SecuRate Air Plus וורלדספאן מציעה ללקוחותיה כלי תחרותי יותר לניהול התעריפים בהשוואה למה שיש כרגע בשוק. היישום מאפשר לשמור בזכרון את התעריפים המוקלדים ולשלופן במהירות כשנדרש", אמר גרג ברוקוואי (Greg Brockway), מנהל מוצר ראשי ב-Hotwire.com. "אנו מצפים לרגע בו נוכל להשתמש בטכנולוגיה חדשנית זו לטובת Hotwire ולקוחותינו".
אודות חברת וורלדספאן
חברת וורלדספאן הנה ספקית עולמית של מידע אלקטרוני בנושא נסיעות, מוצרי אינטרנט ומסחר אלקטרוני (E-commerce) עבור סוכנויות נסיעות, ספקי שירותי נסיעות וכן תאגידים ברחבי העולם. שלושת תחומי העיסוק של החברה הנם שירותים המיועדים לספקי נסיעות, מסחר אלקטרוני ומערכות הפצה עולמיות לענף הנסיעות. מערכת ההזמנות של וורלדספאן מספקת לכמעט 20,000 סוכנויות נסיעות ומשתמשים אחרים ברחבי העולם נתוני נסיעות ויכולת להזמנת מקומות עבור שירותי נסיעות מהספקים המובילים בעולם. וורלדספאן הנה החברה המובילה בשוק בתחום המסחר האלקטרוני עבור ענף הנסיעות. מעל 50% מכלל ההזמנות המקוונות של סוכנויות הנסיעות מבוצעות באמצעות וורלדספאן. המשרד הראשי של החברה נמצא בעיר אטלנטה במדינת ג'ורג'יה בארה"ב.
לפרטים נוספים, נא לפנות לאתר האינטרנט של החברה:"www.worldspan.com".

תאריך:  29/10/2003   |   עודכן:  29/10/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il