X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פרסום ראשון: הפועל תממש האופציה, ותמכור את הקשר
▪  ▪  ▪
ממן, קרוב לאירופה (אלן שיבר)

הליגה הבלגית עומדת לקבל אליה נציג ישראלי נוסף. חנן ממן, קשר הפועל תל אביב בעונה החולפת, נמצא על סף הצטרפות לבוורן מהליגה הראשונה, כך נודע היום (שבת) לראשונה לאתר ערוץ הספורט. ממן, אשר הושאל לאדומים מהפועל חיפה, מנהל משא ומתן מתקדם, באמצעות סוכנו דודו דהאן, עם הקבוצה בה משחק גם גל שיש (ברק בדש ומוחמד גאדיר הושאלו אליה בעונה האחרונה).

כרטיס השחקן של ממן שייך, כאמור, להפועל חיפה, אולם להפועל תל אביב יש אופציה עד 30 ביוני לרכוש אותו ב-550 אלף שקלים. אם היא תחליט לעשות כך, הבלגים יצטרכו לעבור דרך האדומים וכפי שזה נראה כרגע, במועדון אכן יבחרו לממש את האופציה הזו. על פי ההערכות, במקרה כזה, בוורן תשלם כ-350 אלף יורו להפועל ת"א עבור ממן.

אולם, אם הפועל תל אביב תחליט שלא להחליט, דרכו של ממן לבלגיה תיסלל ללא בעיה, שכן שחקן שעובר לקבוצה בחו"ל ולא לקבוצה בארץ לא צריך לשלם דמי השבחה למועדון ממנו הגיע. כמו שכבר ציינו, הוא עשוי לשחק שם עם אקס אדום אחר, גל שיש. מוחמד גאדיר לעומת זאת לא ימשיך שם והוא חוזר למכבי חיפה אחרי תקופת השאלה.

למרות עונה פושרת למדי של הפועל תל אביב, ממן היה אחד השחקנים הבולטים בקבוצה. הוא רשם 31 הופעות במדים האדומים, בהן כבש שלושה שערים והיה גורם משמעותי בהשגת הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית.

את הפריצה הגדולה שלו עשה עונה קודם במדי הפועל חיפה כשהיה השחקן הבולט בקישור וסייע לקבוצה להישאר בליגת העל עם 3 שערים ולא מעט בישולים. כעת, הוא קרוב מתמיד לתחנה הראשונה שלו בחו"ל.

תאריך:  25/05/2013   |   עודכן:  25/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פאדי מועלם
רשת CNN דיווחה לפנות בוקר (יום שבת) על-כך שהחברה עומדת להכריז בימים הקרובים על פשיטת רגל    הדיווח ב-CNN מצטרף לדיווחים לפיהם החברה לישראל תחליט בימים הקרובים על עתיד מיזם המכוניות החשמלית
עופר וולפסון
ביקורת חריפה בסביבתו של דנקנר על אייל גבאי, המומחה מטעם ביהמ"ש: "פעל מחוץ למנדט שקיבל, וגיבש הסדר ללא ידיעתו של דנקנר, למרות שקיים עמו אינספור פגישות"    מרבית הבנקים צפויים להתנגד למתווה שגובש בין נציגויות האג"ח
עופר וולפסון
שר האוצר הודיע כי משרדו יתמוך בהצעת החוק הפרטית אשר תגדיל את מספר ניצולי השואה שיקבלו הגמלה, אשר תידון בוועדת השרים ביום א'    בהצעה: רנטות מחו"ל לא ייחשבו כהכנסה לעניין קביעת הזכאות
עופר וולפסון
היועץ המשפטי לממשלה מסר לביהמ"ש העליון כי הוא תומך בהסדר הפשרה לפיו עיריית תל אביב תוכל לגבות תשלום עבור קיום הפגנות בכיכר רבין, רק כאשר מתבקשים שירותים נוספים, כגון תאורה, ריקון הבריכה בכיכר והקמת במה    "איזון ראוי בין חופש הביטוי לקיים הפגנות, לבין אפשרות העירייה לגבות תשלום"
אסף אקרמן
האלוף הטרי מתלבט: רוצה גם להיות שוב בליגת האלופות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il