X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
העברות: ארסנל בעקבות מיצ'ו ומי רוצה את רונאלדיניו?
▪  ▪  ▪
ססק פברגאס, גם יונייטד בעקבותיו (gettyimages)

אחרי שז'וזה מוריניו חזר לצ'לסי, חסוס נאבאס הוחתם במנצ'סטר סיטי וגם ריאל מדריד החזירה הביתה את דני קרבחאל, נמשך שבוע ההעברות הלוהט באירופה. באיטליה מונה מאמן טרי ומבטיח, באנגליה מחפשים להתחזק ובמזרח היבשת זוממים להחזיר את אחד הכוכבים הגדולים ביותר של העשור האחרון.

ג'נארו גאטוסו, קשר מילאן ונבחרת איטליה לשעבר, מונה רשמית למאמן פאלרמו. הגוץ הקשוח, ששימש עד לאחרונה כמאמן-שחקן בסיון השווייצרית, ינסה להצעיד את הסיציליאנים בחזרה לסרייה A.

ססק פברגאס, שהוזכר כמועמד לחזור לארסנל, נמצא דווקא על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד. על פי "הדיילי מירור", המנג'ר החדש דייויד מויס רוצה ליצור איחוד בין קשר ברצלונה לבין רובין ואן פרסי, כאשר תמורת הראשון מוכנים השדים האדומים להציע 35 מיליון יורו במטרה שיהיה מחליפו של פול סקולס. קווין סטרוטמן, קשרה ההולנדי הצעיר של פ.ס.וו איינדהובן, צפוי לחתום בקרוב באולד טראפורד.

באיירן מינכן לא עוצרת: לפי דיווחים באנגליה, לורן קוסיילני הוא האיש אותו רוצה לצרף פפ גווארדיולה לחיזוק מרכז ההגנה. אם וכאשר, הבווארים ייפרדו מ-17 מיליון יורו.

השמועות סביב עמדת השוער של ברצלונה ממשיכות להגיע בזרם שוטף. פדרו רודריגס פירסם בטוויטר תמונה עם פפה ריינה, ולידה הכיתוב שמשאיר מעט מאוד לדמיון: "ברוך הבא! אתה הולך לשחק הרבה כאן!".

ליברפול סימנה מחליף ללואיס סוארס, שעשוי להשלים בקרוב את מעברו לריאל מדריד. על פי הדיווחים באנגליה, המרסיסיידרס ינסו להחתים את הנריך מחיטריאן, חלוצה הארמני המסוכן של שחטאר דונייצק.

רונאלדיניו עלה עם אתלטיקו מיניירו לחצי גמר גביע ליברטאדורס ומציג יכולת טובה בליגה הברזילאית, אבל זה לא אומר שבאירופה ויתרו על שירותיו. על פי התקשורת הטורקית, בשיקטאש מנסה להחתים את הפנומן, שכיכב בעבר במדי פ.ס.ז', ברצלונה ומילאן.

ארסנל מעוניינת לצרף לשורותיה את מיצ'ו, חלוצה הספרדי של סוואנזי שהיה אחת מהתגליות הגדולות של העונה החולפת בפרמייר-ליג. השחקן הבקיע בעונתו הראשונה באנגליה 18 שערי ליגה ולאחרונה האריך את חוזהו עם הברבורים עד קיץ 2016.

גם דניאל אגר "נכנע" לכסף הגדול: בלמה של ליברפול סיכם את כל תנאיו במונאקו וכעת שני המועדונים אמורים להגיע להסדר לגבי מחיר ההעברה. עם זאת, המרסיסיידרס צפויים להערים קשיים.

סוון גוראן אריקסון, מאמנה השבדי של נבחרת אנגליה לשעבר, מונה למאמן גוואנגז'ו R&F, שסיימה את העונה האחרונה במקום השביעי בליגה הסינית.

מירוסלב ג'וקיץ', מאמן ויאדוליד בשנים האחרונות שהוזכר גם כמועמד למכבי תל אביב, ידריך את ולנסיה במקום ארנסטו ואלוורדה, שאמור להחליף את מרסלו ביילסה באתלטיק בילבאו.

מארטן שטקלנבורח, שוער רומא ונבחרת הולנד, אישר כי הוא עובר לפולהאם מהליגה האנגלית. על פי ה"גאזטה דלו ספורט", הג'יאלורוסי סרבו להצעת ריאל מדריד לרכוש את הבלם הברזילאי הצעיר מרקיניוס תמורת 20 מיליון יורו.

פאביו קוואליארלה, חלוצה של יובנטוס, מועמד לריאל סוסיאדד, שתשחק בעונה הקרובה במוקדמות ליגת האלופות. על פי הפרסום ב"טוטוספורט", הבאסקים מוכנים לשלם תמורתו כ-12 מיליון יורו.

תאריך:  04/06/2013   |   עודכן:  04/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי גלדסטון
בלעדי: קליין טס לניו יורק, כוכב ה-NBA עשוי להשקיע
טליה סלנט
החלוץ רוצה חוזה ארוך טווח, האדומים הציעו עונה אחת
רועי גולדנברג
נתונים פיננסיים לא נמסרו, כיוון שטיוטת התשקיף חסויה    ההנפקה צפויה ברבעון הרביעי של 2013    Wix, שפיתחה פלטפורמה אינטרנטית שמאפשרת לכל גולש להקים אתר אינטרנט, שואפת לגייס 75 מיליון דולר בוול סטריט
עופר וולפסון
ח"כ אורי מקלב: "המחיר לא ירד - מדובר באחיזת עיניים וספין"    נציגת איגוד לשכות המסחר: "אם אפשר היה להוריד את המחיר זה כבר היה קורה"    ראש עיריית מודיעין: "ניתן לעמוד ביעד, אני יכול להביא להפחתה של 20%"    רשות המים בתגובה: "ההורדה תופנם כבר בינואר הקרוב"
עופר וולפסון
עשרות חשודים נעצרו בעבירות מס בפרשה של מתן משכורות פיקטיביות ב"אגודת השוחטים"    מנהל האגודה חשוד בהעלמת הכנסות במיליונים    חשוד מרכזי נוסף פרט שיקים לאגודה וגרף הון, אך דיווח על הכנסות מעטות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il