X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כוכב ספרד לקראת גרמניה. קוקה יפתח במקום מוניאין?
▪  ▪  ▪
איסקו, רוצה לדבר על המגרש (gettyimages)

ערב המשחקים ביורו U21 יתחיל עם מפגש בין רוסיה להולנד באיצטדיון טדי (19:00), אבל המנה העיקרית תוגש החל מ-21:30 באיצטדיון בנתניה. האלופה המכהנת ספרד תתמודד מול גרמניה, אחת הטוענות הרציניות ביותר לתואר.

"גרמניה היא מדד לאיכות, אבל גם אנחנו השתפרנו", הכריז מאמן ספרד ג'ולן לופטגי, אחרי הופעה סולידית ב-0:1 על רוסיה. "זו אליפות אירופה ויש פה נבחרות גדולות ומשחקים תחרותיים. גרמניה שיחקה טוב מול הולנד למרות שהפסידה. יש לה שחקנים מאוד איכותיים".

"יש לנו הזדמנות יפה כאן בישראל", הסכים איסקו, שהוכתר כשחקן המצטיין על ידי אופ"א במשחק הפתיחה של הספרדים. "יש לנו קבוצה מדהימה ואנחנו לא צריכים לומר שאנחנו הפייבוריטים, אנחנו צריכים להראות שאנחנו הפייבוריטים. אם הנבחרת תשחק טוב, יהיה טוב גם לשחקנים עצמם".

על פי הפרסומים בספרד, לופטגי צפוי לערוך שינוי אחד לעומת ההרכב שפתח מול רוסיה. איקר מוניאין הכשרוני מבילבאו אמור לרדת לספסל ובמקומו יוצב קוקה, קשרה של אתלטיקו מדריד. חלוץ ריאל מדריד אלבארו מוראטה, שעלה מהספסל וכבש את שער הניצחון בטדי, צפוי להתחיל שוב בצד כדי לא לפגוע בבטחון של רודריגו מורנו, שיוצב שוב בחוד. מנגד, קווין פולאנד יפתח בהתקפת גרמניה במקום פניאל מלאפה הפצוע.

ההרכבים המשוערים
ספרד: דויד דה חאה; מרטין מונטויה, מארק ברטרה, איניגו מרטינס, אלברטו מורנו; אסייר יראמנדי, קוקה (איקר מוניאין); טיאגו אלקנטרה, איסקו, כריסטיאן טייו; רודריגו מורנו (אלבארו מוראטה).

גרמניה: ברנד לנו; אוליבר סורג, מתיאס גינטר, שטפן טסקר, טוני יאנטשקה; סבסטיאן רודי, סבסטיאן רודה; פטריק הרמן, לואיס הולטבי, קווין פולאנד; פייר-מיכל לאסוגה.

הולנד-רוסיה
אחרי ה-2:3 על גרמניה, ניצחון נוסף יציב את הכתומים בחצי הגמר כמעט בוודאות. ג'ורג'יניו וינאלדום הכשרוני, שהוחלף בדקה ה-68 בשל כאבים בגב, חזר לכשירות ויעמוד לרשות המאמן קור פוט. מהעבר השני, ניקולאי פיסארב אמור לקבל בחזרה את הכוכב אלאן דזאגויב ואת החלוץ פדור סמולוב, שהיו בסגל הבוגרת שהפסידה 1:0 לפורטוגל במוקדמות גביע העולם.

תאריך:  09/06/2013   |   עודכן:  09/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי גלדסטון
הגארד יזכה לשדרוג בשכרו. נמשך המו"מ עם סמית'
איתמר לוין
אורנשטיין קבע שאם מניותיו של הקונצרן בחברת הביטוח לא יימכרו עד 22.8.2013 - יכונסו באותו מועד אסיפות נושים להצבעה על הצעת מחזיקי האג"ח להשתלט על הקונצרן
איתמר לוין
התביעה טוענת שקלנר המליץ על רבין בפני דני דנקנר כדי שיסייע לו בהפשרת קרקעות תעשיות מלח    קלנר: חסרות לי צרות בארגון שלי שאתעסק גם בעניינים של תעשיות מלח?
עידן יוסף
המכרזים לשדרוג כביש 38 בין שער הגיא לבית שמש יפורסמו מחר    עלות הכביש נאמדת ב-800 מיליון שקל    סיום השדרוג צפוי בעוד 3 שנים
זיו אברג'יל
קטש וגרינברג יאבקו על הגמר במשחק 5 של חצי הגמר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il