מנתוני נילסן חודש אוגוסט 2001 עולה, כי בחודש הראשון להשקת ממרח שוקולד הפרה, מובילה עלית את שוק ממרחי השוקולד בישראל באמצעות ממרח הפרה וממרחית עם נתח שוק כספי של %30 וכמותי %33.
מותג הפרה עצמו השיג בחודש הראשון להשקתו נתח שוק כספי %21.7וכמותי %23.3. מותג השחר מחזיקים נתח כספי %25.8 וכמותי %25.2 (ירידה של %10 מתקופה מקבילה אשתקד).
מותג נוטלה מחזיק בחודש אוגוסט %15 כספי שהם %13 כמותי -ירידה של %45 בהשוואה לחודש יולי.
שוק ממרחי השוקולד הראה גידול כספי של %14 וכמותי של %9בחודש אוגוסט בהשוואה לחודש יולי ולחודש אוגוסט אשתקד
רונן זהר, מנהל השיווק של חטיבת השוקולד בעלית אמר היום, כי מנתוני מחקר שביצעה עלית עם חב' המחקר שילוב, בקרב ילדים בגילאי 6-18 ואמהות לילדים עולה כי %45 מהילדים מעדיפים ממרח שוקולד פרה, בעוד 22% מעדיפים נוטלה ו %21 מעדיפים השחר. העדפה זו מתחזקת בקרב הילדים הצעירים יותר (גילאי 6-12) %54 מהם מעדיפים ממרח פרה.
תפיסת הטעם של ממרח הפרה בקרב ילדים היא הגבוהה ביותר, עם ציון ממוצע 8.5 בהשוואה ל- 7.3 השחר ו- 7.6 ממרח נוטלה
גם האמהות מביעות ש"ר גבוהה מהממרח החדש, שזוכה לציון ש"ר כללית 8.9 בהשוואה לציון ממוצע 8 השחר ו 8.1 נוטלה.
תפיסת הטעם בקרב אמהות -9.1 לממרח הפרה ו-8 לממרח נוטלה והשחר. רונן זהר הוסיף, כי מהמחקר עולה עוד, כי מרבית הצרכנים אשר רכשו ממרח פרה חזרו וצרכו אותו שוב - כ- %35 צרכו את ממרח שוקולד פרה 5-4 פעמים.
שאול שלח, מנכ"ל חברת הממתקים של עלית אמר, כי הנתונים מצביעים על שביעות רצון מהמוצר וטעמו. שאול שלח הוסיף, כי עלית, כמובילת שוק השוקולד בישראל, התחייבה למוצר הטוב ביותר גם בשוק ממרחי השוקולד ועל-פי תמונת השוק נכון להיום, עומדת עלית בהתחייבותה לצרכנים וידה בתחום זה עוד נטויה.