X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הפועל ת"א תחל את אימוניה מחר עם הקשר שהגיע מק"ש
▪  ▪  ▪
גרזיצ'יץ'. דף חדש (הפייסבוק הרשמי של הפועל תל אביב)

הפועל תל אביב תפתח את אימוניה לקראת העונה הבאה כבר מחר (ראשון), ורן בן שמעון יתחיל את דרכו החדשה כמאמן האדומים. כבר ב-18 ביולי הפועל תחל את המסע האירופאי שלה בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, כאשר הגרלת המשחקים תיערך ב-24 ביוני.

מי שחזר מחופשת הקיץ ונחת היום בישראל הוא הקשר בראיין גרזיצ'יץ', הרכש הראשון של המועדון שהגיע מעירוני קרית שמונה. השחקן ממוצא ארגנטיני-אמריקאי סיפר: "זו התקדמות משמעותית בקריירה שלי ומי כמוני יודע שלהישגים טובים אפשר להגיע רק כשעובדים מאוד קשה. מחר נתחיל בעבודה הקשה כבר מאימון הפתיחה, אני יודע שזו תהיה הדרישה של המאמן".

מלבד גרזיצ'יץ', מי שאמורים ליטול חלק באימוני הקבוצה הם שני שחקני הרכש הזרים הנוספים של הפועל, יורגן קולין וברנקו איליץ', שהגיעו מאנורתוסיס פמגוסטה. כמובן שגם איתי שכטר, שחתם על חוזה ל-5 שנים כדי לשוב לחודורוב, יעמוד לרשותו של בן שמעון.

בתוך כך, עדיין לא ברור עתידו של אלמוג כהן. השחקן שהושאל לאדומים בחצי העונה האחרונה מנירנברג ערך כזכור התרשמות בראפיד וינה בחודש שעבר, אלא שהאוסטרים לא הצליחו לעמוד בדרישות של הקבוצה הגרמנית. המנהל המקצועי של ראפיד, הלמוט שולטה, אמר על הישראלי: "הוא שחקן טוב, אבל לא אוכל להגיד כלום עד שזה יהיה חקוק בסלע".

מכירת המנויים לעונה החדשה תיפתח ביום ראשון ב-20:00, לאחר סיום אימון הפתיחה. המכירה תתבצע בשלב הראשון באתר האינטרנט של משרד הכרטיסים "לאן", שם התקינו שרתים חדשים באתר במטרה להתמודד עם העומס הצפוי לאחר החתמתם של רן בן שמעון ואיתי שכטר.

ביוזמת עמותת האדומים, משווקים העונה מנוי סטודנט ומנוי לוחם (5 משחקים לבחירה במהלך העונה) במחירים מוזלים. כמו כן, העמותה תעניק 20 אחוזי הנחה ברכישה של סט חולצה ומכנסיים לעונת 2013/14. במועדון מתכננים גם להשיק בקרוב את תא ה-VIP המשודרג וכן ישווקו מנויים מגנטיים אישיים שיאפשרו כניסה נוחה יותר דרך השערים האלקטרוניים החדשים באיצטדיון בלומפילד.

מהמועדון נמסר כי מקומות מהעונה הקודמת יישמרו עד 27 ביוני ומנויים שלא חודשו ישתחררו למכירה ב-1 ביולי. המכירה דרך "חבר" ויתר הארגונים תחל ב-20 ביוני. מנוי מבוגר סטנדרטי יעלה 1,190 שקלים, בעוד שמנוי ילד/חייל/אישה/סטודנט יימכר ב-900 שקלים. מנוי הלוחם המדובר יימכר ב-250 ש"ח וכן יוצעו מנויי משפחה (הפרטים המלאים באתר המועדון וב"לאן").

תאריך:  15/06/2013   |   עודכן:  15/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
רעדית אדמה: אלופת העולם ב-200 נבדקה לפני כחודש
רועי גלדסטון
48 שעות סוערות עברו על מכבי, דו"ח גלדסטון עושה סדר
מערכת אתר ערוץ הספורט
לואיס סוארס כבר בחר. צ'לסי במירוץ אחרי לבנדובסקי
יואב יצחק
כך עולה מספירת כ-70% מפתקי ההצבעה    אם יצליח רוחאני לשמור על יתרונו מעל 50% לא יתקיים סיבוב שני    המועמד קליבאף הנתמך על-ידי חמנאי קיבל רק 15% מהקולות
שירות גלובס
בראיון פרידה באולפן שישי בערוץ 2 אמר הנגיד היוצא כי "אף אחד לא רוצה שמחירי הדירות ירדו מהר, כמה אחוזים בשנה זה בסדר אבל לא יותר מזה"    מתח ביקורת על תהליך בחירת הנגיד הבא: "התהליך בהחלט מתארך"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il