חברת דלתא יוצאת בימים אלו בשני קמפיינים פרסומיים למותגי ההלבשה התחתונה, בהשקעה כספית כוללת של 800,000 דולר.
במסגרת הקמפיין הכללי יופצו כ- 700,000 קטלוגים בעיתונות היומית, מגזינים ועיתוני נוער. כמו כן, ילווה הקמפיין במודעות ושילוט חוצות .
היקף הקמפיין כ-500,00 דולר.
כחלק מאסטרטגיית הפרסום, תציג דלתא קמפיין נוסף, יעודי למגזר הרוסי, בהיקף של כ -300,000$
הקמפיינים מיועדים לחיזוק מותגי "דלתא מאצ'תונים" - הלבשה תחתונה לגברים. ו"דלתא ME"- הלבשה תחתונה נשים ללא תפרים.
לדברי יורם וינברגר, מנכ"ל דלתא שיווק, הקטלוג משקף את סקר חברת גאלופ שקבע כי: %100 מהנשים הישראליות מודעות למותג דלתא!!!, וינברגר הדגיש כי "אם היינו בודקים מה לובשים האנשים מתחת לבגדיהם היינו מגלים ברוב המקרים, את פריטי ההלבשה התחתונה של דלתא". בנוסף, כחלק מאסטרטגית החברה, בחרה דלתא השנה לצאת בקמפיין ייעודי למגזר הרוסי.
על קמפיין הקטלוגים
בקמפיין צולמו 12 דוגמנים ודוגמניות ברחבי ת"א לבושים במותגי ההלבשה התחתונה של דלתא המובילים בשוק הישראלי דלתא\מאצ'תונים לגברים ודלתא\ME לנשים , כשתחתונים וחזיות לגופם: בבית-קפה, מעבר חציה, תחנת הרכבת, תחנת אוטובוס וטיול בשדרה. הקמפיין בא להמחיש בצורה חד משמעית את שליטת דלתא בשוק ההלבשה התחתונה בארץ.
קרדיטים:
משרד פרסום: קדוש אצטרה, סופרוייזר : גיל וויט,מפיקה: אפרת קמפל, מנהל קריאטיבי:מאיר קדוש, ארט דיירקטור:גליה שטרן בלו,צלם:יקי הלפרין ,דוגמנים:קארין מודלס.
על הקמפיין הטלויזיוני למגזר הרוסי:
דלתא יוצאת בקמפיין באמצעות משרד הפירסום מיגזרים, המתמחה במיגזר הרוסי, במסגרת הקמפיין ישודר סרטון בן 35 שניות ו 15 שניות המתאר סצנה של מאסטרו ותלמידת צ'לו.
אסטרטגיה פרסומית ל"מאצ'תונים": "מאצ'תונים" - נועדו לגבר שיודע מה הוא רוצה. גבר אופטימי, בטוח בעצמו, מתמודד עם מצבים, חזק, מתקדם.
משפט סיסמא למאצ'תונים: לגברים שיודעים מה הם רוצים.
האסטרטגיה הפרסומית למותג ME: "ME" כשאני לובשת "דלתא ME " - אני מרגישה טוב מבפנים ( רואה את הצדדים הטובים של החיים, יכולה להתמודד עם מצבים לא נעימים ).
משפט סיסמא ל"ME": שום דבר לא יביך אותך.
ישודר ב: ערוצי טלוויזיה רוסיים NTV , ORT
עיתונות רוסית ארצית ( ווסטי, נובוסטי, רשת עשר ) , מגזינים לנשים שארם,סילואט, את, מאמא אינפו.
|