X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דלתא
▪  ▪  ▪

חברת דלתא יוצאת בימים אלו בשני קמפיינים פרסומיים למותגי ההלבשה התחתונה, בהשקעה כספית כוללת של 800,000 דולר.
במסגרת הקמפיין הכללי יופצו כ- 700,000 קטלוגים בעיתונות היומית, מגזינים ועיתוני נוער. כמו כן, ילווה הקמפיין במודעות ושילוט חוצות .
היקף הקמפיין כ-500,00 דולר.
כחלק מאסטרטגיית הפרסום, תציג דלתא קמפיין נוסף, יעודי למגזר הרוסי, בהיקף של כ -300,000$
הקמפיינים מיועדים לחיזוק מותגי "דלתא מאצ'תונים" - הלבשה תחתונה לגברים. ו"דלתא ME"- הלבשה תחתונה נשים ללא תפרים.
לדברי יורם וינברגר, מנכ"ל דלתא שיווק, הקטלוג משקף את סקר חברת גאלופ שקבע כי: %100 מהנשים הישראליות מודעות למותג דלתא!!!, וינברגר הדגיש כי "אם היינו בודקים מה לובשים האנשים מתחת לבגדיהם היינו מגלים ברוב המקרים, את פריטי ההלבשה התחתונה של דלתא". בנוסף, כחלק מאסטרטגית החברה, בחרה דלתא השנה לצאת בקמפיין ייעודי למגזר הרוסי.
על קמפיין הקטלוגים
בקמפיין צולמו 12 דוגמנים ודוגמניות ברחבי ת"א לבושים במותגי ההלבשה התחתונה של דלתא המובילים בשוק הישראלי דלתא\מאצ'תונים לגברים ודלתא\ME לנשים , כשתחתונים וחזיות לגופם: בבית-קפה, מעבר חציה, תחנת הרכבת, תחנת אוטובוס וטיול בשדרה. הקמפיין בא להמחיש בצורה חד משמעית את שליטת דלתא בשוק ההלבשה התחתונה בארץ.
קרדיטים:
משרד פרסום: קדוש אצטרה, סופרוייזר : גיל וויט,מפיקה: אפרת קמפל, מנהל קריאטיבי:מאיר קדוש, ארט דיירקטור:גליה שטרן בלו,צלם:יקי הלפרין ,דוגמנים:קארין מודלס.
על הקמפיין הטלויזיוני למגזר הרוסי:
דלתא יוצאת בקמפיין באמצעות משרד הפירסום מיגזרים, המתמחה במיגזר הרוסי, במסגרת הקמפיין ישודר סרטון בן 35 שניות ו 15 שניות המתאר סצנה של מאסטרו ותלמידת צ'לו.
אסטרטגיה פרסומית ל"מאצ'תונים": "מאצ'תונים" - נועדו לגבר שיודע מה הוא רוצה. גבר אופטימי, בטוח בעצמו, מתמודד עם מצבים, חזק, מתקדם.
משפט סיסמא למאצ'תונים: לגברים שיודעים מה הם רוצים.
האסטרטגיה הפרסומית למותג ME: "ME" כשאני לובשת "דלתא ME " - אני מרגישה טוב מבפנים ( רואה את הצדדים הטובים של החיים, יכולה להתמודד עם מצבים לא נעימים ).
משפט סיסמא ל"ME": שום דבר לא יביך אותך.
ישודר ב: ערוצי טלוויזיה רוסיים NTV , ORT
עיתונות רוסית ארצית ( ווסטי, נובוסטי, רשת עשר ) , מגזינים לנשים שארם,סילואט, את, מאמא אינפו.

תאריך:  14/10/2001   |   עודכן:  14/10/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il