X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם PLUMTREE
▪  ▪  ▪

מנכ"ל PLUMTREE אירופה הכריז בעת ביקורו במקיט על האסטרטגיה החדשה: Enterprise Web Suite.
חברת מקיט מערכות, מקבוצת תים מחשבים, נציגתה הבלעדית של חברת PLUMTREE המובילה העולמית בשוק הפורטלים הארגוניים ארחה השבוע את צ'ארלי אברהמס, מנכ"ל PLUMTREE אירופה. במסגרת ביקורו בישראל, הכריז אברהמס על האסטרטגיה החדשה של החברה: Enterprise web Suite, המאפשרת לראשונה הפעלה משולבת של כל היישומים כולל: פורטל, חיפוש, שיתוף (Collaboration), אינטגרציה וניהול תוכן בחבילה אחת.
חבילה חדשה זו, משלבת את כל מוצרי החברה ומאפשרת את ניהולם של מגוון שירותי WEB בסביבת עבודה אחת. החבילה מציעה יחס עלות תועלת גבוה, בכך שהינה היחידה הפועלת באופן אינטגרטיבי עם המערכות הקיימות בארגון, ללא צורך להחליפם. פורטל Plumtree מאפשר לארגונים ליצור אינטגרציה בין מערכות הפעלה, בסיסי נתונים שונים, אפליקציות, דוא"ל, אתרי אינטרנט ואחרים הקיימים בארגון. הפורטל הארגוני הינו הפורטל היחיד, שמאפשר ניהול מרכזי של שירותים הנמצאים על שרתים שונים ואבטחתם.
המערכת מאפשרת את ייעול התקשורת הפנים ארגונית וייעול העבודה השוטפת בארגון, בכך שהעובדים יוכלו להיכנס בקלות ובפרטיות לתכנים ולשירותים הנחוצים לעבודתם באמצעות שולחן העבודה החדש. הדבר מאפשר אספקת שירותים באופן אמין ויעיל ומקצר את זמני התגובה בסביבה העסקית.
עמי דניאלי, סמנכ"ל בכיר לתחום ה- Knowledge Management במקיט: "ארגונים רבים זקוקים היום לניהול נכון של מגוון הנתונים והמידע השמורים אצלם במערכות השונות. הפלטפורמה של PLUMTREE תוכננה לארגונים מודרניים ועל כן היא הגמישה ביותר בתעשייה כיום. לחברת PLUMTREE הפועלת במשך שבע שנים ומשרתת מעל 550 לקוחות, יש תוכנת פורטל בדוקה, מתודולוגיה של פריסה והמלצות של לקוחות המאשרים את ייעול עבודתם בעקבות התקנת המערכת".
מאחורי הגמישות והיכולות המגוונות של הפורטל עומד המנוע המקביל שאותו פיתחה PLUMTREE והוא זה אשר מושך ומספק מידע ממספר מקורות שונים ומביא אותו לשולחנו של הלקוח תוך שניות מרגע הבקשה. המנוע הוא זה המאפשר לפורטל הארגוני לעמוד בדרישות הגבוהות של מהירות, גמישות וגלובליות של הארגונים בעידן המידע.
חברת מקיט מערכות בע"מ (1984), שבבעלות תים מחשבים (50%) וכתר פלסטיק (50%), פועלת כבית תוכנה, חברת שירות וכחברת שיווק ומתמחה בתחום התיב"מ (תכנון ויצור בעזרת מחשב), ניהול מידע הנדסי, וניהול ידע. בין המוצרים שמשווקת החברה ושפיתחה, ניתן למצוא את i-Man, LinkWare, SOLID EDGE, Plumtree, Unigraphics ואחרות. בחברה מועסקים 50 עובדים. חברת פלאמטרי, המיוצגת בישראל בלעדית על-ידי חברת מקיט מערכות, עוסקת בפיתוח והטמעת פורטלים ארגוניים ונחשבת לאחת מן החברות, המבוססות ועתירות הניסיון הקיימות בשוק.

תאריך:  03/11/2003   |   עודכן:  03/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il