איגוד המפרסמים פותח קורס מותגים: "פיתוח אסטרטגיה למותג וניהולה לאורך זמן".
בית הספר לפרסום ושיווק של איגוד המפרסמים בישראל פותח בימים אלה קורס מותגים: "פיתוח אסטרטגיה למותג וניהולה לאורך זמן".
מטרות הקורס: הקניית כלים עדכניים ומתקדמים ותהליכי עבודה שיטתיים לעוסקים בפיתוח ובניהול מותגים. הקורס יעסוק בעקרונות המשותפים לפיתוח וניהול מותגים בכל הענפים ומכל הסוגים.
בין נושאי הלימוד: מאסטרטגיה שיווקית למיתוג, מיתוג תהליך גילוי - לא המצאה, גיבוש האסטרטגיה של המותג, פיתוח הסימבוליזציה ושפה קריאייטיבית, בניית תכנית המימוש של המותג בחמישה מימדים, שימור הרלוונטיות והרעננות של המותג לאורך זמן ומגוון נושאים נוספים.
מנהל הקורס דר' דן הרמן מנכ"ל חב' הייעוץ s next'what וכן מרצים נוספים ביניהם: עטרה בילר - סמנכ"ל תכנון אסטרטגי, פובליסיס אריאלי, איריס בק סמנכ"ל שיווק ותוכן פרטנר תקשורת.
הקורס יחל ב 11/11/03 ויכלול 6 מפגשים אשר יתקיימו במכללה לשיווק ופרסום בבית איגוד המפרסמים, פעם בשבוע, בשעות 17:00-20:00.