X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סימנטק
▪  ▪  ▪

סימנטק משיקה מערכת התראה מוקדמת המספקת מבט רב ממדי מקיף על תקיפות אינטרנט גלובליות.
חברת אבטחת המידע סימנטק הכריזה על מערכת ההתראה המוקדמתSymantec DeepSight Threat Management 5.0. המערכת מספקת את המבט המקיף ביותר על איומי אבטחה באינטרנט ומתריעה ומנתחת התקפות חדשות. על בסיס מערכת זו מוציאה סימנטק מידי 6 חודשים את דוח אבטחת איומי האינטרנט, המנתח נתונים שנאספו מיותר מ- 200 אלף מערכות DeepSight, הפזורות בלמעלה מ- 180 מדינות ברחבי העולם, כולל ישראל.
Symantec DeepSight Threat Management 5.0 מתריעה באופן פרואקטיבי על התקפות להן ארגונים חשופים ומספקת ניתוח של מומחים עם צעדי נגד מפורטים לביטול הסיכון. המערכת
עוקבת אחרי התפתחות של איומים, ומספקת לארגונים נתונים אמפיריים מדויקים הכרחיים כדי לקבל החלטות אבטחה ארגוניות מושכלות מבוססות על מידע.
בנוסף לנתוני Firewall ואיתור חדירות, ישולבו עתה במערכת נתוני וירוסים כלל עולמיים. נתונים אלה נאספים על-ידי מערכת Digital Immune המתוחכמת של סימנטק, ומייצגים פעילות המשפיעה על האינטרנט בעולם כולו, תוך אספקת מדד חדש של חומרת התפשטות הוירוסים.
"עם יותר מ- 70 נקודות תורפה חדשות ו- 100 וירוסים המזוהים בכל שבוע, לארגונים תהיה עתה גישה למודיעין ממוקד הדרוש להם כדי להישאר צעד קדימה ביחס לאיומי אינטרנט כמו תולעי Blaster ו- Welchia שהופצו לאחרונה", אמר אריה דנון, מנכ"ל סימנטק ישראל. "מערכת ניהול האיומים 5.0 Symantec DeepSight תספק ללקוחות ניתוח מעמיק, משולב עם המלצות מומחים הנוצרות על-ידי צוות מומחי אבטחה של סימנטק".
כדי לספק לארגונים ניתוח מותאם יותר של אירועי אבטחה גלובליים תכלול מערכת ההתראה החדשה כאופציה תוסף של דוחות מותאמים. יכולת זו מאפשרת לארגונים לתחקר את מסד נתוני האבטחה הגלובליים לפי זמן, מדינה ותחום, כשהיא מספקת יכולת פרטנית יותר בעת ניתוח אירוע אבטחה ספציפי. למנהלנים תהיה גם יכולת ליצור דוחות מפורטים בלמעלה מ- 20 פורמטי דיווח שונים.
"כאשר איומי אינטרנט מופיעים במהירות מוגברת ובמספר הולך וגדל מדי יום, חשוב יותר מתמיד לארגונים להיות עירניים בניטור סביבת האיומים הנוכחית", אמר מארק ניקולט, סגן נשיא מחקר בגרטנר. "האינטגרציה של מידע איומים נוכחיים עם הערכת נקודות תורפה, ניהול אבטחת IT ונתוני אנטי וירוס, תהפוך ליותר ויותר חשובה כאמצעי ללחימה באיומים אלה".
דירוג ThreatCon של המערכת מספק מדד מסכם של חשיפת איומים גלובליים נוכחית באינטרנט. עם גרסה 5.0 תהיה עתה ללקוחות היכולת לפרסם אתSymantec ThreatCon באתרי האינטרה-נט שלהם, כדי לסייע בהפצת צעדי האבטחה המתאימים ולהגביר את המודעות הארגונית לאבטחת מידע.
סימנטק הנה חברת תוכנת אבטחת המידע הגדולה בעולם. החברה מספקת מגוון פתרונות אבטחה לשוק הארגוני והפרטי ומתמחה בהגנה מפני וירוסים, בטכנולוגיות פיירוול ו- VPN, בסינון תכני אינטרנט ודואר אלקטרוני, בהערכות הפגיעות של רשתות מחשב (Vulnerability Management), במניעת פרצות (Intrusion Detection), ובטכנולוגיות ושירותי אבטחה לארגונים. קו מוצרי האבטחה "נורטון" של סימנטק לשוק הצרכני מוביל במכירות לשוק הפרטי ובקבלת פרסים מתעשיית אבטחת המידע.

תאריך:  06/11/2003   |   עודכן:  06/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il