X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שירותי בריאות כללית
▪  ▪  ▪

קבוצת שירותי בריאות כללית בחרה במערכת D2K.net של מטריקס לניהול תהליכי עבודה מבוססי מסמכים.
קבוצת שירותי בריאות כללית רכשה את מערכת ניהול הידע D2K.net לניהול מסמכים וניהול תהליכי עבודה (Workflow) של חברת מטריקס. המערכת תיושם על-ידי מטריקס בהנהלה הראשית, בבתי חולים ובמחוזות ותותקן בלמעלה מ- 700 תחנות עבודה. המערכת תשמש את עובדי קבוצת שירותי בריאות כללית לתיעוד ולניהול זרימת העבודה בתהליכי העבודה בין המרפאות, הנהלות המחוזות, בתי החולים לבין מטה הארגון.
קבוצת שירותי בריאות כללית, הינה ארגון הבריאות הגדול בישראל. המפעיל 14 בתי חולים ו- 1,300 מרפאות בכל רחבי הארץ לשירות 3,700,000 לקוחותיו.
לדברי גדי גילאון, ראש האגף למיחשוב ומערכות מידע בשירותי בריאות כללית, מערכת D2K.net באה לענות על הצורך ההולך וגובר לספק ולשתף מידע ברחבי הארגון ומחוצה לו. "המערכת תשולב כחלק אינטגרלי מהפורטל הארגוני ותחליף מספר מערכות הקיימות בארגון כיום . מימוש הפתרון בעזרת כלי זה מאפשר לשירותי בריאות כללית לספק שירות פנימי וחיצוני טוב יותר", הוסיף גילאון. "מערכת ניהול הידע D2K.net הינו פורטל לניהול מסמכים וניהול תהליכי עבודה מבוססי מסמכים. D2K.net מבוסס על מערכת הפורטל הארגוני Share Point Portal Server של מיקרוסופט ומשפר לעין ערוך את יכולת ניהול המסמכים שבו".
הגירסה החדשה של המערכת הותאמה לתמיכה מלאה בסביבת .NET של מיקרוסופט. המערכת תומכת במודול Workflow המאפשר לבצע תזרים עבודה יעיל. כמו כן כוללת הגירסה החדשה הרחבה של מערכת ההרשאות הפנים ארגוניות הקיימת ב- Share Point Portal Serve, שיפור והרחבת רמת החיפוש והמאפיינים ותוספת שימוש ב- Active Directory לניצול מקסימלי של משאבי הארגון.
לדברי מיכאל טייר, מנהל המרכז הטכנולוגי והחטיבה הבנקאית במטריקס, "באמצעות D2K.net ניתן לעבוד בצורה אינטגרטיבית עם מספר תוכנות משרדיות, לעבוד מתוך שולחן העבודה באאוטלוק, לפתוח קבצים ולערוך, לשלוח את הקבצים, לשייך פרטי עבודה לתזרים עבודה, לסרוק מסמכים ללא תלות בסוג הסורק, ליצור מסמכים על פי תבניות ולקשר את התוכנה למידע שבפורטל הארגוני. D2K.net ניתן להטמעה קלה ומהירה בזכות התמיכה המלאה בעברית, פשטות ההפעלה, הגישה הקלה לשירותי ניהול המסמכים ותכונות רבות נוספות, המספקות ROI גבוה למיישמי התוכנה".
טייר הוסיף כי הניסיון שנצבר בעולם מראה כי חשיבות ניהול הידע בארגונים הולכת וגוברת. "ניהול מסמכים הוא נדבך חשוב בניהול ידע משום שבאמצעותו ניתן לעטוף את המידע ולארגנו, לקבץ מסמכים על פי הגדרות שונות, להגיע אליהם במהירות ויעילות, לערוך אותם על פי הרשאות מוגדרות ולהעביר אותם ביעילות להמשך טיפול על-ידי הגדרת פרופילים אוטומטיים ותזרים עבודה נכון".
מטריקס, המעסיקה כ- 1,800 מקצועני IT, נמנית על חברות טכנולוגיות המידע המתקדמות בישראל. מטריקס עוסקת בביצוע פרוייקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ושיווק טכנולוגיות ומוצרי תוכנה למערכות עסקיות, שירותי תשתית, שירותי ייעוץ, הסכמי מיקור חוץ, הדרכה והטמעה, ייבוא, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, פתרונות חומרה מובילים ותשתיות IT. עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום , בטחון, בריאות ומגזר הממשלתי ציבורי. מחזור המכירות השנתי של מטריקס עומד על כ - 800 מיליון ש"ח. מטריקס נסחרת בבורסה של ת"א.

תאריך:  06/11/2003   |   עודכן:  06/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il