קב' ליימן שליסל בקמפיין למותג הוופלים לואקר קמפיין טלויזיוני ופעילות קד"מ למוצר הפרימיום:
עוגיות וופל ה"גרנד פטיסרי".
קמפיין חי במרכז הבידור סינימה סיטי :
הגמד של לואקר יופיע בפני הצופים עם הפרסומת שרצה על המסך.
קב' "ליימן שליסל", יוצאת בקמפיין טלויזיוני ופעילות קד"מ למוצר הפרימיום שלה - עוגיות וופל "גרנד פטיסרי" לחב' לואקר- וופל בצפוי שוקולד, הכיל יותר קרם יותר שוקולד ב-4 טעמים: קוקוס, קפוצינו, אגוזים ושוקולד/תפוז, ערב פתיחת העונה שהיא העונה הקרירה יותר.
היקף הקמפיין: 300,000 $.
משרד: פוגל לוין
הקמפיין יופיע לאורך חודש נובמבר ויגובה בפעילות קד"מ - הטעמות באמצעות דיילים/לות הלבושים בדמותו של הגמד של "לואקר", הסמל המסחרי של החברה- היקף קמפיין הקד"מ 50,000 $.
פעילות הקד"מ תתקיים בסינימה סיטי, בהופעה חיה, כשהגמד של לואקר ישחק בפני הצופים את דבר הפרסומת הרצה על המסך, מעל בימת האולם ובתאטראות נוספים.
כל מוצרי "לואקר" עשויים מרכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא כולסטרול וידועים בעולם, בזכות איכותם הגבוהה וטעמם המשובח. בתהליך הייצור, החברה משתמשת אך ורק במרכיבים מהטבע המצויים בסביבת המפעל, המביאים למיצוי הטעם העשיר.