X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם SAP
▪  ▪  ▪

SAP תקיים בנובמבר את פורום הניהול העסקי האיסטרטגי הראשון.
חברת SAP, המיוצגת בישראל ע"י נס טכנולוגיות, תקיים ב- 13 בנובמבר באתונה שביוון את פורום הניהול העסקי האיסטרטגי הראשון. בפורום, שבו ישתתפו מנהלים עסקיים ממדינות רבות, יציג ד"ר דיוויד נורטון את מתודולוגיית כרטיס הניקוד המאוזן (The Balanced Scorecard Methodology) אותה הכתיר ה-Harvard Business Review כ"אחד מכלי הניהול החזקים ביותר ב-75 השנים האחרונות". תהיה זו הופעתו היחידה של ד"ר נורטון השנה באירופה.
SAP מציינת כי מנהלים באירופה, הפועלים בכלכלה קשוחה, ניצבים מול האתגר ליצור ערך עבור לקוחותיהם ולשמור על הרווחיות. מתודולוגית כרטיס הניקוד המאוזן מסייעת לעסקים בפיתוח, יישום ומדידה של אסטרטגיה עסקית, ע"י הצגה של מערכת מדידת ביצועים המניעה את ההתנהגות ברחבי הארגון וכתוצאה מכך משפרת את הביצועים והתוצאות.
מתודולוגית כרטיס הניקוד המאוזן משלימה את התכנית העסקית של החברה מעבר לנתונים הפיננסיים תוך מדידה ושילוב של נכסים לא מוחשיים בעלי ערך, כגון תהליכים עסקים פנימיים, דרגת האוטומציה, כישורי המשאב האנושי, למידה וחדשנות, גישה ושירות כלפי הלקוחות.
באמצעות המרת האסטרטגיה ליעדים ברי מדידה, נערכים מנהלים ועובדים תחת אותו חזון, התכנית העסקית מתבצעת באופן שיטתי, הניהול מתפתח לניהול עסקי אסטרטגי ומגיעים יותר מהר לתוצאות הרצויות. ד"ר נורטון ישפוך אור בכנס על עניינים משמעותיים המדאיגים כל מנהל עסקי, כגון מדוע נכשלים מרבית המנהלים בהבנת אסטרטגיה? מה לעשות על מנת לסייע למנהלים לאמץ הבנה משותפת ושפה משותפת של האסטרטגיה העסקית? מדוע 7 מתוך 10 חברות נכשלות בישום האסטרטגיה שלהן? כיצד ניתן לקשר את מתודולוגיית כרטיס הניקוד המאוזן למאמצים השוטפים למודרניזציה ולשדרוג של הארגון?
חברת SAP היא יצרנית התוכנה העצמאית השלישית בגודלה בעולם. לחברה פתרונות פונקציונליים ל- 23 ענפים, 60,000 התקנות ב- 120 מדינות ו- 12 מיליון משתמשים ברחבי העולם. ל- SAP אלף שותפים עסקיים. מוצרי החברה כוללים 46 גרסאות המותאמות ספציפית למדינות שונות, ב- 28 שפות. לחברה 29,000 עובדים ב- 50 מדינות בעולם. SAP נסחרת בבורסה בניו יורק ובבורסה בפרנקפורט.
NESS טכנולוגיות, החברה הגדולה בישראל לשירותי טכנולוגיית מידע (IT), מעסיקה כיום מעל 4,000 עובדים המתמחים בתחומי הפיתוח, הייעוץ והאינטגרציה. היקף המכירות השנתי שלה הוא כ- 300 מיליון דולר.

תאריך:  06/11/2003   |   עודכן:  06/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il