X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שבוע לפתיחת העונה: ניימאר, פיקה וססק (שנפצע) כבשו
▪  ▪  ▪
ססק הסתבך בעימות (GETTYIMAGES)

זה לבטח לא היכולת שתספיק לליגה, אבל לפחות 'טאטה' מרטינו יכול להגיע לפתיחת העונה אחרי ניצחון נוסף. ברצלונה ניצחה היום (שבת) 1:3 את כוכב מלזיה גם ללא ליאו מסי, שזכה למנוחה לנוכח פציעה קלה ממנה הוא סובל וגרם לאכזבה לקהל הרב באצטדיון. 

בעוד 8 ימים מחכה לבארסה המשחק הראשון ב'לה ליגה' נגד לבאנטה וכמו שזה נראה כרגע, הפרעוש צפוי להיות כשיר למפגש, אז אל תדאגו.

בכל מקרה, היו שני אנשים מרכזיים במשחק הזה. הראשון, ניימאר. נו, טוב אתם יודעים. ללא מסי, רוב תשומת הלב הופנתה לברזילאי. הוא החזיר עם שער נפלא במחצית הראשונה ולאחר מכן הוחלף כי סבל מכאבים. האיש השני שהיה במרכז העניינים הוא ססק פברגאס.

הקשר הבקיע את הגול הראשון של הספרדים בנגיחה, החליף דחיפות עם שחקן יריבה בסיום המחצית הראשונה (לא דבר שכיח במשחקי ראווה) ונפצע לקראת סיום המשחק, דבר שלבטח גורם ללא מעט דאגה בקטלוניה. על פי הדיווחים, הוא סובל ממתיחה, נמצא בספק לפתיחת העונה, אבל הוא יעבור בדיקות נוספות.

חוץ מזה, חייבים לתת מחמאות לכוכבי מלזיה, שהיוו יריב לא רע בכלל ואפילו כבשו שער, שגרם לאצטדיון המקומי לרעוד. השחקנים המקומיים והאוהדים לבטח יזכרו את החוויה עוד הרבה שנים. עכשיו, רק תחשבו כמו חבל שלא נערך כאן אצלנו בישראל משחק אמיתי ולא רק אימון..

מהלך המשחק
הפערים נראו כבר בדקה ה-1 כשבארסה הפעילה לחץ מהפתיחה. למרות הלחץ הקטלוני דווקא ההזדמנות הראשונה המסוכנת היתה שייכת למאלזים כאשר טלאה מצא את הקורה בדקה ה-19. 7 דקות אחר כך, ניימאר חתך את ההגנה ומ-12 מטרים בעט מעל המשקוף. שתי דקות אחר כך, אינייסטה ירה ליד הקורה.

בדקה ה-32, ניימאר הכניס כדור לג'ורדי אלבה שחתך מהאגף, הגביה לרחבה ומשם ססק פברגאס נגח פנימה - 0:1. 8 דקות אחר כך, האצטדיון במלזיה רעד: אלבה הרחיק בצורה שערורייתית, ויא יא בעט מ-12 מטרים חזק ומדויק - 1:1. בדקה ה-43, ניימאר קיבל את הכדור בתוך הרחבה, ותוך כדי נגיעה אחת השאיר את השומר מאחור ובעט פס מדויק פנימה - 1:2. שער גדול.

פברגאס הסתבך בעימות ממש סמוך למחצית כשהחליף דחיפות עם שחקן היריבה. ניימאר הוחלף אבל ברצלונה המשיכה לשלוט ובדקה ה-59 מהלך התקפי נפלא של הקטלונים הסתיים בבעיטה של אינייסטה שהלכה מחוץ למסגרת. בדקה ה-75, פיקה הבקיע את השלישי לבארסה עם בעיטה מ-10 מטרים - 1:3. 10 דקות לסיום, ססק נפצע ופונה החוצה. סיבה לדאגה עבור 'טאטה'. נצטרך לחכות ולהמתין לאבחנה.

תאריך:  10/08/2013   |   עודכן:  10/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
דובאי, דוחא ואבו-דאבי נמצאות במרתון קדחתני לבניית שדה התעופה הגדול באזור שיהווה מרכז נסיעות גלובלי    המתמודדים: נמל התעופה הבינ"ל של דובאי אשר הפך השנה לנמל השני העמוס בעולם, שדה התעופה הבינ"ל של דוחא שפתיחתו מתוכננת בקרוב ונמל התעופה הבינ"ל החדש של אבו-דאבי שצפוי להיפתח ב-2017
מיכל רז-חיימוביץ'
ארה"ב היא היעד שאליו טסים הכי הרבה ישראלים    איך בכל זאת אפשר להוזיל את כרטיסי הטיסה לתפוח הגדול? לא לחכות לרגע האחרון, להזמין מעכשיו לחורף ולפסח, להימנע מטיסות בחגים ולבדוק אפשרות של טיסה לא ישירה
אביתר בן-צדף
כדי לחסוך בהוצאותיו    סדר-כוחות של שמונה נושאות-מטוסים יוצר עומס עצום על חיל הים האמריקני, ואינו עונה על צורכי ארצות-הברית    ג'ראלד פורד, נושאת-המטוסים החדשה של ארצות-הברית, הנבנית כעת, תעלה חמישה-עשר מיליארדי דולר    כל נושאת-מטוסים מכניסה כחצי מיליארד דולר בשנה לתושבי החוף המזרחי של ארצות-הברית
אביתר בן-צדף
הספינה איזוּמוֹ הנה הגדולה ביותר, שנבנתה ביפן מאז מלחמת העולם השנייה    נושאת עליה ארבעה-עשר מסוקים
מירב ארד
עיתון "הטיימס" הבריטי מדווח על פרטי העסקה    הסכם שכזה הוא הפרה ישירה של הסנקציות הבינלאומיות שהטיל המערב על שני המשטרים המפתחים נשק גרעיני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il