X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פרוייקט פתיחת העונה: איך תראה העולה החדשה?
▪  ▪  ▪
קורצקי ימשיך על גלי האופוריה?

המטרה המוצהרת של הפועל רעננה לעונת הבכורה המחודשת בליגת העל, היא לשרוד. הקבוצה בראשות אשר אלון ודמיאן רויטמן עלתה לליגה הבכירה בניגוד לציפיות, ואם בסוף העונה תסיים בין המקומות 8-10, ראשי המועדון יראו בכך הישג. ברעננה יעמידו לעונה הקרובה תקציב של כ-15 מיליון שקלים, סכום גבוה מתקציב המינימום החדש שמסתמן, ולכן בשרון רואים בכך יתרון על פני מועדונים קטנים אחרים בליגה וחושבים שרעננה יכולה לתת פייט בתחתית.

הבעיה הגדולה היא הקהל, או יותר נכון המחסור בו. לאימון הפתיחה של הקבוצה הגיעו כ- 20  אוהדים, והשמחה היתה רבה, אך על מנויים כנראה שאין מה לדבר. האצטדיון הביתי בעיר לא אושר לליגת העל, ולכן הקבוצה תצפין בכל שבוע לאצטדיון החדש בנתניה, מגרש חדיש ומרשים, אך לא ביתי עבור הקבוצה. בעונה שעברה ראינו שקבוצה 'הומלסית' כמו הפועל רמת גן, לא הצליחה להישאר בליגה, למרות שמספר האוהדים שלה גדול יותר משל הקבוצה מהשרון.

מבחינת הסגל, המאמן מנחם קורצקי דאג קודם כל לייבא רכש מקבוצתו הקודמת – הפועל רמת השרון. יניב לביא, אסי בלדוט והשוער גל ניר היוו את השלד לבניית הקבוצה. שחקן רכש בו מתגאה רעננה במיוחד, הוא קשר מכבי חיפה לשעבר תמיר כהן. רבים רואים בהצטרפותו של כהן לעולה החדשה חותמת סופית להידרדרותו של הקשר ששיחק בפריימרליג, אבל ראשי המועדון בטוחים שכהן עוד לא אמר את המילה האחרונה: "הוא מתאמן בצורה מדהימה, והוא מנהיג מטבעו. זאת השנה של תמיר". אומרים ברעננה. בקבוצה בונים על שילוב נכון בין השחקנים הוותיקים כמו כהן ובלדוט לבין הצעירים, דוגמת עדי נמני שחתם לארבע שנים נוספות,  ובמועדון מעידים שבינתיים "זה עובד מצוין".

מבחינת הזרים, הקבוצה החתימה לעונה אחת את החלוץ הברזילאי אאודי סילבה דה סוזה ובחלק הקדמי צפוי להצטרף גם החלוץ הניגרי אנתוני נוואקמה. לעומת זאת, קורצקי החליט להיפרד מסיינס צ'יבמבה שהיה שותף לעליית הליגה.

ויש גם אנקדוטה של קבוצות קטנות - גיא סולומון מונה להיות מאמן השוערים, אבל השוער בן ה-36, רשום גם כשחקן, ובמקרה הצורך יוכל לעמוד בין הקורות, במקום גל ניר או אריק ינקו.

ההכנה של הקבוצה לליגה הפכפכה. במחנה האימונים הקבוצה סיימה פעמיים ב- 2:2 בשני המשחקים הראשונים בצ'כיה, ובמשחק האחרון נגד אדמירה פראג, החניכים של קורצקי הביסו 0:9 את היריבה המקומית, תוצאה שכנראה לא אומרת יותר מידי על איכות הקבוצה הישראלית, אלא על חולשת היריבה. במשחקי אימון בארץ, רעננה ניצחה 0:2 את קריית שמונה, ולעומת זאת הפסידה 1:2 להפועל אשקלון מהלאומית. המאמן מנחם קורצקי לא מייחס חשיבות לתוצאות במשחקי האימון ובעיקר מסתכל על החיבור של השחקנים, שלדבריו חיובי מאוד. בקבוצה עדיין מעוניינים להתחזק בשחקן או שניים, ומאמינים שזה יקרה עד לפתיחת הליגה.

הגיעו: תמיר כהן, אסי בלדוט, גל ניר, יניב לביא, בן בנימין , אאודי סילבה דה סוזה, אריק ינקו.

עזבו: אוהד כהן, סיינס צ'יבמבה, קובי חסן, גיא כוואז.

תאריך:  13/08/2013   |   עודכן:  13/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תומר לוי
אזגי: משמעות הפגישה עם לוזון - גזר דין מוות לליגה
יצחק דנון
ארגון העיתונאים בחסות ההסתדרות או אגודת העיתונאים בתל אביב    כל אחד מהצדדים טוען כי הוא הארגון היציג    ביה"ד הארצי לעבודה יכריע בסוגיה זו
עופר וולפסון
בחודשים מאי-יולי גביית המיסים בפועל הייתה גבוהה מהתחזית ב-4.3 מיליארד שקל, מתוכם 3.3 מיליארד שקל מקורם בהכנסות חד-פעמיות של מספר מצומצם של עסקות גדולות    עלייה של 5.7% בהכנסות ביולי    האוצר גורע 340 מלש"ח מתחזית הגבייה לשנה כולה, עקב שינויי חקיקה שלא אושרו בסופו של דבר בכנסת
עופר וולפסון
מדובר בטלפונים חכמים שנשלחו בעיקר ממזרח אסיה לתושבי ת"א והדרום במסווה של מתנות או טלפונים    דווחו במחיר נמוך במאות דולרים ממחירם האמיתי ואותרו בזכות שיטת פרופיילינג ייחודית
אלעזר לוין
רשות המקרקעין: הוועדה לא תשווק מגרשים, אלא תפקח על מכרזי הרשות    הוועדה גם תקבע את מפרט הדירות, אורך חוזי השכירות ורשת ביטחון ליזמים בראשה - סגן החשב הכללי אשר בן עטר, מומחה לנדל"ן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il