X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טסקום
▪  ▪  ▪

חברת טסקום ממשיכה להרחיב את פעילותה באוסטרליה.
חברת טסקום זכתה בפרויקט המשך של כ- 1.5 מיליון שקלים בחברת Telstra האוסטרלית לבקרה על רמת איכות ביצועי השירותים ללקוחותיה.
לדברי יוסי חיון, מנכ"ל טסקום אוסטרליה: "לטסקום ולTelstra - פעילות משותפת כבר למעלה משלוש שנים והחוזה החדש מעיד על שביעות רצון מלאה ומהווה פעילות המשך והרחבה לפרויקט".
טסקום אוסטרליה זכתה בפרויקט המשך של כ- 1.5 מיליון שקלים בחברת Telstra האוסטרלית לבקרה על רמת איכות ביצועי השירותים ללקוחותיה. טסקום תספק לחברת Telstra שירותים לניטור ביצועים וזמינות קצה לקצה של כ- 50 אפליקציות עסקיות באינטרנט וכ- 200 תהליכים עיסקיים דרך שירותי התקשורת ADSL, Cable, Satellite & Dial Up. שירות זה מבוצע באמצעות רשת של טסקום המונה 70 שרתים המפוזרים ברחבי אוסטרליה ומספקים כיסוי גיאוגרפי עסקי ללקוחות Telstra.
Telstra היא חברת התקשורת הגדולה באוסטרליה המספקת שירותי טלפוניה, שירותי תקשורת סלולרית ולווינית, שירותי אינטרנט ופס רחב, רשתות ארגוניות ועוד
בנוסף לשירות זה תבצע טסקום אוטומציה של תהליכי הבדיקות בחטיבת מערכות המידע של Telstra. הפרויקט יכלול מיכון של תהליכי הבדיקות הידניים והטמעה של פתרונות אוטומטיים לניהול הבדיקות, תכנון וביצוע בדיקות .
מערכות ה Online של Telstra מהווים פתרון משמעותי לבעיות המרחק הגיאוגרפי והפיזור הדמוגרפי באוסטרליה ומאפשרים לחברה לספק מגוון שירותים שבעבר לא ניתנו לביצוע.
אודות טסקום
קבוצת טסקום העולמית הנה החברה הגדולה בעולם ליישום פתרונות הבטחת איכות, בקרת פרויקטי IT והתייעלות-תפעולית ליחידות וגופי IT בארגונים. לטסקום חטיבת מומחים בינלאומית המספקת פתרונות עסקיים לצמצום העלות הכוללת של פיתוח והטמעת טכנולוגיות מידע בארגון, תוך שיפור
מהותי ביעילות התפעולית, ברמת השירות ובאיכות הכוללת. פתרונות אלו, המיושמים בהצלחה במאות ארגונים בארץ ובעולם, משפרים את יכולת הארגון לעמוד ביעדיו העסקיים ולהתמודד
בהצלחה עם האתגרים והסיכונים האופייניים לפיתוח והטמעה של טכנולוגיות מידע, תוך השגת שליטה בעלויות האיכות, השירות והפיתוח.
לטסקום פעילות חובקת עולם בשווקי התקשורת, הפיננסים והבנקאות, התעשייה והמסחר, ממשלה צבא ובטחון ובשוק הפרמצבטיקה. לטסקום מרכזי פעילות בארה"ב, בריטניה, צרפת, גרמניה, ספרד, יוון, ישראל, סינגפור ואוסטרליה עם מערכות יעילות של העברת ידע ומומחיות לטובת לקוחות מקומיים ולקוחות עם פעילות גלובלית.
בין לקוחות החברה בארץ ובעולם: בזק, סלקום, Orange, האצ'יסון 3G, וודאפון, מירס, בזק בינלאומי, קומברס, ECI , מוטורולה, NDS, פרטנר,אפלייד מטיריאלס, טלסטרה אוסטרליה, בנק לאומי, סופר פארם, EDS, הרשות לניירות ערך, משרד החינוך, בנק דיסקונט, תדיראן מערכות קשר, תעשיה אווירית, אלתא, צה"ל, אל-על, טבע, אגיס, מדינול, תרו, ביוטכנולוגיה כללית ועוד רבים אחרים.

תאריך:  11/11/2003   |   עודכן:  11/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il