פרס SSPA STAR על מצוינות בשירות לקוחות הוענק למרקורי אינטראקטיב, זו השנה השלישית ברציפות.
אגודת אנשי המקצוע בתחום השירות והתמיכה (SSPA), הארגון המקצועי המוביל של ענף התמיכה בטכנולוגיית המידע, הכריזה על זכייתה של מרקורי אינטראקטיב, המובילה העולמית באופטימיזציה של טכנולוגיה לעסקים (BTO) בפרס SSPA STAR למצוינות בסיוע טכני - זו השנה השלישית ברציפות. מרקורי זכתה בהכרה הודות לאספקת תמיכה טכנית מעולה ללקוחותיה. הפרס הוענק לחברה בקטגוריית הביצועים המתמשכים בכינוס האחרון של SSPA בסוואנה, ג'ורג'יה.
"זו השנה השלישית ברציפות ש-SSPA מעניקה למרקורי את אות ההכרה הגבוה ביותר שבו יכולה חברה לזכות בתחום השירות והתמיכה בטכנולוגיית מידע," אמר ביל רוז, מייסד ויושב ראש SSPA. "מרקורי אינטראקטיב זכתה בפרס בקטגוריית הביצועים המתמשכים, משום שהפגינה תמיכה יוצאת דופן בתוכנה ורמות גבוהות במיוחד של שביעות רצון הלקוחות כבר לפחות שלוש שנים."
"אנו גאים בכך ש-SSPA - הסמכות החשובה ביותר בתחום התמיכה בטכנולוגיית מידע, מכירה בהתמקדות שלנו בהצלחת לקוחותינו זו השנה השלישית ברציפות," אמר פטריק סגר, סגן נשיא לתמיכת לקוחות במרקורי אינטראקטיב. "מרקורי מחויבת להצלחתם המתמשכת של לקוחותיה ושל יוזמת ה-OTB."
הזוכה בקטגוריית הביצועים המתמשכים מפגינה רמת מצוינות עקבית וגבוהה בתמיכה הכוללת בתוכנה ורמות גבוהות של שביעות רצון הלקוחות כבר לפחות שלוש שנים רצופות. חברות השואפות להתחרות על הפרס נדרשות להציג נתונים משלוש שנים לפחות, המעידים על ביצועים גבוהים ועקביים ועל הקשר בין נתונים אלה לשביעות רצון מתמשכת של הלקוחות.
מחויבותה של מרקורי אינטראקטיב להנהגת תעשיית התוכנה, מבחינת שביעות רצון הלקוחות, ניכרת במעורבותה העקבית ב-SSPA. בשלוש השנים האחרונות גם העניקה האגודה למרקורי הסמכה בנהלי מרכזי תמיכה (SCP) הודות לנהלים הטובים ביותר שמרקורי מנהיגה במרכזי התמיכה שלה, ואת פרס השירות WebStar המכיר במרכזי תמיכה מצטיינים המספקים שירות מעולה ללקוחותיהם המקוונים.
אודות SSPA
אגודת אנשי המקצוע בתחום השירות והתמיכה (SSPA) הוקמה ב-1989 במטרה להתמקד בצרכים הספציפיים של מנהלי שירות האחראים למרכזי תמיכה וקשרי לקוחות. כיום מייצג הארגון יותר מ-22,300 אנשי מקצוע מתחום השירות ביותר מ-2,500 מרכזי תמיכה ברחבי העולם. מנהלים אלה נעזרים ב-SSPA לקבלת תובנות לגבי עתיד שירותי התמיכה, מפת דרכים של הנהלים הטובים ביותר בענף, וגישה ליצרני שירותים ותמיכה. SSPA הפכה למרכז תמיכה המספק משאבים אמינים ומקיפים הכוללים חדשות, מחקרים, מבחנים השוואתיים, תקנים ושיתוף פעולה.
אודות מרקורי אינטראקטיב
מרקורי אינטראקטיב, המובילה העולמית בתחום האופטימיזציה של טכנולוגיה לעסקים (BTO), מחויבת לסייע ללקוחות למטב את הערך העסקי של טכנולוגיית המידע. מרקורי אינטראקטיב הוקמה ב-1989 וכיום פועלת ביותר מ-35 מדינות, והינה אחת מחברות התוכנה הארגונית בעלות קצב הצמיחה המהיר בעולם. מרקורי אינטראקטיב מספקת תוכנה ושירותים המאפשרים ניהול קדימויות, כוח אדם ונהלי מחשוב, אספקת וניהול יישומים ושילוב האסטרטגיה והביצועים של טכנולוגיית מידע.
יותר מ-30,000 לקוחות ברחבי העולם מסתמכים על היצע הפתרונות של מרקורי אינטראקטיב כדי לשפר את האיכות והביצועים של יישומים, לנהל את עלויות וסיכוני המחשוב ולוודא עמידה בתקנות. טכנולוגיות ושירותים של שותפים עסקיים גלובליים משלימים את מוצרי ה-BTO של מרקורי. מטה המחקר והפיתוח של החברה ממוקם בישראל. מידע נוסף ניתן למצוא ב:
www.mercuryinteractive.com.