X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Oracle ישראל
▪  ▪  ▪

Oracle ישראל בקמפיין לקידום Java ב- 250,000 דולר.
הקמפיין ימצב את Oracle9iAS כפלטפורמת הפיתוח המועדפת לשפת Java Oracle ישראל, חברת הבת של תאגיד התוכנה השני בגודלו בעולם, יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום בהשקעה מדווחת של 250,000 דולר בעיתונות היומית, המקצועית ובאינטרנט.
הקמפיין מתמקד במיצוב Java, כשפת הפיתוח המועדפת לפיתוח יישומים - ובמיתוג שרת היישומים החדש של החברה Oracle9iAS, כפלטפורמת הפיתוח המועדפת ליישומי תוכנה לשפת Java. הסלוגן שיוביל את הקמפיין: "פיתוח יישומים זה Java".
במסגרת הקמפיין, מתוכננים להיערך אירועי קידום מכירות, כנסים וסמינרים מקצועיים, שבשיאם יתקיים, בתחילת נובמבר, אירוע המחשוב המקצועי הגדול של השנה: "שבוע אורקל 2001" הכולל 85 סמינרים שיתקיימו במשך שבוע.
מנהל אגף השיווק של Oracle ישראל, אילן שפיגלמן, מסר כי החברה בישראל רואה חשיבות רבה בקמפיין זה, המתמקד במיצוב Java כאסטרטגיה המובילה לפיתוח יישומים, ובמיתוג Oracle9iAS כפלטפורמת הפיתוח המועדפת עבור Java . הקמפיין פונה לאנשי הטכנולוגיה ומקבלי החלטות, של כל ארגון וחברה במשק הישראלי, לרבות ענפי התעשייה, הקימעונאות, הטלקום, הביטחון, הפיננסים וחברות בצמיחה.
שפיגלמן אמר כי האסטרטגיה הפרסומית, היא ההבטחה שהעתיד בפיתוח הנו Java ו- Oracle9iAS, הנה פלטפורמת התשתית והפיתוח, הרחבה והאינטגרטיבית ביותר בתחום זה. הקמפיין הופק עבור Oracle ישראל ע"י משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי.
Oracle היא חברת התוכנה הארגונית הגדולה בעולם, עם הכנסה שנתית של למעלה מ- 10.7 מיליארד דולר בשנת הכספים 2001.
Oracle מספקת את מסדי הנתונים, הכלים ומוצרי היישומים שלה, יחד עם שירותי ייעוץ, הדרכה ותמיכה, ביותר מ- 168 מדינות ברחבי העולם, לרבות על-ידי חברת הבת - Oracle ישראל. לפרטים נוספים, בקרו באתר Oracle בכתובת: www.oracle.com.
Oracle ישראל הוקמה לפני ארבע שנים וחצי ועוסקת בשיווק, מכירה, תמיכה, יישום והדרכת מערכות, בסיסי נתונים, ERP ו- CRM, Business Intelligence, מחסני נתונים, כלי פיתוח, אינטרנט ואינטרהנט, מסחר אלקטרוני, מערכות e-business ועוד. במהלך שנות פעילותה בישראל הרחיבה Oracle את מעגל לקוחותיה בלמעלה מ- 1,200 חברות. מספר המפתחים בטכנולוגיות Oracle נמצא במגמת עלייה ומונה בישראל למעלה מ- 10,000 איש.
Oracle השיגה את הבכורה בשוק ה- ERP בישראל, היא ממשיכה להוביל את שוק בסיסי הנתונים בכלל ובסביבת NT בפרט. מספר שותפיה העסקיים עומד כיום על למעלה מ- 400 חברות ומספר עובדיה עומד על כ- 170 עובדים.

תאריך:  18/10/2001   |   עודכן:  18/10/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il