X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סיסקו, אורקל ו-EMC2
▪  ▪  ▪

סמינר-אינטרנט של סיסקו, אורקל ו- EMC2 בנושא הצלת נתונים.
חברות סיסקו, EMC ואורקל השותפות במיזם תשתיות התקשורת ECOstructure יערכו סמינר מקוון באינטרנט ב- 18 באוקטובר בנושא פתרונות בתחום הצלת נתונים (recovery Data). הסמינר יארח מומחים משלוש החברות שיציגו פתרונות המבוססים על מסמך האפיון - Recovery Blueprint - המאפשר גיבוי הדדי לאתרי E-Business למקרה של נפילה או "אסון" באחד האתרים.
מומחי שלוש החברות יענו לשאלות מנמר"ים מכל העולם לגבי הפתרונות המשותפים והתואמים של שלוש החברות בתחום ההצלה ולגבי הפעולות החיוניות הנדרשות לביצוע Failover ו- Failback בין שרתים ואתרים ראשיים למשניים.
משה אליאס, מנהל הפיתוח העסקי בסיסקו ישראל, המרכז את פעילות ה- ECOstructure בסיסקו אומר שמנהלי מערכות מידע יוכלו לקבל בסמינר פתרונות מעודכנים לבעיה הקריטית ביותר בעידן הטרור הוירטואלי - אובדן מידע ושמירה על המשכיות עסקית. "בעיות אבטחה ואובדן נתונים יוצרות הפסדי עתק לחברות ברחבי העולם. רק וירוס הנימדה גרם הפסד של מיליארדי דולרים במהלך החודש האחרון. ב- 18 באוקטובר נתמקד בתחום הצלת נתונים ונציג פתרונות לתכנון רשתות מחשבים ותקשורת שמאפשרים מקסימום יכולת גידול תוך האצה של זרימת הנתונים ברשת ופתרונות תשתית למניעת איבוד נתונים. אם נבטיח שהרשת לא תאבד נתונים בגלל קריסה או גניבת מידע, נוכל להבטיח המשכיות ויציבות עסקית".
הסמינר ייערך ב- 18 לאוקטובר בשעה 20:00 שעון ישראל והצ'אט עם מומחים ייערך ב- 24 לאוקטובר בשעה 19:00. הכנסו לאתר www.eECOstructure.com כדי להשתתף בסמינר ובצ'אט ולהוריד את מפרטי התכניות ומפרטי ה- ECOstructure:
סיסקו, אורקל ו- EMC2
ECOstructure (EMC/Cisco/Oracle infraSTRUCTURE) הוא מיזם משותף המשלב בין הטכנולוגיות של שלוש החברות ליצירת תשתית מחשובית מתואמת ליישומי E-Business . בקרב שלוש החברות המובילות בעולם בתחומי תשתיות האינטרנט והתקשורת, נוצר קונצנזוס באשר לצורך בתאימות בין המערכות השונות שלהן, כדי לאפשר ללקוחות עסקיים להתגבר על אתגרי התשתית מבלי לעשות זאת בעצמם בעלויות גבוהות.
סיסקו סיסטמס (www.cisco.com) הינה הספק המוביל למוצרי קישוריות ומתן פתרונות תקשורת מקצה לקצה. החברה, אשר הוקמה בשנת 1984 על-ידי קבוצה קטנה של מדעני מחשב מאוניברסיטת סטנפורד, גדלה מאז לחברת ענק המעסיקה מעל 38,000 עובדים, ואשר מוצריה מהווים היום 88% מתשתיות האינטרנט בעולם. הכנסות החברה לשנת הכספים 2001 הסתכמו ב- 22.3 מיליארד דולר. בשנת 1997 הקימה סיסקו מרכז פיתוח בישראל הממוקם בהרצליה פיתוח. מרכז הפיתוח עובד בשיתוף פעולה עם משרד אירופה של סיסקו, האחראי על פעילות השיווק של החברה.
EMC2 (www.emc.com) היא החברה המובילה בעולם בתחום מערכות האחסון החכמות, ברמה הכלל-ארגונית ומערכי האחסון מתוצרת החברה מאפשרים שילוב סביבת מחשבים מרכזיים, מערכות ביניים וסביבת מיחשוב פתוחה במערכת אחסון אחת רחבה (Enterprise Storage). שרתי האחסון של EMC מיועדים לרמות האחסון השונות: ה- Symmetrix מיועד למרכזי מידע בארגונים גדולים וה- CLARiiONמיועד לחברות וארגונים בינוניים ולניהול רשתות מבוזרות.

תאריך:  18/10/2001   |   עודכן:  18/10/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il