סלקום, מעלה הערב (18.11.03) קמפיין תדמית עסקי בטלוויזיה. בשבועות הקרובים יצטרף לקמפיין הטלוויזיה גם קמפיין מכר לעיתונות למודם סלולרי המאפשר גלישה באינטרנט בקצבים מהירים ובניידות מלאה.
יחד עם קמפיין התדמית מעלה סלקום שלושה סרטונים המבוססים על סרט התדמית, המחזקים ומבליטים את היתרונותיה של סלקום בשירותי תקשורת לעסקים. הנושאים שיעלו בסרטונים: שירותי VPN בחו"ל, חיבור סלולרי לאינטרנט ופתרונות תקשורת מתקדמים לעסקים.
משה מיץ, סמנכ"ל המגזר העסקי בסלקום: "פתרונות התקשורת ושירותי הדאטה שסלקום מציעה היום למגזר העסקי הם החדשים והמתקדמים ביותר הקיימים בשוק. סלקום מכירה בשונות הרבה הקיימת במגזר העסקי והיא מציעה ללקוחותיה העסקיים מגוון רחב של תוכניות הנתפרות על-פי מאפייני השימוש הספציפיים והייחודיים של כל ארגון/חברה/בית-עסק".
את סרטון הפרסומת, שהופק על-ידי משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, מוביל ילד בן שש בעל חזון, הרואה כמה שלבים קדימה, יודע לזהות הזדמנות עסקית ואף ליישם אותה.
סיפור הסרט: בחורשה ישראלית טיפוסית משחקת קבוצת ילדים בגוגואים פרט לילד אחד שיושב בצד ומביט בעיניים נוצצות מהתרגשות בגוגו היחיד שנשאר לו. הילד שוקע בחלום, ובחזונו הוא איש עסקים מצליח אשר ברשותו אוסף עצום של גוגואים. הילד מתעורר מהחלום, רץ הביתה, שותל את הגוגו שלו, משקה ומחכה........ סרטון מתרגם בצורה קריאטיבית ומרגשת את הסלוגן:"יש לך משהו שאין לאחרים עסקים עם חזון".