חב' "סיימן" בקמפיין טלוויזיה למעדני הפרי הטבעיים של חב' "סנט דלפור". התקציב- 1 מיליון שקל.
חב' "סיימן" יוצאת בימים אלו בקמפיין טלוויזיה לקונפיטורות ולמעדני הפרי הטבעיים של חב' "סנט דלפור". החב' משווקת בישראל 12 מעדני פרי טבעיים שונים: פטל, תות, דובדבן שחור, שזיפים מיראבל, תאנים, 4 פירות יער, תפוז, אפרסק, תפוז וג'ינג'יר, אוכמניות, אננס ומנגו ומשמש.
הקונספט של הקמפיין הוא להחדיר את המותג המיוחד של החברה: דוגמנית מתחילה לא מצליחה להגות את השם "סנט דלפור" עד שהבמאי גוער בה לטעום ממעדני הפרי וכאשר היא טועמת מן המעדן היא הופכת לבחורה נוצצת ומצליחה להגות את השם. תקציב הקמפיין כ-1 מיליון שקל.
סיסמת הקמפיין: 100% פרי, 100% סטייל.
משרד הפרסום: יהושע TBWA
קריאייטיב: ספי שקד
קופירייטרית: הילי ברוק
פלנינג: ניסים מויאל
פלנר: יריב קרני
סופרוייזר: פנינה פישר
תקציבאית: עינת שמיר