X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סולגוד
▪  ▪  ▪

סולגוד תקשורת נכנסת לתחום התוכן הטלפוני: תשווק את הכרטיס החכם להפצת תכנים סלולרים.
סולגוד תקשורת, זכתה בהסכם ההפצה הבלעדי בישראל.
הכרטיס החכם, פרי פיתוחה של חברת קי-בי (Ki-Bi) הישראלית, מאפשר קבלת תכנים ושירותים מתקדמים כגון משחקים, רינגטונים, תוצאות ספורט, ואנימציות בלחיצת כפתור.
חברת סולגוד תקשורת, הנכנסת בימים אלה לתחום התוכן, החלה לשווק את קי-בי ((Ki-Bi כרטיס חכם להפצת תכנים. הכרטיס החדש, מאפשר קבלת תכנים ושירותים מתקדמים כגון משחקים, תוצאות ספורט, רינגטונים ואנימציות בלחיצת כפתור. המוצר הינו פרי פיתוחה של חברת קי-בי הישראלית שבין בעלי מניותיה נמנים קונצרן סימנס וסולגוד תקשורת. סולגוד תקשורת, זכתה בהסכם ההפצה הבלעדי בישראל.
אורן זילברשץ, מנכ"ל סולגוד תקשורת מסר כי כרטיס הקי-בי הינו הכלי הראשון בעולם המאפשר קבלת תכנים באופן פשוט ונגיש לכל צרכן. כיום ניתן לקבל את מרבית שירותי התוכן לטלפון דרך ערוצים וירטואליים (באינטרנט וב- Wap, SMS, IVR).
ממחקר שנערך בקרב צעירים עולה כי קיים ביקוש רב לקבלת תכנים באמצעות מוצר מוחשי, אטרקטיבי, וניתן לשימוש רב פעמי כמו קי-בי. "הכרטיס החכם מאפשר לחבר בין עולם התכנים הטלפוניים לבין עולם מוצרי הצריכה. באמצעותו יכולות חברות להציג לצרכן הפוטנציאלי
"visual" של המוצר הנרכש ולייצר תכנים שונים הקשורים למוצריהם, לשווק מותגים, ליצור אוספים ולקדם מכירות, בעוד שחברות התקשורת יוכלו ליהנות מעלייה בביקוש לשירותים, שתביא לגידול ברווחים", הוסיף זילברשץ.
על כל כרטיס חכם קי-בי, שגודלו כגודל כרטיס אשראי, מספר לחצנים לשירותי התוכן השונים. הכרטיס מכיל בתוכו רמקול זעיר שבאמצעותו מועברת הבקשה לתוכן מסויים באמצעות מנגינה המכילה קוד ייחודי לכל תוכן ולכל כרטיס. המשתמש מתקשר למספר הטלפון המופיע על גבי הכרטיס, מקרב את הכרטיס למכשיר הטלפון ובלחיצת כפתור, הרמקול משמיע דרך מכשיר הטלפון, את בקשת התוכן הנבחר לשרת של רשת התקשורת או לשרת של קי-בי. השרת מפענח את הקוד מתוך המנגינה, מעבד את הבקשה, ושולח למשתמש תוך שניות את התוכן המבוקש כגון: SMS, אנימציה, רינגטון, משחק או קול.
כל כרטיס חכם קי-בי הוא בעל עיצוב ייחודי ועוסק בנושא פופולרי כגון כוכבי פופ, קבוצות ספורט, כוכבי טלוויזיה, סרטים ועוד. את כרטיס התוכן החכם ניתן לרכוש בחנויות, קיוסקים, וקניונים במחיר אטרקטיבי, וכן לקבלו במסגרת פרויקטים לקידום מכירות של מוצרי צריכה שונים. הכרטיס נועד לשימוש רב-פעמי (עד כ-1,000 פעמים!) וניתן אף להעבירו לשימוש מאדם לאדם (למשל, לצורך הורדת תכנים לחברים).
כרטיס קי-בי, מיועד להפצה המונית של תכנים סלולריים לכל המכשירים בכל הרשתות. כמו כן ניתן להפיץ באמצעותו תכנים לטלפונים קוויים, ואלחוטיים (כולל מסוג Dect). לאחרונה הושק פיילוט ראשון בארץ של הקי-בי לבני הנוער בשיתוף עם בזק, המגזין ראש אחד, ואתר פוקס קיד.
כרטיס הקי-בי הראשון שהופץ עסק ברודריגו, "אליל הנוער" החדש, וניתן היה לקבל באמצעותו תכנים כגון שיעורי ספרדית, משחקי ניחושים הקשורים לעולמו של רודריגו ועוד.
אהוד לוי, מנכ"ל קי-בי, מסר כי הסכמי שיתופי הפעולה של החברה עם החברות המובילות בעולם בתחום התקשורת ,כגון אריקסון וסימנס, מסייעים רבות לפרויקטי השקת המוצר באירופה. לוי הוסיף כי החברה משיקה שלושה פיילוטים נוספים בבריטניה בשיתוף עם החברות המובילות בתחום התוכן ועם רשתות החנויות הסלולריות הגדולות בבריטניה. כמו כן לקי-בי השקות במדינות אירופאיות נוספות עם כרטיסי קי-בי בתחום הספורט, המוסיקה, ומשחקי ה JAVA .
אודות קי בי
חברת קי-בי הוקמה בשנת 2002 בישראל על-ידי אהוד לוי, עמיחי בן דוד, רוני רביב ודאג מלובסקי. בחברה השקיעו חברת סימנס, סולגוד, ומשקיעים פרטיים בולטים מתחום ההיי-טק והון סיכון. משרדי החברה בישראל, בעוד מערך היצור ההמוני של הכרטיסים והאלקטרוניקה נמצא בסין. לחברה הסכם שיתוף פעולה גלובלי עם ענקית התקשורת אריקסון, שותפויות אסטרטגיות אחרות, והסכמי הפצה באירופה. הסכמים נוספים צפויים עם חברות מדיה ותוכן, יצרני טלפונים ומפעילים סלולרים ברחבי אירופה, בסין, בארה"ב ובישראל.
אודות סולגוד תקשורת
סולגוד תקשורת בע"מ מקבוצת סולגוד היא יבואנית ומשווקת של מכשירים סלולריים ומוצרי צריכה בתחום הסלולר. החברה נוסדה בשנת 1999, והינה בין שלוש החברות המובילות בישראל בייבוא מכשירים סלולריים.
סולגוד תקשורת היא נציגתה הבלעדית בארץ של SK הקוריאנית, מפעילת שירותי סלולר, יצרנית של טלפונים סלולריים ומפתחת פלטפורמות שירותי ערך מוסף מתקדמות בטכנולוגית CDMA לדורותיו השונים (1X, (EVDO, הפועלת ברשת פלאפון. (www.s-k.co.il)
סולגוד תקשורת הנה המשווקת הבלעדית של מכשירים סלולריים לרשת GSM מתוצרת ענק האלקטרוניקה הבידורית העולמי - פיליפס.
סולגוד תקשורת מחזיקה בזיכיון של החברות HTC ו-CDL ליבוא שיווק ותחזוקה של טלפונים סלולריים הפועלים על גבי מערכות הפעלה של מיקרוסופט. www.qtek.com
לחברה, אשר מכרה עד היום בישראל מעל חצי מיליון מכשירים, צוות עובדים מיומן ובקיא בשוק הסלולרי המקומי והבינלאומי. בתפקיד מנכ"ל סולגוד תקשורת מכהן אורן זילברשץ, ממקימי הנציגות הראשונה בישראל של טלפונים הסלולריים. הודעה זו וכן מידע נוסף על החברה ניתן למצוא באתר החברה באינטרנט:
solgoodcom.com.www

תאריך:  01/12/2003   |   עודכן:  01/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il