הפרסומת הזוכה ב"1 בחודש" בדצמבר (פרסומות חודש אוקטובר), במשאל שעורך מגזין "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים, היא: "אגד - חאפרים" של פרסום פוגל לוין Ogilvy. כך על-פי הניתוח של מכון המחקר "מותגים". הפרסומת זכתה ב-57 נקודות, 21% עבור תרומה למותג ו-15% עבור קריאטיביות.
במקום השני, "סלקום-צעירים" של פרסום באומן בר ריבנאי SAATCHI & SAATCHI עם 51 נקודות - 12% עבור תרומה למותג ו-27% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי: "ביטוח אישי ישיר לרכב - הכי טוב", של פרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY, עם 44 נקודות - 17% תרומה למותג ו-10% קריאטיביות.
הדירוג המלא יתפרסם בגיליון דצמבר של "אותות" שיופיע בקרוב.
להלן הדירוג:
מקום פרסומת תורמת למותג קריאטיביות ניקוד
1. אגד-חאפרים 21% 15% 57
2. סלקום-צעירים 12% 27% 51
3. ביטוח אישי 17% 10% 44
4. טוטו 12% 10% 34
5. ברליץ 8% 8% 24
6.פיצה מעדנות 8% 7% 23
7.עלית חגיגה 7% 7% 21
8 .אינטרנט זהב 4% 4% 12
9.בנק מרכנתיל 3% 5% 11
9.בית השיטה 4% 3% 11
10.סנו אוקסיג'ן 1% 4% 6
10.רכבת ישראל 3% --- 6