X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

אם יש דבר אחד שניתן לקבוע בוודאות בכל הקשור לביטוחים בארץ ישראל, הרי שהדבר יהיה: המודעות לביטוחים עלתה בשנים האחרונות באופן משמעותי עד מאוד וכיום מרבית האזרחים מחזיקים בביטוח כזה או אחר (בין אם הסיבה היא הכרח או מבחירה).
הסיבות לעלייה במודעות הן רבות, בין היתר: התקשורת המסקרת את התחום הזה יותר ויותר, אישי הציבור המנסים לדאוג להטבות ומעודדים תחרות בענף הביטוח, חוכמת ההמונים, עדויות ממכרים אשר הביטוח עזר לשנות את חייהם מקצה לקצה ועוד. אזרחי המדינה למדים להגן על עצמם ולדאוג לביטחונם וביטחון משפחתם.
מדוע אנו צריכים ביטוח?
על שאלה זו יש לא מעט תשובות וכמובן שכל מקרה וכל אדם לגופו, אך בגדול הסיבות לצורך בביטוח הן:
  • שקט נפשי: בעת קרות מקרה מצער מכל סוג שהוא, כגון: תאונה, מחלה, מוות, נזק ועוד, כאשר ישנה חברת ביטוח העומדת לצד הנפגע, הרי שהוא יכול להיות רגוע כי יש מי שדואג לו וההוצאות שלו יכוסו בחלקן ולעיתים גם בשלמותן. למעשה, בעת קרות מקרה ביטוחי ואכן בבעלות אותו נפגע ביטוח, הרי רמת הנזק פחותה עד לא קיימת. זאת בשונה מאדם אשר לא החזיק בביטוח ונאלץ לספוג בעצמו את כל העלויות והמשאבים. אותו כנ"ל חל גם על משפחות אשר איבדו את יקיריהן ולא החזיקו בביטוח חיים;
  • הכרח: קיימות מספר סיטואציות בהן אדם מחויב בביטוח כלשהו, מספר סוגי ביטוחי חובה הם: ביטוח חובה לרכב, ביטוח ריסק, אובדן כושר עבודה וכדומה. הגורמים המחייבים בביטוח נעים בין החוקים במדינה ועד לגופים שונים הדורשים כי יעמוד ביטחון כלשהו להשקעה או המעורבות שלהם בדרך כזו או אחרת;
  • רצון: כאשר מטרתנו היא להגן על עצמנו ולנסות למזער את הסיכונים האפשריים, עלינו לרכוש פוליסות ביטוח שונות. לדוגמא: כאשר אדם רוצה להגן על בריאותו, הרי שעליו לרכוש פוליסת ביטוח בריאות פרטית שתגן ותחול על כל מה שהקופה אינה מכסה, כגון: השתלות בחו"ל וכדומה.
קצת על ביטוח הריסק
"ריסק" משמעו "סיכון" בעברית וביטוח מסוג זה מופעל בעת מקרה מוות או בעת אובדן כושר עבודה (חשוב לשים לב להבדלים בין השניים שכן פוליסת הריסק הטהורה עליה מדובר במאמר זה, אינה כוללת אובדן כושר אלא מקרה מוות בלבד). במקרה של מוות, מופעל הביטוח ומשולם למוטבים סכום כסף שנקבע מבעוד מועד. מדובר בביטוח הכרחי לכל אדם אשר לו ילדים וביטוח חובה המבוקש על-ידי בנקי ישראל השונים, כאשר לוקח אדם משכנתא.
לסיכום, יש לא מעט סוגי פוליסות אותן כל אדם צריך ואף זקוק להן, כגון פוליסת הריסק, פוליסת בריאות פרטית ועוד. מומלץ תמיד להיוועץ עם סוכן ביטוח או מכר השוחה בתחום הביטוחי ואז בהתאם ליכולות ולתקציב הקיים, לרכוש את פוליסות הביטוח המתאימות ואלו שיתרמו הן לשקט הנפשי והן למען עתיד בטוח יותר.

תאריך:  24/12/2014   |   עודכן:  24/12/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלון תורג'מן
סיגל אוברמן
ספר חובה לכל משפחה – "כלכלת המשפחה" - כל מה שצריך לדעת כדי לנהל נכון את כלכלת המשפחה
מרטין בוקסדורף
הצפיפות הבלתי נסבלת במערכת הדרכים הישראלית, המחמירה משנה לשנה, ממשיכה להעיק על כל אחד ואחד מאיתנו, בבואו לנוע למחוז חפצו
גלעד הראל
שיתוף פעולה בין פייסבוק לחברת ESET יאפשר לגולשי הרשת החברתית לאתר ווירוסים במחשב שלהם ולמחוק אותם באמצעות סורק מקוון – במטרה להגביר את רמת האבטחה ברשת החברתית
גלעד הראל
מערכות ההפעלה של אפל על הכוונת של פושעי הסייבר, איום חדש לאנדרואיד הדביק כבר 4.5 מיליון מכשירים ואתר רוסי מעביר שידורים ישירים מאלפי מצלמות רשת ברחבי העולם. מה תקף אותנו בחודש נובמבר?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il