X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ויסוצקי
▪  ▪  ▪

החל מיום ג' תחל ויסוצקי במסע ההחדרה לקפה רג'ואן החדש
בהיקף מדווח של כ-3 מיליון שקל.
הקמפיין בכיכובו של שייקה לוי מהגשש ידגיש את ערכי המותג, טעם איכותי וייחודי ומקצועיות.
לאחר שהשלימה את פריסת קפה רג'ואן ברשתות קו-אופ, קלאב מרקט, הרשתות הפרטיות והמכולות, סה"כ 4,500 נקודות מכירה, תחל מחר ויסוצקי בפרסום קפה רג'ואן החדש. הקמפיין צולם בישראל בכיכובו של שייקה לוי מהגשש, ובבימויו של ליאור הר לב.
לדברי רוני וינשטיין, משנה למנכ"ל ויסוצקי: "המודעות הגבוהה למותג רג'ואן והאהדה אליו נובעת מקמפיין החדרה מוצלח ומאהבה של הציבור למוצר. אנו מאמינים שעם מוצר שהוא איכותי יותר וקמפיין חדש מוצלח לא פחות, נחזיר אלינו את לקוחותינו ואף נגדיל נתחי שוק. רג'ואן החדש משחק בשדה האיכות והציפיות שלנו הם ל-10-15 נתח שוק בשנתיים הראשונות.
שוק הקפה השחור בישראל מוערך ב-250 מיליון שקל בשנה, כשמובילה אותו עלית עם 80.1% נתח שוק, על-פי נתוני נילסן לחודש ספטמבר 2003.
קפה רג'ואן החדש יוצע באריזות חדשות שעוצבו על-ידי סטודיו אדלר.
את קמפיין ההחדרה יוביל "הגשש" שייקה לוי, תחת הסיסמה: "רג'ואן נותן כבוד לקפה". שייקה נבחר לככב בפרסומת בהיותו בעל ידע וניסיון בתחום המזון והמשקאות. המהלך מגובה בקמפיין פרסומי רחב היקף באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי.
במסגרת הקמפיין, יודגשו ערכיו של הקפה החדש: איכות, מקצועיות וטעם טוב.
תקציב החדרה מוערך בכ-3 מיליון שקל הכולל סרט, שילוט חוצות, עיתונות וקד"מ.
קרדיטים:
תקציבאי - אורי גורן
סופרוויזר - אורין גודפריד
מנהלת לקוחות - עדנה מאור
קופרייטר - יעל קורן
ארטדיירקטור - שירה לוין
קריאיטיב דיירקטור - יניב קציר
מנהל קריאיטיב - אורי לברון
פלנר - עופר ברנר

תאריך:  15/12/2003   |   עודכן:  15/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il