X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם MessageNet
▪  ▪  ▪

MessageNet התקינה בהצלחה מערכת מסרים ממוחשבת בחברת בני משה קרסו.
המערכת מעניקה למשתמשי הרשת של החברה מספר פקס אישי המאפשר קבלה ושליחה של פקסים ישירות מה-Outlook.
חברת MessageNet המתמחה במערכות משולבות להעברת מסרים באמצעות הפקס, הסלולר SMS), הדואר האלקטרוני והדואר הקולי התקינה והטמיעה בהצלחה מערכת פקס ארגונית ממוחשבת במחלקת מערכות מידע במרכז הלוגיסטי של קבוצת קרסו המהווה מרכז המחשוב לשלושת אתרי החברה ברחבי הארץ.
MessageNet התקינה את שרת הפקסים המרכזי של חברת 3COM לסביבת עבודה ב-Exchange 2000, המאפשר ניתוב הפקסים הנכנסים והיוצאים ישירות משולחן העבודה של המשתמש. המערכת מספקת לכל המשתמשים במערכת מספר פקס אישי ונייד הצמוד לדואר האלקטרוני ויודעת לזהות את מספר הפקס הנכנס ולנתב אותו למשתמש הנכון.
כמו כן, המערכת מאפשרת חלוקת עומסים בין הקווים בצורה חכמה ,הפקסים נשמרים הן בשרת המרכזי והן אצל המשתמש על מנת להבטיח שהפקסים לא ילכו לאיבוד.
ירון חממי, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב- MessageNet מסר: "מרכז המחשוב של חברת בני משה קרסו מטפל בהרבה פניות, מקבל ושולח עשרות פקסים ביום ומשרת בשלב הראשוני כ-35 משתמשים. היה לנו חשוב להתאים את המערכת לצרכי קרסו, על מנת שתדע לנתב את הפקסים על פי משתמשים ולהפוך את תהליך השליחה והקבלה של הפקסים לאוטומטי. באמצעות המערכת החדשה תשפר החברה את השירות שהיא מעניקה ללקוחותיה כולל מוסכי הרשת ותחסוך משאבים רבים אותם תוכל להפנות לתחומים אחרים".
משה ברנע, מנהל מערכות מידע בבני משה קרסו מסר: "עברנו מתהליך ידני ומבוזר לתהליך ממוחשב ואוטומטי המסייע לנו בשירות טוב ואמין יותר ללקוחותינו, תוך חיסכון במשאבים ונוחות מירבית למשתמשים. כמו כן, חיבור טלפונים ניידים לדואר האלקטרוני מאפשר לצוות שלנו להיות מעודכנים בכל ההודעות והפקסים החשובים גם כשהם לא נמצאים במשרד. בחרנו
ב-MessageNet הודות לניסיונה העשיר בהטמעת מערכות מסרים אלקטרונים, גמישות בהתאמת המוצר לצרכים הייחודיים שלנו תוך ביצוע אינטגרציה מלאה עם שאר האפליקציות בארגון".
חברת MessageNet מתמחה במערכות משולבות להעברת מסרים באמצעות הפקס, הסלולר ,(SMS) הדואר האלקטרוני והדואר הקולי. החברה מציעה פתרונות ייחודיים לתעבורת מסרים אלקטרוניים כגון: מערכות פקס ארגוניות, מערכות מסרים מאוחדים מסדרת MESSAGEmanager T-Maileו-David, מערכות בקרה ומעקב על תעבורת פקסים כלל ארגוניים (FAXReporter. MessageNet עומדת בסטנדרט עבודה EPA((Efficiency Professional, Availability, המחייב את הארגון לעבודה ברמה גבוה, זמינות, מקצועיות ויעילות מול הלקוח. MessageNet הינה נציגה של חברות תוכנה בינלאומיות ומשווקת את הפתרונות של Tobit, System Solutions, Brooktrout, Varicom ו-.Fabsoft בין לקוחותיה של החברה נמנים משרדי ממשלה, בנקים, חברות היי-טק, סוכני נסיעות, חברות רכב, ביטוחים וחברות ציבוריות.

תאריך:  23/12/2003   |   עודכן:  23/12/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il