חברת עלית משקיעה בהחדרת מותג מסטיק MUST בטעם אשכולית אדומה בתוספת אכיניציאה כ- 650,000 דולר.
ההשקעה בהחדרת המותג תתבצע באמצעות קמפיין טלויזיה, עיתונות ובקמפיין קידום מכירות נרחב באמצעותו יחולקו כמליון דוגמיות וכן תעשה פעילות קד"מ מיוחדת בלווי דיילות ברשת הסופר-פארם
קמפיין הטלויזיה יחל ביום ב' 5.11.2001 , את הקמפיין תוביל הסיסמא: כל כך טעים, ששכחתי מה רציתי להגיד.
נירית שמעון מנהלת השיווק של חטיבת הסוכרים בעלית , אמרה כי עלית משיקה בימים אלה טעם עונה חדש אשכולית אדומה בתוספת אכיניציאה, טעם המותאם לצרכיו ולטעמו של הצרכן הישראלי. אשכולית אדומה מקושרת אצל הצרכן הישראלי ישירות לעונת החורף וכן אכיניציאה אשר ידועה כמסייעת לחיזוק המערכת החיסונית . טעם זה נבחר על-ידי מחקר צרכנים אשר נתנו לטעם ציונים גבוהים ביותר וקיבלו בברכה את הקונספט המקורי של הוספת אכיניצאה.
נירית שמעון הוסיפה, כי הטעמים השונים אותם משיקה עלית הינם יעד אסטרטגי לפיתוח מגוון טעמים מיוחדים המתאימים לקהל הישראלי , לעונות השנה המשתנות, לצרכיו וטעמו של הצרכן הישראלי.
נירית שמעון הדגישה, כי אסטרטגיה זו מוכיחה את עצמה בקו מגמת העליה של גידול בנתח השוק של עלית בשנתיים האחרונות .
סרט הפרסום , מציג טלפנית בשרות "השעון הדובר" במהלך עבודתה השגרתית היא טועמת את מסטיק MUST אשכולית אדומה, מתענגת על הטעם ו.. שוכחת את מה שרצתה להגיד... בתפקיד הטלפנית - עידית נוידרפר.
מחיר לצרכן לאריזה בת 30 גר', זהה למחיר סדרת MUST ועומד על 3.80 ש"ח .
מי מאחורי הקמפיין? משרד פרסום- IPG רבן ושות' מפיקת משרד- מנדי מוריס קופירייטר- אידה מרקוויץ ארט דיירקטור- יוחאי אשר תקציבאית - שירית ארז סופרוייזר- ישי מנדיל משרד הפקה- עסיס הפקות צלם - טובי הוכשטיין במאי- קובי חביה