X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עלית;
קמפיין הטלויזיה יחל ביום ב' 5.11.2001 , את הקמפיין תוביל הסיסמא: כל כך טעים, ששכחתי מה רציתי להגיד
▪  ▪  ▪

חברת עלית משקיעה בהחדרת מותג מסטיק MUST בטעם אשכולית אדומה בתוספת אכיניציאה כ- 650,000 דולר.
ההשקעה בהחדרת המותג תתבצע באמצעות קמפיין טלויזיה, עיתונות ובקמפיין קידום מכירות נרחב באמצעותו יחולקו כמליון דוגמיות וכן תעשה פעילות קד"מ מיוחדת בלווי דיילות ברשת הסופר-פארם
קמפיין הטלויזיה יחל ביום ב' 5.11.2001 , את הקמפיין תוביל הסיסמא: כל כך טעים, ששכחתי מה רציתי להגיד.
נירית שמעון מנהלת השיווק של חטיבת הסוכרים בעלית , אמרה כי עלית משיקה בימים אלה טעם עונה חדש אשכולית אדומה בתוספת אכיניציאה, טעם המותאם לצרכיו ולטעמו של הצרכן הישראלי. אשכולית אדומה מקושרת אצל הצרכן הישראלי ישירות לעונת החורף וכן אכיניציאה אשר ידועה כמסייעת לחיזוק המערכת החיסונית . טעם זה נבחר על-ידי מחקר צרכנים אשר נתנו לטעם ציונים גבוהים ביותר וקיבלו בברכה את הקונספט המקורי של הוספת אכיניצאה.
נירית שמעון הוסיפה, כי הטעמים השונים אותם משיקה עלית הינם יעד אסטרטגי לפיתוח מגוון טעמים מיוחדים המתאימים לקהל הישראלי , לעונות השנה המשתנות, לצרכיו וטעמו של הצרכן הישראלי.
נירית שמעון הדגישה, כי אסטרטגיה זו מוכיחה את עצמה בקו מגמת העליה של גידול בנתח השוק של עלית בשנתיים האחרונות .
סרט הפרסום , מציג טלפנית בשרות "השעון הדובר" במהלך עבודתה השגרתית היא טועמת את מסטיק MUST אשכולית אדומה, מתענגת על הטעם ו.. שוכחת את מה שרצתה להגיד... בתפקיד הטלפנית - עידית נוידרפר.
מחיר לצרכן לאריזה בת 30 גר', זהה למחיר סדרת MUST ועומד על 3.80 ש"ח .
מי מאחורי הקמפיין?
משרד פרסום- IPG רבן ושות'
מפיקת משרד- מנדי מוריס
קופירייטר- אידה מרקוויץ
ארט דיירקטור- יוחאי אשר
תקציבאית - שירית ארז
סופרוייזר- ישי מנדיל
משרד הפקה- עסיס הפקות
צלם - טובי הוכשטיין
במאי- קובי חביה

תאריך:  04/11/2001   |   עודכן:  04/11/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמליה גלזר, משנה למנכ"ל
- הודעה מטעם חברת תמיר פישמן ושות';
מהלך זה משלים את תהליך המיזוג בין בנק ההשקעות האמריקני ,Dain Rauscher Wessels , לבין חטיבת בנקאות ההשקעות של RBC- RBC Dominion Securities, שהחל בתחילת השנה
מיכל זילבר, יחסי ציבור
- הודעה מטעם יאהו! ישראל
לימור גור, יחסי ציבור
- הודעה מטעם Cal
יעל גיא, לפידות זמן אמת בע"מ
אורנה לוי, בנק לאומי
- הודעה מטעם בנק לאומי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il