"המרכזיה שלך שווה כסף" - בזקכל מעלה קמפיין 'טרייד-אין' למכירת קו מרכזיות הטלפון "יהלום LG דיגיטל". היקף: מיליון שקלים.
בזקכל תקשורת, חברת הבת של בזק לשירותי תקשורת לעסקים, מעלה השבוע קמפיין לקידום מכירות קו מרכזיות הטלפון "יהלום LG דיגיטל". תחת הכותרת "המרכזיה שלך שווה כסף", המבצע כולל הצעה ל'טרייד-אין', במסגרתו מזדכה הקונה על המרכזיה הישנה שלו ומקבל הנחה משמעותית ברכישת הדור החדש של המרכזיות הדיגיטליות. תנאים מיוחדים בתנאי מבצע אף מוצעים לאלו הקונים מרכזיה בפעם הראשונה.
היקף הקמפיין, שהוכן על-ידי משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, בהשקעה מוערכת של כמיליון שקל, משלב פרסום על גבי אוטובוסים, ג'ינגלים ברדיו, טלויזיית חוצות ודיוור ישיר ממוקד.
לדברי מנהל שיווק ומכירות בזקכל, נסים יעקב, על רקע המצב בשוק, הוחלט ללכת בקמפיין על מסר פשוט שנוגע לכיס בצורה ישירה. לדברי מנכ"ל בזקכל, משה מיץ מבדיקות שנערכו בשטח, עלה שהרוכשים הפוטנציאליים מכירים היטב את קו מרכזיות היהלום LG דיגיטל ואת תכונותיו המתקדמות. "לכן, במקום לדבר הרבה על טכנולוגיה, ויש הרבה מה לומר כאן, אנו מעדיפים לדבר על חשבון הבנק...".
בזקכל היא חברת התקשורת העסקית הגדולה בישראל. החברה שהוקמה ב- 1996, מספקת כיום סל פתרונות ומוצרים מגוונים, כולל שירותי תכנון בכל הקשור למערכי תקשורת,החל מתקשורת קולית, פתרונות 'בניין חכם', מכירת ותחזוקת מרכזיות, מערכות Call Center וציוד קצה דרך תקשורת מחשבים והאינטגרציה בינהם. החברה מעניקה ללקוחותיה שירותי התקנה, הפעלה, אחזקה ומימון.