X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות שיווקיות
[צילום: עבד ראחים חאטיב / פלאש 90]

תפקידו של בית השקעות הוא ניהול השקעות כספיות בשווקי ההון עבור לקוחות שונים. בית ההשקעות מנהל ניירות ערך, קרנות נאמנות, קופות גמל ומבצע חיתום ניירות ערך. בנוסף, עשוי בית ההשקעות להידרש לעבודות ייעוץ בנושאים פיננסיים מורכבים כגון מיזוגים ורכישות.
בבית ההשקעות תפגשו בבעלי תפקידים שונים: יועץ ההשקעות פועל ישירות מול הלקוח לצורך הסברת ובניית תיק השקעות אופטימלי. מנהל ההשקעות יבצע את פעולות המכירה והרכישה בהתבסס על ההנחיות שגובשו עם יועץ ההשקעות. האנליסטים מנתחים את השוק ומוציאים המלצות שונות אשר ינחו את הלקוח, יועץ ההשקעות ומנהל ההשקעות בבואם לקבל החלטות. ולבסוף קיים תפקיד של טריידר אשר פועל מול בורסות לניירות ערך.
בוחרים בית השקעות
ההמלצה הכללית היא לבחור בבית השקעות איכותי, ותיק ומומלץ. מומחיותם של העובדים בתחומים השונים, תשפיע במידה ניכרת על גובה התשואה, ויש לצפות לכך שבית השקעות מוצלח ידע להשקיע את כספכם בצורה הטובה והנכונה ביותר.
להלן רשימה של עקרונות שמומלץ להתבסס עליהם בבואכם לבחור את בית ההשקעות שיטפל בכספכם:
ראשית, מומלץ לשים לב לאלמנט הוותק. כמה שנים בית ההשקעות שאתם מעוניינים בו פעיל בשוק? כאשר מדובר בהשקעות, עסקים וותיקים הם בהכרח אמינים יותר. בית השקעות ותיק שחווה במהלך שנות פעילותו שיאים ונפילות ושרד, משמע בית ההשקעות שמנוהל היטב, בצורה יציבה ומניבה. בחירת בית השקעות צריכה להיעשות בצורה מוקפדת ויש לוודא שמדובר על עסק בעל מוניטין מוצלח וותק רב שנים, כמו למשל IBI בית השקעות, אחד מבתי ההשקעות הוותיקים בישראל.
הנושא הבא שכדאי לקחת בחשבון הוא נושא השירותיות והיחס האישי. לכספים המושקעים בבית ההשקעות חשיבות אדירה מבחינת המשקיע. חיוני לוודא שבית ההשקעות פועל בשקיפות, בנאמנות ובתשומת לב מלאה. היחס האישי יבטיח שהנחיות בעל ההון יקוימו, שהכספים ינוהלו היטב ושהלקוח יוכל לקבל את כל המידע הנדרש בכל עת שירצה בכך. נסו למצוא בית השקעות אשר יבטיח פעילות מול נציג אחד ויחיד שיכיר את המשקיע, את נטיותיו ואת צרכיו.
ברור שכאשר הלקוח עובר מיד ליד ומנוהל ללא מגע אישי, הסיכוי לכשלים בתקשורת גדל מאוד, וכאשר מדובר בחסכונות חייכם, אין מקום להנחות.
מן הצד השני, מומלץ לבחור בבית השקעות גדול מספיק שבו תמצאו תחומי מומחיות מגוונים אשר משפרים את השליטה וההבנה בכל היבטי הפעילות. תחומי הפעילות הכלכלית בארץ ובעולם מגוונים בצורה מדהימה, ואין אדם אחד ויחיד אשר מתמחה בכולם. חפשו בית השקעות אשר גיבש צוות מומחים חזק שמסוגל להתמודד עם כל אתגר בכל צורת מסחר.
כדאי מאוד לפנות לבית השקעות שפועל באופן אחראי ואינו לוקח סיכונים מופרזים ומיותרים. כל אדם חפץ בתשואה נאה על כספו, אבל חשוב לבחור בבית השקעות שפועל באחריות ובאופן מחושב כדי לא להגיע למצבי הפסד קיצוניים.
ולבסוף, קחו בחשבון את עצמאות בית ההשקעות. אינכם רוצים לבחור בבית השקעות שנמצא בבעלות קבוצות לווים. בחרו בבית השקעות לא-תלוי, רצוי בבית השקעות המנוהל כחברה ציבורית.

תאריך:  15/12/2015   |   עודכן:  15/12/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קייטרינג תמרים
חגי צרפתי
על גלגלים מהצבא לאזרחות
אלון תורג'מן
אלון תורג'מן
אלון תורג'מן
לא כל תחושת כאב באזור הראש מעידה על מיגרנה, ולא כל כדור הוא משכך כאבים רפואי שמומלץ על-ידי אנשי המקצוע    לכן כדאי מאוד לדעת את הרכב התרופות ואיך מתי רצוי ליטול אותם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il