X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אינטנטיה
▪  ▪  ▪

אינטנטיה ישראל, המייצגת את חברת אינטנטיה העולמית שהינה ספקית מובילה של פתרונות ERP, מסרה כי חברת קרגל בע"מ חתמה על חוזה לביצוע פרויקט הטמעת מערכת Movex-ERP לניהול משאבי הארגון בהיקף של שלושה מיליון שקל.
קרגל בע"מ הנה יצרנית מובילה של אריזות קרטון גלי ופתרונות אריזה לחקלאות ותעשייה והיא נסחרת בבורסה של ת"א.
מערכת Movex-ERP שנרכשה תחליף את המערכת הקיימת. המערכת תנהל את כלל פעילויות החברה ובכלל זה: פיננסים, מכירות, מלאי, הפצה, ניהול שרשרת אספקה, אחזקה ועוד, במפעלה המרכזי של קרגל ובמטה ההנהלה הממוקמים בלוד, במפעל חברת הבת "אבגל" באשקלון ובמספר מפעלי הקמה/קצה ברחבי הארץ.
המערכת נבחרה, בין השאר, בשל יתרונותיה הברורים על מערכות אחרות מבחינה פונקציונלית וטכנולוגית. לחברת אינטנטיה ניסיון רב בארץ ובעולם בענף הקרטון ובין לקוחותיה בארץ ניתן למצוא את חברת בסט קרטון וי.מ.א. מוצרי אריזה, יצרניות קרטון גלי בישראל.
חברת אינטנטיה מסרה, כי העלייה לאוויר צפויה בתוך 8 חודשים, דבר אשר היווה אף הוא יתרון גדול בקבלת הפרויקט.
שמואל מרדלר, סמנכ"ל שיווק ומכירות באינטנטיה ישראל, מסר שפעם נוספת הוכח שפתרון Movex הנו הפתרון המיטבי מבחינת פונקציונליות ועלות בעלות כוללת לאורך זמן. הזכיה בקרגל הנה זכיה נוספת בשנת 2003, שהיתה שנה מוצלחת מאד לאינטנטיה בשוק הישראלי. אינטנטיה משיכה לחזק את מעמדה כספק ERP מוביל בחברות תעשיתיות ועיסקיות.
במהלך היישום יוטמעו מודולים שנכתבו במיוחד לתעשית הקרטון והאריזה ויעשה שימוש רב בסביבת הפורטל הארגוני של מערכת Movex. כמו כן, תטמיע אינטנטיה בקרגל את ממשק הגישה ללקוחות באמצעות האינטרנט שהותאם במיוחד לתעשיית הקרטון הייחודית ושישמש את מגוון לקוחות קרגל.
שווי העסקה מוערך בשלושה מיליון שקל וכולל בנוסף גם את התחייבות אינטנטיה לספק מהדורות חדשות ופיתוחים במשך חמש השנים הבאות (Devex).
ערן זינגר, סמנכ"ל היישום באינטנטיה, אומר כי הזכייה ביישום המערכת בקרגל הינו אישור נוסף לכך שאינטנטיה היא החברה היחידה כיום בישראל המסוגלת להציע פתרון ERP בינלאומי בעלויות נמוכות יחסית למקובל בשוק, ללא התפשרות על פתרון אינטגרטיבי איכותי שיניע את הארגון בטווח הארוך. ההשענות על פלטפורמה טכנולוגית בינלאומית ומרכז פיתוח עולמי כפי שקיים באינטנטיה, היא המפתח לקידום עסקי הארגון בעתיד, על בסיס השיפור המתמיד של המוצר.
חברת קרגל עוסקת ביצור לוחות ותיבות מקרטון גלי המשמשות לאריזה של תוצרת חקלאית, מוצרי מזון ומוצרי תעשיה. המוצרים מיוצרים בהתאם לדרישות הלקוחות ובהתאם למאפייני המוצר, ברובם לשוק המקומי. החברה משווקת את מוצריה למגוון רחב של לקוחות ובניהם: קוקה קולה, תנובה, דלתא, יפאורה-תבורי, צאג תעשיות, ועוד. בחברה מועסקים כ-500 עובדים.

תאריך:  13/01/2004   |   עודכן:  13/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il