X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת HP
▪  ▪  ▪

HP מכריזה: קמפיין טלוויזיה ראשון מאז הוקם הסניף
של חברת HPבישראל!
HP ישראל יוצאת במסע פירסום שיווקי חדש בטלוויזיה בהשקעה של 2 מיליון ש"ח!
הקמפיין יעלה בערוץ 2 בימים אלה באמצעות שני סרטונים המציגים את קו המחשבים הניידים החדש מבית HP בשילוב סיטואציות מחיי היום יום
הקמפיין ילווה גם במודעות בעיתונות ובשילוט חוצות
חברת היולט-פקרד עולה בימים אלה בקמפיין טלוויזיה המציג את קו המחשבים הניידים של החברה, המכונה: HP Omnibook. קמפיין טלוויזיה זה, שהינו חלק ממסע עולמי, הופק ועבר אדפטציה על-ידי משרד הפרסום פובליסיס אריאלי, והוא מושק בו זמנית בכל אירופה ובכלל זה בישראל.
לראשונה בישראל עולה HP בקמפיין תדמיתי המיועד כולו להצגת סדרת המחשבים הניידים של החברה, המכונים: HP Omnibook.
הקמפיין יימשך עד סוף חודש נובמבר.
הסיסמא המובילה את הקמפיין: "מה המהירות המקסימלית שלך?"
"באמצעות קמפיין אסטרטגי זה, מביעה HP העולמית באופן ברור את מידת מחוייבותה לקו המחשבים הניידים. חברת HP מציגה היום קו מחשבים ניידים שהוא רחב במיוחד, מעוצב במיוחד, קל במיוחד ומתאים במיוחד לצורכי הלקוחות העסקיים שלנו" אומר קובי אלבז, מנהל תחום שרתים ו- PC בחברת HP ישראל. "אין ספק כי קמפיין זה יסייע למצב את קו הניידים שלנו גם בישראל".
על מסע הפרסום של HP:
מסע הפרסום השיווקי של HP משתמש בסגנון של סרטי אווירה - life style -המציגים את פתרונות המחשוב של HP כשהם משולבים באירועים פשוטים ורגילים בחיי היום-יום. תפיסה זו מוציאה את המחשב מסביבת העבודה הטבעית כל-כך, ומציגה אותם בסצנות שונות יומיומיות וזאת כדי להציג את המחשב הנייד כחלק מחיי היום-יום, כמוצר שווה לכל נפש ולאו דווקא בהקשר משרדי. לצורך כך נבנו סיטואציות מוכרות בהן מופיעים אנשים רגילים.
הקמפיין תחת הסלוגן: "מה המהירות המקסימלית שלך?" מבטיח ללקוחות, כי המוצרים הניידים של HP יסייעו לך להמשיך בשיגרת יומך ויסייעו לך לשמור על קצב העבודה הדרוש לך (תרתי משמע).
הרעיון בהצגת המחשבים בסביבת היום-יום, נועדה להזכיר לנו כי המחשבים נועדו לשרת אותנו ולא להיפך, דבר שאנחנו לעיתים שוכחים. HP מבטיחה ללקוחות כי מוצריה יאפשרו להם להיות ניידים, אופנתיים עם פתרונות מובילים טכנולוגית.

תאריך:  11/11/2001   |   עודכן:  11/11/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il