X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
גלוי לכל, שהאבידה הנוראה של שתי חיילות וחייל היתה 100% מחדל-שמירה צבאי בתוך מחנה צבאי אך הימצאותו של יישוב אזרחי ליד - אינה שייכת לענין
▪  ▪  ▪

אין מילה אחרת לתאר את מה שמתחולל עכשיו בתקשורת מסביב לנצרים - אלא שיפלות.
גלוי לכל, שהאבידה הנוראה של שתי חיילות וחייל היתה 100% מחדל-שמירה צבאי בתוך מחנה צבאי. הימצאותו של יישוב אזרחי ליד - אינה שייכת לענין.
והנה, אפילו אישיות עויינת כשר הפנים פורז לא דרשה לסלק מן המקום את המחנה הצבאי, כ"א, את היישוב נצרים. הסבירו לו, כנראה, שלצבא נחוץ להיות בנצרים מטעמים אסטרטגיים, אבל הזדמנות-פז לעקור יישוב יהודי ביש"ע, ועוד את נצרים, שתמיד - כמו חברון היהודית - היא ראשונה ברשימת הקטל של השמאל איך אפשר להחמיץ? המסע הציני והמרושע, של ריקוד על דם החיילות כדי לקדם את המאמץ של השמאל לדחוף את שרון לפנות את הרצועה כולה, על כל יישוביה היהודים, התחיל - כמובן - בתקשורת.
כבר ביום האסון עצמו ציטט קול ישראל אחות של אחת החיילות שנהרגה, ששאלה, למה בכלל היו צריכים להיות שם. אמירה של בן משפחה שכול - ימנית או שמאלנית - היא דבר מקובל ונוהגים שלא להתווכח עם אדם בשעת צערו. אבל "קול ישראל" ניצל את המלים האלה, וכל היום כמעט, מהדורה אחר מהדורה, ציטט אותו בהבלטה, וכך נתן את האות למסע הציד הגדול. מפעילי המחבל הרוצח בוודאי רשמו לפניהם, שהמיבצע השיג את מטרתו - דחיפת היהודים לצאת.
וגם מוריהם ומדריכיהם מן החיזבללה יכלו לאמר להם: אתם רואים? נוסחת לבנון עובדת, "האם החמישית" בדרך, היהודים מתקפלים כקורי עכביש! לא יכול להיות סיוע גדול יותר לאוייב מאשר ההתנהגות המופקרת וחסרת האחריות הזאת של "קול ישראל".
אחרי האחות נכנסה לפעולה ב"קול ישראל" כרמלה מנשה, הכתבת הצבאית, וכמנהגה הנלוז ציטטה מקורות צבאיים אנונימיים, שבמקום להתנצל על הכשלון לשמור על מחנה נצרים, בחרו להם את היישוב נצרים כשעיר לעזאזל ודרשו את פינויו. היש איתות יותר ברור לאויב, לאמור: עוד כמה התקפות כאלה, וההתנחלות השנואה - שנואה על הערבים ועל השמאל היהודי - תימחק.
אח"כ הצטרף למקהלה אריה גולן, האיש הקובע כל יום, על הבוקר, את סדר היום של המדינה, והוא החל עכשיו להעלות מכח "קול ישראל" את השאלה, למה צריכים להיות שם בכלל? מרואיין אחר עלה ונשאל בתמימות, כביכול, שאלות טעונות - במגמה לנצל עד תום כל טיפה מן הדם שנשפך כדי לחסל את ההתנחלות.
ואחרי גולן חגגה - איך לא? - כרמית גיא, הכוהנת הרדיופונית הגדולה של השמאל. יש לה תכנית משותפת עם חיים זיסוביץ' שנועדה ליצור מראית עין של איזון, שהרי לזיסוביץ' יש כיפה על הראש והוא אפילו גר בהתנחלות. אלא, שהאיזון הזה עקום ומזוייף. כמו שמביאים את מאיר שיטרית, השמאלן מן הליכוד, כדי לאזן "מימין". ואכן, גם כאן זיסוביץ' "איזן" ואיגף את כרמית גיא משמאל: "אולי השמיכה הצבאית קצרה מדי? שאל. אולי הצבא אינו יכול לספק הגנה למקומות כאלה? ומיד כרך גם את אסון עין יברוד, שגם בו נהרגו שלושה חיילים בהגנה על התנחלות - על עופרה - ודי לחכימא.
ואח"כ הגיע תורה של ענת דווידוב. היא כבר קיבלה תבשיל מוכן, וצריך היה רק להגיש ואכן הגישה. כל זה כמובן, נתן פתחון פה לגיבורת הסכם-ג'נבה, מיסיס "שלום-עכשיו", יולי תמיר, שבארסיות משוחה בדבש של היתממות, האופיינית לה, הניחה כמובן מאליו שמפנים את נצרים, שזה הרי מובן מאליו ולמד מעניינו ובלתי נמנע, אז למה לא מיד? למה לחכות?
גלי צה'ל, התחנה הכי פרו-פלסטינית מכולן, לא פיגרה כמובן אחרי קול ישראל. היא השתמשה באמצעי הוותיק והבדוק של הבאת "עד מדינה", במקרה זה קצין בדימוס, שבעזרת תוארו הצבאי במיל. יעשה את המלאכה. יש רשימה מוכנה של קצינים שמאלנים כאלה ואחד מהם, ידוע ומוכר, כיכב בעבר בחברון, לא בהצלחה גדולה, בלשון המעטה, הלא הוא אלוף משנה יגאל שרון, ושרון אכן סיפק את הסחורה: מבחינה מקצועית-צבאית לא צריך את נצרים, ויש לפנותה.
אמנם בכל הרשתות הביאו גם - שוב לשם האיזון הקדוש - כמה קצינים שאמרו שנצרים כן נחוצה לצבא, אך היה זה רק כאלו-איזון. הדברים יצאו בטלים בששים, טבעו בים התביעות לפנות את נצרים. איזון למראית עין כמו "האיזון" ברדיו ובטלוויזיה הוא הצגה בלבד, לצאת ידי חובת החוק, עלה תאנה על ערוות השמאלנות הבוטה מבית מדרשה של מרץ השולטת בתקשורת האלקטרונית כולה. שלא לדבר על העתונות, והדוגמא הנוראה ביותר היתה במאמר שפירסם יורם קניוק בידיעות אחרונות, שלא התבייש לכתוב כך: "אנשים אלה" - הכוונה לממשלה - "שלחו את הנערות היפות והתמות בנצרים בלי לב ולב ובלי לבכות מרוב בושה... חיילות צעירות לא היו צריכות להיות מוצאות להורג במיטותיהן. דמן בראשם, את דמן יש לבקש גם מהממשלה ומהצבא".
תארו לכם, שאנחנו היינו משתמשים בלשון כזאת לגבי קרוב ל-1,500 הנרצחים מאז אוסלו, שהם בעליל קרבנות אוסלו, קורבנות השלום. שלא היינו מתביישים לומר לביילין ולפרס ולכל לגיון פושעי אוסלו בשפתו של קניוק "דמם בראשכם, מידכם יש לבקשו!"
אלא, אנחנו אניני טעם, אחראים, מרוסנים, בעלי מוסר, וזה שכרנו: עלילת דם נגד מי שהזהיר מראש, בדיוק מפני התוצאה הזו!
בכל מחול השדים הזה - קול אחד נדם, הקול שלנו, קול ערוץ 7. כמה חסר עכשיו הקול הזה, להביא לציבור את האמת על נצרים - איך הגו ותכננו והקימו אותה דווקא אנשי שמאל מן הימים ההם, כמו יגאל אלון, מוטה גור, גבתי, גולדה מאיר, וגלילי - ומה חיונית הנקודה הזאת, המפרידה בין העיר עזה למחנות הפליטים, חיונית לתצפית, למארבים, להתערבות, לחסימה, לפיקוח על נמל עזה. ערוץ 7 היה מצטט אלופי פיקוד ואוגדונרים שהתבטאו, שאלולא היתה נצרים קיימת, היו צריכים להמציא אותה.
בערוץ 7 ניתן היה להסביר שחלוצי נצרים התנדבו להציל את הפרוייקט הבטחוני הזה - מהעדר נוער אחר לעשות זאת, ולא הצבא שומר על המתנחלים, כ"א המתנחלים שומרים מתוך נצרים על כל דרום הארץ!
לטעמי, הפסקת שידורי הרדיו של ערוץ 7 עברה יותר מדי בשקט. אני מייעץ למנהלי התחנה שלא לפרש את השקט הזה כאדישות של קהל השומעים והמעריצים של התחנה. הציבור מחכה לאות מכם, לקריאת כיוון. הציבור אינו יודע אם הענין עומד להסתדר, ואולי התחיקה שתאפשר את חידוש השידורים בדרך. כי אם לאו, אם כפי שכותב הרב אליעזר מלמד בעיתון "בשבע" - פרקליטי משרד המשפטים ואחרים מתנכלים לכל אפשרות של פתרון, על הציבור לדעת זאת, כדי שיוכל לצאת לרחובות ולהפגין, ובכלל להפעיל כל לחץ דמוקרטי אפשרי, מפני - ושוב אני מצטט את הרב אליעזר מלמד מהר ברכה - שלמעשה, "הפיראטים האמיתיים הם מנהלי רשתות השידור הממלכתיות, שהשתלטו על השידור הציבורי, ובמקום לשדר עמדות יהודיות וציוניות, כפי שנקבע בתקנות הכנסת והממשלה, נותנים העדפה ברורה לעמדות אנטי-יהודיות ואנטי-ציוניות"..
אם צריך הדגמה לדברים האלה - ציד המכשפות של נצרים יוכיח.
הציבור מחכה להנהלת ערוץ 7. אם נחוץ, הוא יבוא בהמוניו, כי הערוץ הזה חסר לו כאויר לנשימה.

תאריך:  30/10/2003   |   עודכן:  30/10/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נסים ישעיהו
יוסי אחימאיר
נחום שחף
זמן לספירת מלאי ולחשבון נפש
ממ"רי
ערוץ הטלוויזיה "אל-מנאר" של חיזבאללה משדר במהלך ימי חודש הרמדאן סדרה סורית אנטישמית בת שלושים פרקים הנקראת "אל-שתאת", או "הגולה"
עו"ד אברהם פכטר
היועץ המשפטי לממשלה - מנקה את השולחן מהתיקים הבעייתיים, תיק העמותות של ברק נסגר חלקית ותיק ניצב מזרחי - החלטה אמיצה, אך לא מספיק החלטית ובאיחור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il