X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יורוקום
▪  ▪  ▪

חברת יורוקום-נציגת NOKIA בישראל משיקה היום טלפון סלולרי לצעירים ועולה בקמפיין בהשקעה של כ-650,000 $.
הקמפיין הופק על-ידי משרד הפרסום גלר נסיס ויעלה השבוע בערוץ 2 ו-10.
אילן גרינבוים מנכ"ל יורוקום - נציגת NOKIA בישראל הכריז היום על השקת טלפון הצעירים הסלולרי החדש NOKIA 3100.
לדברי גרינבוים, השקתו של טלפון זה הינה ההשקה הרביעית של טלפון לצעירים ונוער חדש תוך מספר חודשים והינה חלק ממהלך כולל של NOKIA לשליטה בשוק הנוער והצעירים בישראל.
בישראל הושקו לאחרונה מוצרים נוספים מבית NOKIA לפלח הצעירים כמו טלפון המוסיקה NOKIA 3300 היחיד בישראל עם נגן MP3 ורדיו סטריאופוני, קונסולת המשחקים הניידת והחדשנית מסוגה בעולם הסלולר N-Gage ועוד..
לדברי גרינבוים NOKIA בישראל אוחזת בכ-50% נתח שוק ברשתות פרטנר וסלקום. במגזר העיסקי אוחזת נוקיה בכ-80% וכעת אנו מסתערים של שוק הנוער לצעירים.
בישראל יש כיום 6 מליון טלפונים מתוכם כ-3 מליון טלפונים של חברת NOKIA והיא המובילה בנתח שוק בארץ של כ-50%, אומר גרינבוים.
הטלפון החדש המושק כעת דגם 3100 הינו טלפון דק וקומפקטי עם מסך צבעוני הכולל תכונות חדשניות רבות ומעוצב כטלפון דינמי, סקסי וצעיר בעל יכולות מוסיקה ואפקטים של אורות מרצדים בעת הצלצול.
הטלפון פועל בכל העולם, יש לו גישה לאינטרנט הסלולרי, הינו בעל יכולות משחקים ורינגטונים שונים ובעת הפעלתו נראה כדיסקוטק נייד.
אילן גרינבוים אומר כי היעד שלנו בהשקת מספר דגמי צעירים בפרק זמן כה קצר הינה בהחלט לחזק את המיצוב של NOKIA כמותג צעיר ודינמי לצד המיצוג העסקי והחדשני הקיים בקרב הקהל הבוגר וקהל אנשי העסקים.
כדי להשיג את הבולטות והחיבור התפיסתי לשוק הנוער, המוסיקה והדיסקו, לקחה יורוקום נציגת NOKIA בישראל לסרט הפרסומת את צביקה פיק שעושה כעת קאמבק בקרב הנוער ויצרנו סרט פרודיה הומוריסטי.
כפי שנאמר, אחת התכונות המיוחדות של הטלפון החדש NOKIA 3100 טמונה באפקט האורות המרצדים, הבהוב של תאורה צבעונית המרצדת על פני הטלפון בקצב מנגינת הצלצול, ממש כמו בדיסקוטק, להמחשת התכונה הייחודית והמדליקה הזו, נבחרה הפרודיה עם צביקה פיק שיככב בסרט.
הקמפיין ילווה בסגיר טלפון 3100 טלפון דלוק היחיד עם אפקט האורות והמוסיקה.
ההשקעה בקמפיין ובהפקה הינה כ-650,000 $ והוא חובר והופק על -ידי משרד הפרסום גלר נסיס.
קרדיטים:
משרד הפרסום - גלר נסיס
מנהל קריאייטיב - ינאי פוליטי
ארטדיירקטור - אסף לופו
קופירייטר - ג'ודי רותם
מנהלת אשכול - הגר גרוס
ספרוויזר - נועה גוברמן
תקציבאית - שלהב רגב
מפיקת משרד - רינת סיטון
במאי - קובי חביה
חברת הפקה - גפן

תאריך:  21/01/2004   |   עודכן:  21/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il